Johny159 Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 (editace) Zdravím, mám problém. Při jízdě na jakýkoli rychlostní stupeň vyjma jedničky se mi v okolí 3000 ot/min z motoru ozývají silné vibrace. Je to ovlivněno stupněm zátěže motoru. Pokud jedu po rovině a plyn jen lechtám vše je v pohodě, při prudším přidání plynu se něco rozvibruje, je to cítit ve volantu, v pedálech, všude. Měl jsem to u známého v servise, měnil silenbloky převodovky a motoru, bezezměny. Auto vezl i na technickou, aby s ním zacloumali, ale v nápravě žádná vůle. Výfuk prý má místa dost a na první pohled v motoru nic volného nevidím. Moje podezření padá na dvouhmotu, ale mechanik říkal, že se mu to nezdá, tak nevím. Budu rád za každý nápad, pokud jste se s tím někdo setkal. Díky, Honza Editováno: 8. Srpen 2011, autor: Johny159 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 Nevím v jaké míře to dělá tobě, ale mě to dělá taky. Sice jen trošku, nejvíce to jde cítit v pedálech a taky na řadicí páce. Na volantu zase třeba vůbec ne. Já myslel, že to budou silenbloky motoru, ale ty říkáš, že jsi měnil a bezezměny tak jsem zvědavý jak to dopadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 (editace) Vnitřni homoklouby jsou v háji.Rozdělat a zkusit vůli.Na autě to jde blbě poznat. Editováno: 8. Srpen 2011, autor: Tom84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 Přesně tak, vnitřní klouby na odchodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 9. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 (editace) Vnitřní klouby prý vypadají v pohodě, nicméně ty se musí stejně při demontáži převodovky vymontovat, čili by se daly zkontrolovat. Díky pánové za rady, jsem vcelku zvědav, čím to je. Pak dám vědět. Honza Editováno: 9. Srpen 2011, autor: Johny159 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUK87 Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Taktéž se přikláním k vadnému pravému vnitřnímu (u převodovky) homokinetickému kloubu. Nedávno jsem ho měnil na své octavii 1,9tdi. Chvění přední části vozu při zátěží (akceleraci) mírné vibrace do volantu. Měl jsem podezření na setrvačník protože na vnitřním kloubu jsem při prohlidce žádnou vůli neobjevil ale ty síly co tam působí jsou mnohem větší než ta se kterou jsem za poloosu bral. Po výměně kloubu se auto uklidnilo a hned jeto jiné poježdění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Vnitřní klouby prý vypadají v pohodě, ... Jestli to mají za sebou se dá bezpečně poznat pouze jejich demontáži a rozebráním. Každopádně ne na stojícím autě tak, že na někdo jen koukne nebo že bude točit kolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.