Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj vsem.. mam male dilema.. mam velice slusnou nabidku na HaTaPku ma najeto krasnych 40Tkm slusny rok 07 a je po znamem.. zadny bazar.. je to ta silnejsi verze 47KW a servsini knizka .. rocne jezdim cca 10 TKM do praze z prace naky vylet v lete dovole do CHorvatska .. no a muj problem je v tom ze me od toho kazdy odrazuje.. precetl jsme snad vsechno o motorech a v kazde diskuzi slysim jen nadavky a urazky.. znamy mi mi rika at si vezmu 1.9TDI..ale ja nevim kdyz to mam cca 1KM do prace...

necham to na Vas za vase prispevky a radi dekuji

Vloženo (editace)

Sice se to tu resi pomalu kazdy mesic , ale coz ...

Hlavni je si uvedonit jsk to auto budes vyuzivat , pokud to bude ten 1km do prace tak diesel by byla zbytecnost , ten motor by trpel ... hatapka je na kratke trasy treba po meste je urcite vhodnejsi ;)

PS :velmi vhodny nazev tematu , to se bude hledat moc dobre ;)

Editováno: , autor: jozzi
Vloženo

Před rokem jsem byl v samé situaci jako ty, nakonec jsem koupil 47kW HTP. Lituju toho. Věděl jsem do čeho jdu, měl jsem načtenou problematiku auta i s ním zkušenosti, ale dneska bych koupil benzin 1.4 16V 55kW. Dobrý motor s dobrou spotřebou a na tvoje vzdalenosti ideální. Ale je to na tobě.

Vloženo

mam hatapku 47kw+cip kombi a pohoda mam ji rok a pul najeto 92tisic a nestezuju si...na naftu bych se vykaslal nekde se tu psalo ze ten motor je moc tezkej na veci co skoda pouzila na naprave+plus prej vetsi vibrace.kazdy auto ma svoje

Vloženo

Tak já myslím že bys to HTP měl vzít. Jesdil jsem z 1.2 -47kw 4 roky. Mělo najeto 30tis. Spokojenost. Auto živé a s takovím nájezdem co píšeš ůplně dostačující. Za 4 roky jsem byl jen 4 krát v servisu na výměnu oleje. Nic víc.

Vloženo

měli jsme 1,2 47 kw 2003 r.v., při 215 tis. km v roce 2011 jsme ji prodali známému, ten s ní poříd jezdí, žádný problém, samozřejmě tlumiče, uhlíky v altíku, čepy,silenbloky, to byly již měněný, to jsou věci, které se mění. Chtěl jsem 1,2ku, sle nakonec jsem koupil 1,4 16v 55 kw, a jsem taky spokojenej.

Vloženo

vymena P.loziska,stab.tycky,silembloky na ramenouch za lepsi:-) a rozvody skoceny o 2 zuby(moje blbost....auto stalo tejden v garazi,vycouval sem 3 metry a chcip sem to cumakem do kopce na kvalt tak to skocilo:-) ) mam ji rok a pul a jinak spokojenost

Vloženo
Tak já myslím že bys to HTP měl vzít. Jesdil jsem z 1.2 -47kw 4 roky. Mělo najeto 30tis. Spokojenost. Auto živé a s takovím nájezdem co píšeš ůplně dostačující. Za 4 roky jsem byl jen 4 krát v servisu na výměnu oleje. Nic víc.
stim ze je zivy souhlasim...ume zalezi na pocasi.kdyz je teplo tak se tomu moc nechce ale jak mile se venku ochladi tak to leti
Vloženo (editace)

určitě bych se toho HTP nebál, většina lidí co na to nadává, v tom nikdy ani neseděla, takže to bych nebral jako směrodatné :)

jestli víš, po kom to auto je a v jakém je stavu, tak to je obrovská výhoda, určitě tisíckrát lepší než koupit nějakou stokrát stočenou 1.9 TDI s pochybným původem v bazaru, navíc to HTP jak píšeš, je rok 07, tam už by měli být nějaké technické problémy vychytané

jezdím s Fábií II HTP 51 kw, zas takový rozdíl oproti té starší 47 kw verzi to nebude a spokojenost,. nájezd 15 000 za rok, ve všech režimech, krátké, dlouhé trasy, box s kolem na střeše a nacpané auto bagáží v obsazení třemi lidmi a ani na dálnici není problém

