Petrkiller Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Proč celý chladič? Kde ti to teče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Chladis to je klasika v spodnom dolnom rohu to vacsinou zacne tiect.kukni sa este na termostat zospodu vie velmi rado tiect na motor a hned sa to aj odpari daj ruku a zistis ci je mokry ked ano vymen tesnenie pripadne pretmelit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
datel.1 Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 (editace) Nazdar borci, také mě to potkalo, dneska jsem musel měnit nádobku, protože ve spoji začala protékat... Nová origoš stála 335,- Výměna proběhla během pár minut. Jen tady kdosi psal, že by se měla odpustit voda (dole na chladiči) ventilem, no já jsem ji odsál normálně vrchem po odšroubování víčka (žanetou) to je větší stříkačka. Jen při nalévání nové G12 jsem vydělal teplotní čidlo, abych viděl jak kapalina přitéká a zároveň vyšel ven vzduch. Po naplnění otvoru teplotního čidla jsem dal nazpět čidlo a dolil vyrovnávací nádobku mezi MIN / MAX. Co mě jen trošku zaráží je to, že ve staré nádobce byla mastná usazenina a pod víčkem trošku takový žlutobílý maz, nebo co ??? Mám strach, aby mi neprosakoval ojel do chladícího systému. Mám najeto 111 000 Km a vodu do chladiče jsem dával komplet novou před dvěma roky, tak nevím, co to tak jemně zakalilo tu nádobku... Olej, ani voda se mi neztrácí ... PS: jak asi dlouho vydrží vodní pumpa ? Editováno: 17. Březen 2013, autor: datel.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Jak jsi oddělal tu nádobku? Já tam na těch šroubech mám nějaké krytky či co to je. Jak se to dá oddělat? Plánuji výměnu .. Taky mě utíká kapalina ve spoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 ty krytky nadzvednes a mas pod nima sroub samoreznej,... ty srouby odsroubujes a pak nadobku jakoby vytrhnes smerem nahoru samozrejme odpojit hadice je zaklad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Jasně aha díky moc jak se zvedne teplota, hned se na to vrhnu už je celá bílá od té kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 kolik je u vas ? a jak bila ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Včera bylo kousek od města -15,5 kolem půl noci jak jsem kámošku dovezl domů. V 20:00 na tom samém místě bylo ještě -12 .. doma bylo -10,5 .. dnes už bylo kolem nuly ale měl jsem oslavu a já si počkám až bude kolem 12 stupňu přes týden. Pokud teda budu mít čas No je bílá jako od soli.. hlavně v tom místě kde to profukuje .. taková mapa je na ní.. A v zimě bylo vidět jak z toho utíká pára v tom spoji takže mě to bylo jasné kde se to ztrácí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 aha aha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otakáro2 Vloženo 3. Červen 2017 Sdílet Vloženo 3. Červen 2017 Ahoj, mám takový problém. Vyměnil jsem nádržku na vodu na své Fabii 1,4 MPI r.v. 2002 a stále mi bliká červená kontrolka na vodu. Prosím o radu. Díky Otas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 3. Červen 2017 Sdílet Vloženo 3. Červen 2017 Zkoušel jsi třeba drátkem spojit konektory ve svorkovnici? Pokud ne,tak propoj a jestli ti zhasne kontrolka,tak je pořád problém v nádržce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jim_h Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Nevíte někdo k čemu slouží ta zakroužkovaná část expanzky? Již přes půl roku se potýkám s úbytkem kapaliny se zhoršující tendencí. Nedávno jsem zjistil, že značná část kapaliny uniká díky špatnému těsnění mezi vodním čerpadlem a motorem. To jsem vyměnil, ale přijde mi, že problém ještě není na 100 % vyřešen, ale zatím mám najeto cca 100 km, tak těžko posuzovat. Nicméně jsem zjistil, že je expanzka dost často vlhká ze spodní části. Během jízdy jsem ji párkrát utřel, ale po několika kilometrech byla zase vlhká. Pak jsem koukal, že voda lehce vzlíná právě ze zakroužkované části, tak by mi zajímalo jestli je to nějaký přepad nebo jenom pojistka v případě velkého tlaku. Nic méně si pořád myslím, že by to měla být tlaková nádoba a nic by utíkat nemělo. Máte někdo podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Tama ti jde přetlak z nádrzky. Víko ti drží jen určitý tlak. Je v něm pružina a funguje jako přetlakový ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Zkusil bych výměnu toho víčka, pokud je kapalina bez příměsí a vypadá OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jim_h Vloženo 3. Březen 2019 Sdílet Vloženo 3. Březen 2019 Kapalina je bez příměsí a čistá. Nicméně si myslím, že pár kapek jde vždycky z toho přepadu. Už se mi i párkrát stalo, že po dolévání bylo pár kapek i pod baňkou. Poprvé jsem si myslel, že jsem jenom něco rozlil vedle, ale pak jsem si dával pozor a stejně. Takže otázka zní, může ten přepad upouštět i za normální provozní teploty nebo je tam spíš jako poslední záchrana, aby nádobka nepraskla tlakem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marass Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Zdarec, myslím si, že za normálního provozu a hladině chl.kapaliny (ryska max +-1cm nad ní) by přes přepad kapalina unikat neměla, není třeba někde přiškrcená hadice, nebo vysypanej termostat-nějakej kousek z něj mohl něco někde přicpat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 16. Únor 2020 Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 ahojte, dnes som prevetral fabču - 200km , ked som odparkoval, skúsil som odskrutkovať víčko expanzky a ako som ho uvolnil, vzrástla hladina kvapaliny natolko, že začala pretekať cez prepad expanzky, je tov poriadku ? nie je to až príliš natlakované ? pred mesiacom som menil víčko a zrejme nefunguje dobre....inak kvapalina je čistá, tesnenie pod hlavou je zrejme OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 máš to i v návodu, že se to nemá bezprostředně po jízdě odšroubovávat, možnnost opaření, systém je natlakován Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Přesně tak, nikdy neotvírat hned po jízdě a o těch případech opaření by ti ve špitále mohli vykládat i když teď se v tom moc lidí nehrabe jak v dobách vařících š 1000-120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.