Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Doporučené příspěvky

Vloženo

Tož to kdybych kupoval, tak určitě s nějakou rezervou budu počítat. Jak tady ale čtu, tak takhle levná Fabia není úplně vyjímka, takže bych to asi hned nezavrhnul, samo sebou kontrola - viz typy výše - by byla. Každopádně za informace díky ;)

Vloženo

Mám stejný ročník, jiný motor. Bude to orezlé ze všech stran, podíval bych se na výfuk, brzdy, servo, možná baterií, tlumiče, silentbloky, řemen i kladkami. No a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Tohle všechno mám mimo jiné na hranici životnosti, nebo vyměněné...

Vloženo

Tak to auto je 2x po sve zivotnosti , takze se neni cemu divit Jsou to ale vse v pohode veci , spotrebni za par kacek (az na to servo ... hlavne kdyz to je cerpadlo).

Takze kdyz to vse opravi a nebude to zrezle jak liska , tak auto pojezdi jeste dost.

Vloženo

To byl právě celý záměr - pokud bych s hlavním autem odjel do práce, tak aby doma bylo jedno záložní. Něco, s čím by se v případě nutnosti vyzvedlo děcko, dojelo do sámošky, na parkovišti se to s klidným svědomím opřelo o košíky.. prostě něco, co spíš bude chtít jen benzín a samozřejmě občas trochu péče.

Vloženo (editace)

Tak to vypadá jako správná volba, tedy takhle na dálku...

Já to mám taky tak, jen s tím rozdílem, že jsem tu Fl v r.2003 kupoval novou, takže vím, co doma mám...

Editováno: , autor: Heini
Vloženo

Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska.....

 

Vloženo

Jo tak to je jasny , to chapu. Ale fabky extra nereznou a prahy se daji vzdy osetrit. (Jen to uz nesmi byt moc orezle) . Proto pri koupi cumet na tu korozi.

Vloženo

není to felicie nebo favorit - fabie už prakticky nehnijí. To, co se děje na přechodu blatník/práh je spíše kosmetická záležitost. Prostě koroze je téměř to poslední, co člověk musí při koupi tohoto auta řešit.

Vloženo

No prahy (ano hlavne styk blatnik x prah) , ale i lemy okolo kol dostavaji zabrat. Je to ale tim , ze kameny a bordel znici lak a pak to zacne reznout na povrchu. Musi se to osetrit , pokud se na to clovek vykali tak casem to chytne pekne....

Neberu pak rez po bouckach ....

Vloženo
před 59 minutami, Hurec napsal:

Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska.....

 

byl jsem s haťapou v Bulharsku ještě když měla přes 240t km a nebál bych se tam s ní ani teď

Vloženo

Hlavne zlate atmosfery , ty tsi s retezem to byla katastrofa. S remenem je to jiz vychtane  , ale atmosfera je atmosfera. Skoda ze vw group jiz nic takoveho nedela. (Neberu jednolitr , to neni pro rodinu).

Vloženo

Tohle auto pro zmiňovaný účel stojí určitě za povšimnutí a určitě bych při tvých úvahách vzal mechanika a vyrazil se na něj podívat. Jinak jak je zde uváděno spousta věcí je už prakticky za hranou životnosti, ale vše je lehce za krátký peníz opravitelné. Jediná dražší a chronická oprava by snad mohlo být servo, ani to těsnění pod hlavou, mikrospínače ve dveřích a podobné chronické závady není nic náročného a drahého, dát dokupy nějaké ty vůle nestojí ani za řeč, protože dobře uvažuješ o nějaké rezervě na odstranění takovýchto závad, které tě mmj. potkají i u jiných aut.

Vloženo

Tak třeba taková 3.6 V6 v supu,jakož to atmo nejede? :p:D

 

Jinak za mě atmo fajn :) Jasně,není to nějaký trhač,ale na normální jízdu to stačí :) (bavím se o mojí 1.4 16V :) )

Vloženo

V F1 se turbo ani nedava. V F2 turbo giga parada hlavne prvni verze 30tisic km a novy motor. No hlavne , ze to jede o 30% vic. Stejne 1,2tsi s turbem oproti japonskemu 1,6 ci 2,0 ma hnusny zvuk , je furt v poruse a nejede :-D . Jine tsi se do fabek nedavaly....

Ja radeji atmosferu co jede a nemusim furt resit divne zvuky. Na pohodu jizda pohoda. Jezdilo se tak 80roku a porad atmosfery existuji :-)

 

Pokud chci vykon a tah .... Jdu uplne jinde..... Rozhodne treba 1,0tsi nebude ta spravna volba....

 

 

 

 

 

 

Vloženo

A představ si, před těmi 80 lety se jezdilo s koňma - nestálo by se kvůli tomu tvému "Na pohodu jízda pohoda." vrátit ke koním? Jen bys ho u silnice nechal napást a zvuky by jistě byly taky cajk.

Vloženo (editace)

Jo amisove tak jezdi a maji dokonce na cestach svuj pruh :-)
Ja jen chtel rict , ze neni turbo jako turbo....

 

Editováno: , autor: Hurec

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...