Tomas_ek Vloženo 30. Říjen 2007 Vloženo 30. Říjen 2007 A co u Octavie I? 1.6/75kW, AVU, 2001 - půjde - tedy je tam taková kontrolka? není Citovat
Pec@ Vloženo 31. Říjen 2007 Vloženo 31. Říjen 2007 A co u Octavie I? 1.6/75kW, AVU, 2001 - půjde - tedy je tam taková kontrolka? není A sakra Citovat
Koldo Vloženo 31. Říjen 2007 Vloženo 31. Říjen 2007 (editace) Osobne mám kontrolku tempomatu riadenú PICčkom (spolu s automatom svetiel), ale v princípe by malo fungovať aj niečo takéto. Otázny je len signál spojky, pokiaľ je pri nestlačenej spojke spínač zopnutý, malo by to fachčiť. S hodnotami rezistorov bude treba trochu laborovať, záleží od citlivosti tyristoru - najmä od jeho prídržného prúdu, aby dokázal držať zopnutý aj pri malom prúde, prípadne osadiť R2 a tým zvýšiť prúd. Zhasínanie LEDky bude treba trochu upraviť. Editováno: 31. Říjen 2007, autor: Koldo Citovat
Tomas_ek Vloženo 1. Listopad 2007 Vloženo 1. Listopad 2007 zhasínání led nemá vychytaný ani alco. Když se dá tvrdý OFF tak kontrolka svítí pořád. To samé při SET, nerozežne se. Ale to mě zas tak neštve. Jsem spokojen s tím jak to funguje. Citovat
Koldo Vloženo 1. Listopad 2007 Vloženo 1. Listopad 2007 Náplň procíku aj schému prípadným záujemcom pošlem mailom. Zhasnutie LED mám u PICčkovej verzie doriešené (brzda, spojka,OFF), takisto aj zapnutie LED - SET aj RESET, len pri zapnutom tempomate + rozsvietenie na 3 sek. pri zapnutí zapaľovania. S tyristorom je to len idea, zapínanie a vypínanie od páčky je OK, len vypnutie od spojky a brzdy je treba upraviť, to spojenie signálov cez diódy je blbosť - stačilo by dať tie tranzistory do série a už by to malo byť v poriadku, prípadne to trochu zjednodušiť. Citovat
Radec Vloženo 1. Listopad 2007 Vloženo 1. Listopad 2007 no ja som tiez za tu kontrolku. mna tiez obcas prekvapi, ze ten tempomat je stale zapnuty. ked mas nohu na plyne casom zabudnes ze je aktivovany Citovat
alco Vloženo 1. Listopad 2007 Autor Vloženo 1. Listopad 2007 A co u Octavie I? 1.6/75kW, AVU, 2001 - půjde - tedy je tam taková kontrolka? Ak tam mas kontrolku tak to isto pojde.. ale nie som si isty ci tam kontrolka tempomatu je,, pokial nie tak si to mozes pripojit na akukolvek inu kontrolku Citovat
Pec@ Vloženo 2. Listopad 2007 Vloženo 2. Listopad 2007 A co u Octavie I? 1.6/75kW, AVU, 2001 - půjde - tedy je tam taková kontrolka? Ak tam mas kontrolku tak to isto pojde.. ale nie som si isty ci tam kontrolka tempomatu je,, pokial nie tak si to mozes pripojit na akukolvek inu kontrolku To právě nevím, někdo tu psal, že tam taková kontrolka není. Nemáte někdo fotku proti světlu té matrice z Octavie - co tam je za dostupné symboly? Citovat
Pec@ Vloženo 2. Listopad 2007 Vloženo 2. Listopad 2007 ale si vo fabii... Tak pardon, budeme se tedy striktně držet započatých chlívků Citovat
cartmanko Vloženo 2. Listopad 2007 Vloženo 2. Listopad 2007 ne ne, ale jestli si si to vsim, pac je mala sance ze tady nekdo bude mit tu folii nafocenou...sance by se ti rapidne zvysila v octavia foru.... ale proboha nechtel sem se te dotknout ani nic takoveho...ja si sem-tam taky nevsimnu kam zabloudim... Citovat
Pec@ Vloženo 2. Listopad 2007 Vloženo 2. Listopad 2007 ne ne, ale jestli si si to vsim, pac je mala sance ze tady nekdo bude mit tu folii nafocenou...sance by se ti rapidne zvysila v octavia foru....ale proboha nechtel sem se te dotknout ani nic takoveho...ja si sem-tam taky nevsimnu kam zabloudim... Všiml, ale připadalo mi zbytečné zakládat nové téma jen kvůli kontrolce - když už se to někde řeší. A spousta z nás, návštěvníků fóra, nemá nebo nedělá jen Fabie a může mít zkušenost. Jinak nic se neděje, nedotknul si se Citovat
rh+ Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 A nezkoušel jste někdo použít na ovládání tempomatu páčku na palubní počítač? Asi by stačilo někam na palubku přidat přepínač s více kontakty (2 dráty kolíbky PP + zapnutí tempomatu), který by to přepínal mezi ovládáním tempomatu a palubního počítače. Citovat
Tomas_ek Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 no to je nápad..... copak páčka stojí majlant? seženeš za 500 i méně Citovat
rh+ Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 no to je nápad.....copak páčka stojí majlant? seženeš za 500 i méně Osobně tedy nevím kde ji mají za 500 i méně. Kolíbku mají asi jen ve Škodovce a tam stojí 775. Šlo mi také o tu výměnu páčky, které bych se takto vyhnul. Citovat
Tomas_ek Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 páčku vyměnit je primitivní a seženeš ji na každém vrakovišti Citovat
MartinRS Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 Ahoj něco podobného jsem řešil u kamaráda co nechtěl kupovat páčku (také bych to nedělal) ale má oktu 99 bez ASR a tak jsem vzal tlačítko ASR zabudoval do palubky kde normálně je a patřičně propojil a měl sice jen tempomat s funkcí SET a to mu bohatě stačilo a nestálo to také nic........a je spokojen M. Citovat
Losky83 Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 Chtěl jsem se zeptat, mám classica 1.9 sdi a rád bych věděl, co potřebuju k zapojení tempomatu. Vím, že páčku ze Supa, ale dál už nevím. Díky Citovat
Tomas_ek Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 správnou BSG - nesmí být 6Q2 - je to na ní napsaný, tak jukni. Jestli máš holátko, tak je bohužel pravděpodobná. Kabeláž, buď sehnat hotovou, nebo vyrobit. Zapojit a nakódovat Citovat
Losky83 Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 BSG je co? Komfortka? Jinak mám centrál, el. okna, 2x bag Citovat
profor Vloženo 12. Prosinec 2007 Vloženo 12. Prosinec 2007 BSG s tvojou výbavou nerieš BSG je co? Komfortka? Jinak mám centrál, el. okna, 2x bag Citovat
Jojo24 Vloženo 7. Červen 2011 Vloženo 7. Červen 2011 sedacky To je co za kontrolku na sedacky? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.