Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

Mám stejný ročník, jiný motor. Bude to orezlé ze všech stran, podíval bych se na výfuk, brzdy, servo, možná baterií, tlumiče, silentbloky, řemen i kladkami. No a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Tohle všechno mám mimo jiné na hranici životnosti, nebo vyměněné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to auto je 2x po sve zivotnosti , takze se neni cemu divit Jsou to ale vse v pohode veci , spotrebni za par kacek (az na to servo ... hlavne kdyz to je cerpadlo).

Takze kdyz to vse opravi a nebude to zrezle jak liska , tak auto pojezdi jeste dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To byl právě celý záměr - pokud bych s hlavním autem odjel do práce, tak aby doma bylo jedno záložní. Něco, s čím by se v případě nutnosti vyzvedlo děcko, dojelo do sámošky, na parkovišti se to s klidným svědomím opřelo o košíky.. prostě něco, co spíš bude chtít jen benzín a samozřejmě občas trochu péče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prahy (ano hlavne styk blatnik x prah) , ale i lemy okolo kol dostavaji zabrat. Je to ale tim , ze kameny a bordel znici lak a pak to zacne reznout na povrchu. Musi se to osetrit , pokud se na to clovek vykali tak casem to chytne pekne....

Neberu pak rez po bouckach ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 59 minutami, Hurec napsal:

Pokud jsou prachy a auto se da celkove do kupy , neni duvod se bat jezdit i za hranice. Jeste dost fabek I a Oktavek I jeste jezdi kazdy rok nalozene do chorvatska.....

 

byl jsem s haťapou v Bulharsku ještě když měla přes 240t km a nebál bych se tam s ní ani teď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle auto pro zmiňovaný účel stojí určitě za povšimnutí a určitě bych při tvých úvahách vzal mechanika a vyrazil se na něj podívat. Jinak jak je zde uváděno spousta věcí je už prakticky za hranou životnosti, ale vše je lehce za krátký peníz opravitelné. Jediná dražší a chronická oprava by snad mohlo být servo, ani to těsnění pod hlavou, mikrospínače ve dveřích a podobné chronické závady není nic náročného a drahého, dát dokupy nějaké ty vůle nestojí ani za řeč, protože dobře uvažuješ o nějaké rezervě na odstranění takovýchto závad, které tě mmj. potkají i u jiných aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V F1 se turbo ani nedava. V F2 turbo giga parada hlavne prvni verze 30tisic km a novy motor. No hlavne , ze to jede o 30% vic. Stejne 1,2tsi s turbem oproti japonskemu 1,6 ci 2,0 ma hnusny zvuk , je furt v poruse a nejede :-D . Jine tsi se do fabek nedavaly....

Ja radeji atmosferu co jede a nemusim furt resit divne zvuky. Na pohodu jizda pohoda. Jezdilo se tak 80roku a porad atmosfery existuji :-)

 

Pokud chci vykon a tah .... Jdu uplne jinde..... Rozhodne treba 1,0tsi nebude ta spravna volba....

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...