Přejít na obsah

Lůžková úprava


Elevisko

Doporučené příspěvky

Neni ten stan uz zbytecny, kdyz spite v aute?

V F3 to hodlam resit mezipodlahou. Kdyz se tam clovek natahne, tak telem a hlavni vahou je na sklopenem sedaku a na mezipodlaze ma jen pul zadku a nohy. Kdyz se to vhodne vypodlozi, tak by to melo byt ok.

Tu panoramu a vyhled z ni zavidim. Priste snad za ni ty prachy dam :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyz na kempovani... mas pravdu. Pohodlne to musi byt, o tom zadna :)

Ja to budu mit spis jen na prespani na parkaci pod kopcem. Pod sirakem vedle auta mam vzdy takovy blby pocit, ze rano na me nekdo zaparkuje ;)

 

Jinak s temi konstrukcemi z trubek, osb a tak - nebojite se, ze by mohl byt problem pri kontrole nebo hur, pri nehode?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

epo: On to vlastně není stan, ale přístřešek. Stan má podlážku a je určený ke spaní, takže je obvykle nížší, aby šel zadýchat. Quechua Base Seconds podlážku nemá a uvnitř se pohodlně postavíš i když nejsi trpaslík. Jak píše Malta, je to prostě místo, kde se můžeš pohodlně převléct, uvařit a posedět (na jedné z fotek je vidět uvnitř stolek a trojnožka) za horšího počasí... Navíc je částečně samorozkládací, takže ho v dešti postavíš dřív než promokneš. Když má člověk cvik, jde hodně rychle i složit, obal je navíc nepromokavý, takže hodíš do kufru za deště sbalený přístřešek a usušíš ho jinde. Jediný problém je vzhledem k výšce silnější vítr - když fouká, musí být pořádně zakolíkovaný včetně natažených šňůrek, což byl třeba na několika místech v HR trochu problém, když pár cm pod zemí byla skála. Když neprší a nefouká, dá se bydlet i bez přístřešku, prostě ho hodíš na přední sedačku spolujezdce. :)

 

Co se týká roštu a konstrukce, za jízdy je (nebo by mělo být) vše uloženo za zadními sedačkami, což se nijak neliší od převážení čehokoliv podobně hmotného v kufru. Sedačky musí být dostatečně pevné, aby v případě nehody zabránily cestování předmětů z kufru do prostoru pro pasažéry, jinak by auta s VarioFlexem nedostala homologaci a nesměla do provozu. I to je jeden z důvodů, proč jsem chtěl za každou cenu vozit sedačky. Konstrukce s odklápěcí deskou v kufru by měla být navíc zacvaknutá do ocelových ok, ke kterým se upevňuje mimo síťového programu např. i interiérový držák jízdních kol, takže budou určitě dost pevná. To jsem nestihl, ale je to v plánu - nikoliv kvůli bezpečnosti (tu zajišťují sedačky), ale kvůli podélné stabilitě spací plochy. Kontroly se určitě nebojím a co se týká nehody, asi bych měl největší strach, jestli hlavové opěrky udrží při čelním nárazu matraci.

Editováno: , autor: JayBee1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Já jsem schod vyřešil tak, že jsem do kufru dal dva polystyreny a plochu srovnal, vyhodil jsem zadní sedáky, sklopil sedačky, sehnal matraci kterou jsem uřízl na míru a vložil do auta :-) Pokud řídím, mám zadní hlavové opěrky sundané, abych si mohl posunout přední sedačky jak se mi zlíbí. Matraci mám za sedadly zlomenou, jak je vidět na fotce. Pokud jdu spát, posunu přední sedadla co nejvíce dopředu, nasadím hlavové opěrky obráceně, abych si matraci trochu pozvedl a veškeré věci přesunu na přední sedačky. Ustelu, pootevřu zadní okna na které nasadím deflektory, kdyby náhodou v noci začalo pršet, zamknu a spím :sleep:. Hodně místa zůstane taky v prostoru, kde mají zadní cestující normálně nohy, takže se tam vejde další hromada věcí. Určitě je tohle dobrá varianta pro dva. Už jsem vezl i další 3 lidi, takže jsem musel zadní sedadla i sedák nechat v původním stavu, polystyreny dát do kufru, matraci zabalit do role a veškeré bágly pečlivě poukládat...nebyl problém. Akorát jsem na místě musel zadní sedáky vyhodit na přední sedadla a matraci rozbalit. Jinak postup stejný. Přestavba cca 3 minuty. Kdyby někdo chtěl vidět polystyreny, nebo cokoliv jiného, stačí napsat :-).

menší.jpgbágly.jpgsss.jpg

 

Editováno: , autor: kovi133
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím tam skutečně nejsou, ale o sprše do stanu a chemickém WC do auta (nebo do stanu) jsem přemýšlel. Zatím jezdíme do kempů, tak to nepotřebujeme. Ale časem bychom rádi vyrazili i na cesty, kdy bychom přespávali mimo kemp...

Editováno: , autor: bluetango
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

V souvislosti s přespáním v autě, a nebo i převozu většího nákladu - nedaří se mi zjistit, jak vyndat jednoduše zadní sedačky u Fabie Combi II.  U Felicie Combi se sedák sklopil do určité polohy a posunul příčně vůči ose auta a bylo to, podobně v určité sklopené poloze šlo vyndat i svislé opěrky. U Fabie se mi toto nějak nedaří, aspoň ne opěrky (svislá část sedadla).

 

Pavel.

 

Editováno: , autor: Pavel63
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, Mám krátkou Fabii II. Chystám se na delší cestu po Evropě sólo. Je reálné vyndat přední sedačku, udělat si takovou spací konstrukci až dopředu? Problém je, že v tom předním sedadle je airbag, že? Jde to nějak vyřešit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No toho se přesně obávám. Škoda, že to nepůjde, to by byla krásná plocha. Napadly mě ještě 2 alternativy:

 

1) Sklopení zadních sedaček + sedáky nechat doma, posunutí předních sedadel co nejvíce dopředu a udělat konstrukci s matrací podobnou těch z kombíků z více dílů tak aby šla nějak uskladnit mimo dobu spaní třeba na zadní sedadla a auto se mohlo vrátit do normálu a být méně nápadné pro loupežníky. Já bych si potom lehl do uhlopříčky, což jsem měřil a je to zhruba 190cm. Při mojí výšce 180cm by to snad vyšlo :D

 

ad1) Ty sedačky by fyzicky šly posunout ještě o dost dopředu ale už tam není kolejnice. Kdyby se posunuly až k palubovce tak by toho místa bylo luxusně pro 2 180cm lidi. To asi nejde nějak ošéfovat, že?

 

2) Sklopení zadních sedaček + sedáky nechat doma, přední sedadlo sklopit co nejvíce naležato, od kufru až k přední části auta udělat konstrukci s matrací (1/2 auta) tak aby byla nad sedadlem a vytvořila rovnou plochu a dala se zase složit a uskladnit mimo dobu spaní třeba na zadní sedadla a auto se mohlo vrátit do normálu a být méně nápadné pro loupežníky. Délka luxusní, šířka OK.

 

Co je reálnější? Btw vím, že kombík by byl spasení, ale to teď nepřipadá v úvahu.

Editováno: , autor: piski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...