Editováno: , autor: HjM
Vloženo

ahojda... za vase prispevku mnohokrat dekuji... ano auto vim pokom je.. pujcil mi ho i na den.ja zajel do servisu na zvdak.. mechanik rikal ze je vsechno v poradku az na jednu prasklou manzetu tak ze pohoda.. take rikal ze MR2oo7 by mel mit mouchy vychytane.. a za tu cenu myslim ze lepsi nesezenu..

Vloženo

neváhal bych, v dnešní době, kdy se šidí na každém rohu, je těžké najít nějaký pěkný prověřený kousek

navíc 40 000 km, to je v podstatě nové auto

a ještě poznámka k té naftě, jak již někdo psal výše, jednak na takové krátké trasy by to auto trpělo, s naftou se musí hodně jezdit a navíc jak se tam něco pokazí, tak případné opravy vyjdou rozhodně na větší pálku než u benzinu, takže se to nevyplatí v tomto případě si myslím

Vloženo

bracha ma taky htp 47kw v kombajnu rok 2007 najeto 107tisic sehnal ji pres skodovku za 90litru a nejvic spokojenej...natira stim i 1.9tdi....Takovej dotaz neni uz 2007 bez egr ventilu???

Vloženo (editace)

Ja by som povedal, že aj tri valce na 1km do roboty sú zbytočne vela -_-

Ale takto Ti poviem, HTP u nás v rodine slúžilo 8 rokov ako hlavné rodinné auto (cca 15-16tis za rok), dokonca to bola staršia AZQ/2004 verzia a bez žiadnych problémov. Takže kto chce kam, pomožme mu tam - ak sa človek potrebuje len rozumne prevážať z bodu A do bodu B tak mu takéto auto poslúži na 100%. A človek, ktorý má pocit, že sa potrebuje vyrovnať Schmacherovi nebude spokojný ani s nejakým Veyronom a je dosť možné, že ho čoskoro zničí :D

EDIT: PS Vrancic - moja terajšia 06/2006 BME 47kW HŤPka je bez EGRu. Predchádzajúca bola s.

Editováno: , autor: PaveloSK
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den, doufám že jsem se trefil do správného tématu, nevěděl jsem, kde jinde to dát. Jen mne zajímá, která fabie je nejlepší pro studenta. Nemusí to bůhví jak jet. Důležitá je nízká cena, nízká spotřeba a co nejmenší poruchovost. Někdo mi řekl, že v tomhle je nejlepší 1.9 TDI, tak mne zajímá váš názor. Děkuji mockrát za opdověď.

Vloženo

Zalezi od toho kolko jazdis a ake trasy... ak je to auto na cestu do skoly a naspet a sem-tam do obchodu tak osobne by som do dieslu nesiel. HTP by nebola v tom pripade zla volba

Vloženo

Muj nazor je ten, ze sice 1.9 TDI kdyz se chce tak malo zere, ale zase je trochu vetsi poruchovost a hlavne co se tyce nahradnich dilu, neni to nic nejlevnejsi,... rozvody, spojka, vstriky a atd ;)

 

pokud nejlpis na nejakem vykonu tak bych to videl na nejmin poruchovej a malo nakladnej motor a to 1.4 MPI ...... mozna nesmrtelnej je taky 1.9 SDI ;)

 

...... je to tezky ti tady taky neco doporucet, kdyz ani nevime, jestli preferujes naftu ci benzin a kolik muzes do fabky investovat ;)

Vloženo

No SDi mne taky napadlo. Má to ještě trochu čas. No je mi jedno co to bude. Důležité je aby to vydrželo, případné opravy byly levné, málo to žralo a kdybych to nedejbože rozbil tak mne to tolik nemrzelo. Do těch 50 tisíc by se člověk vlezl?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...