Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tož to kdybych kupoval, tak určitě s nějakou rezervou budu počítat. Jak tady ale čtu, tak takhle levná Fabia není úplně vyjímka, takže bych to asi hned nezavrhnul, samo sebou kontrola - viz typy výše - by byla. Každopádně za informace díky ;)

No tak podle zkoumani fotek je dost obouchana ze vsech stran. Ostatni podobne nabidky stejneho roku je tam cena o 100% vetsi.

výjimka to určitě není, dá se sehnat i levněji - cena zpravidla plně odpovídá užitné hodnotě

Mám stejný ročník, jiný motor. Bude to orezlé ze všech stran, podíval bych se na výfuk, brzdy, servo, možná baterií, tlumiče, silentbloky, řemen i kladkami. No a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Tohle všechno mám mimo jiné na hranici životnosti, nebo vyměněné...

Tak to auto je 2x po sve zivotnosti , takze se neni cemu divit Jsou to ale vse v pohode veci , spotrebni za par kacek (az na to servo ... hlavne kdyz to je cerpadlo).

Takze kdyz to vse opravi a nebude to zrezle jak liska , tak auto pojezdi jeste dost.

Jestli to má jezdit jen kolem komína, tak proč ne? Někam daleko bych si s tím netroufl, vůbec mimo republiku.

To byl právě celý záměr - pokud bych s hlavním autem odjel do práce, tak aby doma bylo jedno záložní. Něco, s čím by se v případě nutnosti vyzvedlo děcko, dojelo do sámošky, na parkovišti se to s klidným svědomím opřelo o košíky.. prostě něco, co spíš bude chtít jen benzín a samozřejmě občas trochu péče.

Tak to vypadá jako správná volba, tedy takhle na dálku...

Já to mám taky tak, jen s tím rozdílem, že jsem tu Fl v r.2003 kupoval novou, takže vím, co doma mám...

Upraveno od Heini

Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska.....

 

Pokud to nebude moc rezavé, někteří policajti v zahraničí s tím mají problém...

Jo tak to je jasny , to chapu. Ale fabky extra nereznou a prahy se daji vzdy osetrit. (Jen to uz nesmi byt moc orezle) . Proto pri koupi cumet na tu korozi.

není to felicie nebo favorit - fabie už prakticky nehnijí. To, co se děje na přechodu blatník/práh je spíše kosmetická záležitost. Prostě koroze je téměř to poslední, co člověk musí při koupi tohoto auta řešit.

No prahy (ano hlavne styk blatnik x prah) , ale i lemy okolo kol dostavaji zabrat. Je to ale tim , ze kameny a bordel znici lak a pak to zacne reznout na povrchu. Musi se to osetrit , pokud se na to clovek vykali tak casem to chytne pekne....

Neberu pak rez po bouckach ....

před 59 minutami, Hurec napsal:

Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska.....

 

byl jsem s haťapou v Bulharsku ještě když měla přes 240t km a nebál bych se tam s ní ani teď

do Bulharska bych se také nebál - servis je tam na každém rohu a ceny velmi velmi mírné. Kdyby něco, tak se to tam dá celé zgenerálkovat za zlomek českých cen :-)

Pokud tomu auto veris a staras se tak je jedno kolik to ma najete.

Hold jsou to stroje a pokazit se to muze kdykoliv,i nove auto muze kleknout :)

Hlavne zlate atmosfery , ty tsi s retezem to byla katastrofa. S remenem je to jiz vychtane  , ale atmosfera je atmosfera. Skoda ze vw group jiz nic takoveho nedela. (Neberu jednolitr , to neni pro rodinu).

Jj, atmosféra je atmosféra, takže něco, co má zbytečně o 30% nižší výkon než by mělo s turbem a nejede to (y)

Tohle auto pro zmiňovaný účel stojí určitě za povšimnutí a určitě bych při tvých úvahách vzal mechanika a vyrazil se na něj podívat. Jinak jak je zde uváděno spousta věcí je už prakticky za hranou životnosti, ale vše je lehce za krátký peníz opravitelné. Jediná dražší a chronická oprava by snad mohlo být servo, ani to těsnění pod hlavou, mikrospínače ve dveřích a podobné chronické závady není nic náročného a drahého, dát dokupy nějaké ty vůle nestojí ani za řeč, protože dobře uvažuješ o nějaké rezervě na odstranění takovýchto závad, které tě mmj. potkají i u jiných aut.

Tak třeba taková 3.6 V6 v supu,jakož to atmo nejede? :p:D

 

Jinak za mě atmo fajn :) Jasně,není to nějaký trhač,ale na normální jízdu to stačí :) (bavím se o mojí 1.4 16V :) )

Myslel jsem, že řešíme FI :-D

Jasně, že nejede, dej do toho turbo a uvidíš, jak pojede.

Musel jsem si rypnout :p:D

 

V F1 se turbo ani nedava. V F2 turbo giga parada hlavne prvni verze 30tisic km a novy motor. No hlavne , ze to jede o 30% vic. Stejne 1,2tsi s turbem oproti japonskemu 1,6 ci 2,0 ma hnusny zvuk , je furt v poruse a nejede :-D . Jine tsi se do fabek nedavaly....

Ja radeji atmosferu co jede a nemusim furt resit divne zvuky. Na pohodu jizda pohoda. Jezdilo se tak 80roku a porad atmosfery existuji :-)

 

Pokud chci vykon a tah .... Jdu uplne jinde..... Rozhodne treba 1,0tsi nebude ta spravna volba....

 

 

 

 

 

 

A představ si, před těmi 80 lety se jezdilo s koňma - nestálo by se kvůli tomu tvému "Na pohodu jízda pohoda." vrátit ke koním? Jen bys ho u silnice nechal napást a zvuky by jistě byly taky cajk.

Jo amisove tak jezdi a maji dokonce na cestach svuj pruh :-)
Ja jen chtel rict , ze neni turbo jako turbo....

 

Upraveno od Hurec

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.