Duben 24, 20178 r Tož to kdybych kupoval, tak určitě s nějakou rezervou budu počítat. Jak tady ale čtu, tak takhle levná Fabia není úplně vyjímka, takže bych to asi hned nezavrhnul, samo sebou kontrola - viz typy výše - by byla. Každopádně za informace díky
Duben 24, 20178 r No tak podle zkoumani fotek je dost obouchana ze vsech stran. Ostatni podobne nabidky stejneho roku je tam cena o 100% vetsi.
Duben 24, 20178 r výjimka to určitě není, dá se sehnat i levněji - cena zpravidla plně odpovídá užitné hodnotě
Duben 24, 20178 r Mám stejný ročník, jiný motor. Bude to orezlé ze všech stran, podíval bych se na výfuk, brzdy, servo, možná baterií, tlumiče, silentbloky, řemen i kladkami. No a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Tohle všechno mám mimo jiné na hranici životnosti, nebo vyměněné...
Duben 25, 20178 r Tak to auto je 2x po sve zivotnosti , takze se neni cemu divit Jsou to ale vse v pohode veci , spotrebni za par kacek (az na to servo ... hlavne kdyz to je cerpadlo). Takze kdyz to vse opravi a nebude to zrezle jak liska , tak auto pojezdi jeste dost.
Duben 25, 20178 r Jestli to má jezdit jen kolem komína, tak proč ne? Někam daleko bych si s tím netroufl, vůbec mimo republiku.
Duben 25, 20178 r To byl právě celý záměr - pokud bych s hlavním autem odjel do práce, tak aby doma bylo jedno záložní. Něco, s čím by se v případě nutnosti vyzvedlo děcko, dojelo do sámošky, na parkovišti se to s klidným svědomím opřelo o košíky.. prostě něco, co spíš bude chtít jen benzín a samozřejmě občas trochu péče.
Duben 25, 20178 r Tak to vypadá jako správná volba, tedy takhle na dálku... Já to mám taky tak, jen s tím rozdílem, že jsem tu Fl v r.2003 kupoval novou, takže vím, co doma mám... Upraveno Duben 25, 20178 r od Heini
Duben 25, 20178 r Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska.....
Duben 25, 20178 r Jo tak to je jasny , to chapu. Ale fabky extra nereznou a prahy se daji vzdy osetrit. (Jen to uz nesmi byt moc orezle) . Proto pri koupi cumet na tu korozi.
Duben 25, 20178 r není to felicie nebo favorit - fabie už prakticky nehnijí. To, co se děje na přechodu blatník/práh je spíše kosmetická záležitost. Prostě koroze je téměř to poslední, co člověk musí při koupi tohoto auta řešit.
Duben 25, 20178 r No prahy (ano hlavne styk blatnik x prah) , ale i lemy okolo kol dostavaji zabrat. Je to ale tim , ze kameny a bordel znici lak a pak to zacne reznout na povrchu. Musi se to osetrit , pokud se na to clovek vykali tak casem to chytne pekne.... Neberu pak rez po bouckach ....
Duben 25, 20178 r před 59 minutami, Hurec napsal: Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska..... byl jsem s haťapou v Bulharsku ještě když měla přes 240t km a nebál bych se tam s ní ani teď
Duben 25, 20178 r do Bulharska bych se také nebál - servis je tam na každém rohu a ceny velmi velmi mírné. Kdyby něco, tak se to tam dá celé zgenerálkovat za zlomek českých cen :-)
Duben 26, 20178 r Pokud tomu auto veris a staras se tak je jedno kolik to ma najete. Hold jsou to stroje a pokazit se to muze kdykoliv,i nove auto muze kleknout
Duben 26, 20178 r Hlavne zlate atmosfery , ty tsi s retezem to byla katastrofa. S remenem je to jiz vychtane , ale atmosfera je atmosfera. Skoda ze vw group jiz nic takoveho nedela. (Neberu jednolitr , to neni pro rodinu).
Duben 26, 20178 r Jj, atmosféra je atmosféra, takže něco, co má zbytečně o 30% nižší výkon než by mělo s turbem a nejede to (y)
Duben 26, 20178 r Tohle auto pro zmiňovaný účel stojí určitě za povšimnutí a určitě bych při tvých úvahách vzal mechanika a vyrazil se na něj podívat. Jinak jak je zde uváděno spousta věcí je už prakticky za hranou životnosti, ale vše je lehce za krátký peníz opravitelné. Jediná dražší a chronická oprava by snad mohlo být servo, ani to těsnění pod hlavou, mikrospínače ve dveřích a podobné chronické závady není nic náročného a drahého, dát dokupy nějaké ty vůle nestojí ani za řeč, protože dobře uvažuješ o nějaké rezervě na odstranění takovýchto závad, které tě mmj. potkají i u jiných aut.
Duben 26, 20178 r Tak třeba taková 3.6 V6 v supu,jakož to atmo nejede? Jinak za mě atmo fajn Jasně,není to nějaký trhač,ale na normální jízdu to stačí (bavím se o mojí 1.4 16V )
Duben 26, 20178 r Myslel jsem, že řešíme FI :-D Jasně, že nejede, dej do toho turbo a uvidíš, jak pojede.
Duben 27, 20178 r V F1 se turbo ani nedava. V F2 turbo giga parada hlavne prvni verze 30tisic km a novy motor. No hlavne , ze to jede o 30% vic. Stejne 1,2tsi s turbem oproti japonskemu 1,6 ci 2,0 ma hnusny zvuk , je furt v poruse a nejede :-D . Jine tsi se do fabek nedavaly.... Ja radeji atmosferu co jede a nemusim furt resit divne zvuky. Na pohodu jizda pohoda. Jezdilo se tak 80roku a porad atmosfery existuji :-) Pokud chci vykon a tah .... Jdu uplne jinde..... Rozhodne treba 1,0tsi nebude ta spravna volba....
Duben 27, 20178 r A představ si, před těmi 80 lety se jezdilo s koňma - nestálo by se kvůli tomu tvému "Na pohodu jízda pohoda." vrátit ke koním? Jen bys ho u silnice nechal napást a zvuky by jistě byly taky cajk.
Duben 27, 20178 r Jo amisove tak jezdi a maji dokonce na cestach svuj pruh :-) Ja jen chtel rict , ze neni turbo jako turbo.... Upraveno Duben 28, 20178 r od Hurec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.