Under Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Proč si kupuješ auto, co má najeto reálně tak 350tis km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobilms Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 No ono se totiž SDi se 100tis do 60tis jen tak nenajde...Jinak tahle má lustraci z Cebie a km odpovídají. Dovezená byla do čr v roce 2004 s 90tis. km. což by i odpovídalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Barva a cena je dobrá, bál bych se těch km, i udávaná hodnota je dost na motor a podvozek. Chce se to v ní projet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Ahoj fotka asi zkresluje,ale nezda se ti že to pravé přední kolo je jako by více vzadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzeeuuss88 Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Ahoj vsem.. mam male dilema.. mam velice slusnou nabidku na HaTaPku ma najeto krasnych 40Tkm slusny rok 07 a je po znamem.. zadny bazar.. je to ta silnejsi verze 47KW a servsini knizka .. rocne jezdim cca 10 TKM do praze z prace naky vylet v lete dovole do CHorvatska .. no a muj problem je v tom ze me od toho kazdy odrazuje.. precetl jsme snad vsechno o motorech a v kazde diskuzi slysim jen nadavky a urazky.. znamy mi mi rika at si vezmu 1.9TDI..ale ja nevim kdyz to mam cca 1KM do prace... necham to na Vas za vase prispevky a radi dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 (editace) Sice se to tu resi pomalu kazdy mesic , ale coz ... Hlavni je si uvedonit jsk to auto budes vyuzivat , pokud to bude ten 1km do prace tak diesel by byla zbytecnost , ten motor by trpel ... hatapka je na kratke trasy treba po meste je urcite vhodnejsi PS :velmi vhodny nazev tematu , to se bude hledat moc dobre Editováno: 9. Listopad 2012, autor: jozzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Před rokem jsem byl v samé situaci jako ty, nakonec jsem koupil 47kW HTP. Lituju toho. Věděl jsem do čeho jdu, měl jsem načtenou problematiku auta i s ním zkušenosti, ale dneska bych koupil benzin 1.4 16V 55kW. Dobrý motor s dobrou spotřebou a na tvoje vzdalenosti ideální. Ale je to na tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 mam hatapku 47kw+cip kombi a pohoda mam ji rok a pul najeto 92tisic a nestezuju si...na naftu bych se vykaslal nekde se tu psalo ze ten motor je moc tezkej na veci co skoda pouzila na naprave+plus prej vetsi vibrace.kazdy auto ma svoje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Měl jsem htp kombi 47kw,auto živé najel jsem na něm za 4 roky 140000tkm,bez jediného problému.Neboj se toho,jestli víš po kom je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Tak já myslím že bys to HTP měl vzít. Jesdil jsem z 1.2 -47kw 4 roky. Mělo najeto 30tis. Spokojenost. Auto živé a s takovím nájezdem co píšeš ůplně dostačující. Za 4 roky jsem byl jen 4 krát v servisu na výměnu oleje. Nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 měli jsme 1,2 47 kw 2003 r.v., při 215 tis. km v roce 2011 jsme ji prodali známému, ten s ní poříd jezdí, žádný problém, samozřejmě tlumiče, uhlíky v altíku, čepy,silenbloky, to byly již měněný, to jsou věci, které se mění. Chtěl jsem 1,2ku, sle nakonec jsem koupil 1,4 16v 55 kw, a jsem taky spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 vymena P.loziska,stab.tycky,silembloky na ramenouch za lepsi:-) a rozvody skoceny o 2 zuby(moje blbost....auto stalo tejden v garazi,vycouval sem 3 metry a chcip sem to cumakem do kopce na kvalt tak to skocilo:-) ) mam ji rok a pul a jinak spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Tak já myslím že bys to HTP měl vzít. Jesdil jsem z 1.2 -47kw 4 roky. Mělo najeto 30tis. Spokojenost. Auto živé a s takovím nájezdem co píšeš ůplně dostačující. Za 4 roky jsem byl jen 4 krát v servisu na výměnu oleje. Nic víc. stim ze je zivy souhlasim...ume zalezi na pocasi.kdyz je teplo tak se tomu moc nechce ale jak mile se venku ochladi tak to leti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 (editace) určitě bych se toho HTP nebál, většina lidí co na to nadává, v tom nikdy ani neseděla, takže to bych nebral jako směrodatné jestli víš, po kom to auto je a v jakém je stavu, tak to je obrovská výhoda, určitě tisíckrát lepší než koupit nějakou