Publikováno Srpen 1, 201114 r Zdravím, vlastním Octavii I liftback s motorem 1,9Tdi (81kW) a poslední dobou pociťuji odskakování a vlnění zadní části vozu. V příručce jsem se dočetl že by to udájně mohlo dělat vadné gumové uložení nápravy. Vůz má najeto 207tis. km a předchozí majitel zadní tlumiče měnil takže ty jsem vyloučil. Setkal se někdo s tímto problémem a měnil někdo už to uložení?
Srpen 1, 201114 r Setkalo se s tím minimálně 50% dotázaných respondentů Jestli jsou tlumiče nový a kvalitní tak jsou v háji právě uložení nápravy. Chce to trochu zručnosti, prostředky a místo pro výměnu. Mě to zjistili na STK na stolici, že je mám v háji, ale páč šlo auto do světa tak už jsem to neřešil.
Srpen 2, 201114 r byl jsem na tom podobne a taky jsem pri 202tis najetejch kilometrech podeziral ulození zadní nápravy nakonec jsem mel bouli na pneumatice :-) tak možná osahat gumy dřív než začneš dělat zadní nápravu by asi nebylo úplně od věci :-)
Srpen 2, 201114 r Autor Díky za tipy ale ještě jsem zapoměl uvést důležitou věc a tu že tento projev (vlnění) se děje při přejezdu po nerovnostech takže ty gumy vylučuji. Navíc jsem měl na voze nedávno jinou sadu alu kol kterou jsem vyměnil za originály a problém byl i tam. Brouzdal jsem po internetu a opravdu to vypadá na to uložení. Před půl rokem jsem měnil uložení předních ramen a teď mě zřejmě čeká zadní náprava.
Prosinec 14, 20159 r Ahoj,lidi . Chtěl bych se zeptat čím to asi bude. Auto nikam netáhne jede docela hezky rovně ale když najedu do vyjetých kolejí nebo trošku více říznu zatáčku auto se najednou celé rozvlní (ustřeluje zadek) a nebo se celé rozvlní. Nebo když přejedu retardéry tak to na předku trošku zamlátí. Děkuji za rady.
Prosinec 14, 20159 r ahoj omlouvám se. můžu se zeptat kam jsi mi to přesunul?? do Octavia I → podvozek Auto nikam netáhne jede docela hezky rovně ale když najedu do vyjetých kolejí nebo trošku více říznu zatáčku auto se najednou celé rozvlní (ustřeluje zadek) a nebo se celé rozvlní. Nebo když přejedu retardéry tak to na předku trošku zamlátí. Děkuji za rady. vzadu to môžu robiť tlmiče,poprípade silenbloky v nápravnici ... ..vpredu búchanie väčšinou lôžka stabilizátora
Prosinec 15, 20159 r Jestli to není spíš vlastnost :D Když přesednu z O2 do O1 tak to je neskutečný rozdíl. Si připadám jak na hadovi Nic proti O1. Je to mazel.
Únor 4, 20169 r Tak jsem byl v serisu škoda kvůli žhavení a řekl jsem ať se mi podívají na uložení zadní nápravy a zkontrolují i předek. A našli mi vymlácený čep řízení cena asi 1000kč. Nic jiného.Potom auto dali na nějaký přístroj a vyzkoušeli tlumiče a ty jsou zatím ok brzdy ok a udělali geometrii takže teď je zase pohoda. Už to nemlátí jako dříve.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.