Tomas F Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Tož to kdybych kupoval, tak určitě s nějakou rezervou budu počítat. Jak tady ale čtu, tak takhle levná Fabia není úplně vyjímka, takže bych to asi hned nezavrhnul, samo sebou kontrola - viz typy výše - by byla. Každopádně za informace díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 No tak podle zkoumani fotek je dost obouchana ze vsech stran. Ostatni podobne nabidky stejneho roku je tam cena o 100% vetsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 výjimka to určitě není, dá se sehnat i levněji - cena zpravidla plně odpovídá užitné hodnotě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Mám stejný ročník, jiný motor. Bude to orezlé ze všech stran, podíval bych se na výfuk, brzdy, servo, možná baterií, tlumiče, silentbloky, řemen i kladkami. No a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Tohle všechno mám mimo jiné na hranici životnosti, nebo vyměněné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Tak to auto je 2x po sve zivotnosti , takze se neni cemu divit Jsou to ale vse v pohode veci , spotrebni za par kacek (az na to servo ... hlavne kdyz to je cerpadlo). Takze kdyz to vse opravi a nebude to zrezle jak liska , tak auto pojezdi jeste dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Jestli to má jezdit jen kolem komína, tak proč ne? Někam daleko bych si s tím netroufl, vůbec mimo republiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 To byl právě celý záměr - pokud bych s hlavním autem odjel do práce, tak aby doma bylo jedno záložní. Něco, s čím by se v případě nutnosti vyzvedlo děcko, dojelo do sámošky, na parkovišti se to s klidným svědomím opřelo o košíky.. prostě něco, co spíš bude chtít jen benzín a samozřejmě občas trochu péče. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 (editace) Tak to vypadá jako správná volba, tedy takhle na dálku... Já to mám taky tak, jen s tím rozdílem, že jsem tu Fl v r.2003 kupoval novou, takže vím, co doma mám... Editováno: 25. Duben 2017, autor: Heini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Pokud to nebude moc rezavé, někteří policajti v zahraničí s tím mají problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Jo tak to je jasny , to chapu. Ale fabky extra nereznou a prahy se daji vzdy osetrit. (Jen to uz nesmi byt moc orezle) . Proto pri koupi cumet na tu korozi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 není to felicie nebo favorit - fabie už prakticky nehnijí. To, co se děje na přechodu blatník/práh je spíše kosmetická záležitost. Prostě koroze je téměř to poslední, co člověk musí při koupi tohoto auta řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 No prahy (ano hlavne styk blatnik x prah) , ale i lemy okolo kol dostavaji zabrat. Je to ale tim , ze kameny a bordel znici lak a pak to zacne reznout na povrchu. Musi se to osetrit , pokud se na to clovek vykali tak casem to chytne pekne.... Neberu pak rez po bouckach .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 před 59 minutami, Hurec napsal: Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska..... byl jsem s haťapou v Bulharsku ještě když měla přes 240t km a nebál bych se tam s ní ani teď 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 do Bulharska bych se také nebál - servis je tam na každém rohu a ceny velmi velmi mírné. Kdyby něco, tak se to tam dá celé zgenerálkovat za zlomek českých cen :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Pokud tomu auto veris a staras se tak je jedno kolik to ma najete. Hold jsou to stroje a pokazit se to muze kdykoliv,i nove auto muze kleknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Hlavne zlate atmosfery , ty tsi s retezem to byla katastrofa. S remenem je to jiz vychtane , ale atmosfera je atmosfera. Skoda ze vw group jiz nic takoveho nedela. (Neberu jednolitr , to neni pro rodinu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Jj, atmosféra je atmosféra, takže něco, co má zbytečně o 30% nižší výkon než by mělo s turbem a nejede to (y) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Tohle auto pro zmiňovaný účel stojí určitě za povšimnutí a určitě bych při tvých úvahách vzal mechanika a vyrazil se na něj podívat. Jinak jak je zde uváděno spousta věcí je už prakticky za hranou životnosti, ale vše je lehce za krátký peníz opravitelné. Jediná dražší a chronická oprava by snad mohlo být servo, ani to těsnění pod hlavou, mikrospínače ve dveřích a podobné chronické závady není nic náročného a drahého, dát dokupy nějaké ty vůle nestojí ani za řeč, protože dobře uvažuješ o nějaké rezervě na odstranění takovýchto závad, které tě mmj. potkají i u jiných aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Tak třeba taková 3.6 V6 v supu,jakož to atmo nejede? Jinak za mě atmo fajn Jasně,není to nějaký trhač,ale na normální jízdu to stačí (bavím se o mojí 1.4 16V ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Myslel jsem, že řešíme FI :-D Jasně, že nejede, dej do toho turbo a uvidíš, jak pojede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Musel jsem si rypnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 V F1 se turbo ani nedava. V F2 turbo giga parada hlavne prvni verze 30tisic km a novy motor. No hlavne , ze to jede o 30% vic. Stejne 1,2tsi s turbem oproti japonskemu 1,6 ci 2,0 ma hnusny zvuk , je furt v poruse a nejede :-D . Jine tsi se do fabek nedavaly.... Ja radeji atmosferu co jede a nemusim furt resit divne zvuky. Na pohodu jizda pohoda. Jezdilo se tak 80roku a porad atmosfery existuji :-) Pokud chci vykon a tah .... Jdu uplne jinde..... Rozhodne treba 1,0tsi nebude ta spravna volba.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 A představ si, před těmi 80 lety se jezdilo s koňma - nestálo by se kvůli tomu tvému "Na pohodu jízda pohoda." vrátit ke koním? Jen bys ho u silnice nechal napást a zvuky by jistě byly taky cajk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 (editace) Jo amisove tak jezdi a maji dokonce na cestach svuj pruh :-) Ja jen chtel rict , ze neni turbo jako turbo.... Editováno: 28. Duben 2017, autor: Hurec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.