stokrát stočenou 1.9 TDI s pochybným původem v bazaru, navíc to HTP jak píšeš, je rok 07, tam už by měli být nějaké technické problémy vychytané jezdím s Fábií II HTP 51 kw, zas takový rozdíl oproti té starší 47 kw verzi to nebude a spokojenost,. nájezd 15 000 za rok, ve všech režimech, krátké, dlouhé trasy, box s kolem na střeše a nacpané auto bagáží v obsazení třemi lidmi a ani na dálnici není problém Editováno: 9. Listopad 2012, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzeeuuss88 Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 ahojda... za vase prispevku mnohokrat dekuji... ano auto vim pokom je.. pujcil mi ho i na den.ja zajel do servisu na zvdak.. mechanik rikal ze je vsechno v poradku az na jednu prasklou manzetu tak ze pohoda.. take rikal ze MR2oo7 by mel mit mouchy vychytane.. a za tu cenu myslim ze lepsi nesezenu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 neváhal bych, v dnešní době, kdy se šidí na každém rohu, je těžké najít nějaký pěkný prověřený kousek navíc 40 000 km, to je v podstatě nové auto a ještě poznámka k té naftě, jak již někdo psal výše, jednak na takové krátké trasy by to auto trpělo, s naftou se musí hodně jezdit a navíc jak se tam něco pokazí, tak případné opravy vyjdou rozhodně na větší pálku než u benzinu, takže se to nevyplatí v tomto případě si myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 bracha ma taky htp 47kw v kombajnu rok 2007 najeto 107tisic sehnal ji pres skodovku za 90litru a nejvic spokojenej...natira stim i 1.9tdi....Takovej dotaz neni uz 2007 bez egr ventilu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 (editace) Ja by som povedal, že aj tri valce na 1km do roboty sú zbytočne vela Ale takto Ti poviem, HTP u nás v rodine slúžilo 8 rokov ako hlavné rodinné auto (cca 15-16tis za rok), dokonca to bola staršia AZQ/2004 verzia a bez žiadnych problémov. Takže kto chce kam, pomožme mu tam - ak sa človek potrebuje len rozumne prevážať z bodu A do bodu B tak mu takéto auto poslúži na 100%. A človek, ktorý má pocit, že sa potrebuje vyrovnať Schmacherovi nebude spokojný ani s nejakým Veyronom a je dosť možné, že ho čoskoro zničí EDIT: PS Vrancic - moja terajšia 06/2006 BME 47kW HŤPka je bez EGRu. Predchádzajúca bola s. Editováno: 10. Listopad 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 (editace) neváhal bych ani okamžik , ano tuším už od 2005 EGR nedávali Editováno: 10. Listopad 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Určitě kup a už nic neřeš! Nebo dej odkaz na majitele a koupím já! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 jezdit rychle(160) taky dokaze:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fil95 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Dobrý den, doufám že jsem se trefil do správného tématu, nevěděl jsem, kde jinde to dát. Jen mne zajímá, která fabie je nejlepší pro studenta. Nemusí to bůhví jak jet. Důležitá je nízká cena, nízká spotřeba a co nejmenší poruchovost. Někdo mi řekl, že v tomhle je nejlepší 1.9 TDI, tak mne zajímá váš názor. Děkuji mockrát za opdověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Zalezi od toho kolko jazdis a ake trasy... ak je to auto na cestu do skoly a naspet a sem-tam do obchodu tak osobne by som do dieslu nesiel. HTP by nebola v tom pripade zla volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Muj nazor je ten, ze sice 1.9 TDI kdyz se chce tak malo zere, ale zase je trochu vetsi poruchovost a hlavne co se tyce nahradnich dilu, neni to nic nejlevnejsi,... rozvody, spojka, vstriky a atd pokud nejlpis na nejakem vykonu tak bych to videl na nejmin poruchovej a malo nakladnej motor a to 1.4 MPI ...... mozna nesmrtelnej je taky 1.9 SDI ...... je to tezky ti tady taky neco doporucet, kdyz ani nevime, jestli preferujes naftu ci benzin a kolik muzes do fabky investovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fil95 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 No SDi mne taky napadlo. Má to ještě trochu čas. No je mi jedno co to bude. Důležité je aby to vydrželo, případné opravy byly levné, málo to žralo a kdybych to nedejbože rozbil tak mne to tolik nemrzelo. Do těch 50 tisíc by se člověk vlezl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.