Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Grym, teraz keď to mám za sebou tak sa aj mne bude už ľahšie rozprávať.... Tak či tak do hodinky som to aj s cigaretkou zmákol. Akurát som nikde nevidel odmerku. Na víčku bolo napísané Pentosin CHF 11S. Pod deklom bolo vidieť nejaký strieborný šroub. Zalial som to až po neho . Vypýtalo si to cca 1,5 dcl oleja a dolieval som originál zelený G00 400 0M2

Dúfam že som to zas neprechlastal ????

Ešte raz dík všetkým za rady :)

Vloženo

Ahoj prosimvas ne ze bych mel problemy se servrem .. nastesti!! Musim zaklepat .. ale nechce se mi to ani kontrolovat .. zjistim to nejak ze mam malo kapaliny v servru? Jde tezsi nebo je hlucnejsi nebo sviti kontrolka nebo neco? Diky

  • o 3 týdny později...
Vloženo

caute,

pouziva sa do serva len cervena/zelena kvapalina?

nasiel som pod autom v mieste ako je servo mensiu mlacku, typol som to na servo lenze kvalapina nieje ani zelena ani cervena, ale taka bledo modra - v podstate ako kvapalina v ostrekovaci ale je vyrazne mastna takze z ostrekovacu to asi nebude .. moze byt v serve aj bledomodra?

skusim to dnes vecer rozobrat a zistit co to je, ale ak by niekoho nieco napadlo .. tak to uvitam

Vloženo

tak sa ukazalo ze to je predca len nemrzka do ostrekovaca, to co kvapkalo na zem bolo mastne asi len preto ze na tom kryte pod motorom mam nejake zbytky oleja tak to nieco stoho asi splachlo..

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

dik ale iny po ruke nebol... uz je tam naliaty asi len cca 1 dcl mozem stym chvilu pojazdit ?? a poto mako mam vymenit ten olej?? mam ho vytiahnut striekackou von a doliat novy ??? kolko mi treba Litrov ?? bude stacit jeden ?? dik...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nejrychlejší je sundat nárazník a potom se už v pohodě dostaneš na víčko.

Nebo vytáhnout baterku i s držákem.

Z mojí skušenosti je rychlejší ale ten nárazník.

Vloženo

mam fábku RS motor ASZ :) myslel jsem si ze budu muset vyndat baterku i s celym boxem :-/ naraznik jsem nezkousel sundat...dostanu se tam potom dobre abych to dolil ? jak sudnam naraznik ikdyz mam ho nejakej pochroumanej abych ho dal vube czpatky :D

Vloženo (editace)

coffin bolo by dobré počkať čo napíše autor témy,lebo bude zbytočne zhadzovať nárazník u HTPčka ;)

EDIT:autor témy ma predbehol o minútu,preto editácia textu

Editováno: , autor: libero1071
Vloženo (editace)

vytáhnul bych baterku i s držákem. je to práce do 5minut. sundávat nárazník mi nepřijde nejlepší, zvlášť v tomto mrazu a ještě když ho máš nemocnej.

Editováno: , autor: boobika
Vloženo

gola ořech 13 s prodloužením - uvolnit plech co drží baterku (já vždy povolím i xenon a povytáhnu, abych tam měl na ořech místo)...vyndat baterii.....uvolnit kryt a sundta (na každej kousek plastu opatrně, je teď v zimě křehkej a rád praská)....uvidíš zelené víčko nádobky na srvokapalinu....uvolnit a dolít = dobrý je vzít trychtýřek, narvat na vývod hadičku a tu prdnout do nádobky a vklídku dolévat ;) PS: hlavně tam nalíj co tam patří = origo kapalinu

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

zdarec taky reaguju

kapala mi hadička od serva nějak semtomu nevěnoval pozornost a protože v tdi je to servo tak blbě pod batekou a protože kovařova kobyla atd tak sem to řešil až po dlouhé době když jsem vytahoval baterku a sakra chybělo tam nějak moc a protože kolega dodavatel byl poblíž dodal nějakou servokapaliny zel barvy (prý pro škoda koncern ?) nakonec tam vlezlo přes 2 deci si řikam když naplň je 6deci tak je to docela dost ,ale k věci od té doby ta hadice ani nekápne tak čekám co se z toho vyvine.

Tolik k vyměně servokapaliny v každém případě kontrolovat!

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak to je dobrý, tak že když přijedu do Škodovky, nebo někam jinam tak mi to bez problémů upravý? Já s funkcí serva problém nemám ale přítelkyně s autem občas jezdí a příjde jí že to jde ztěžka.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Přátelé okřídleného šípu,

pro: MarkusDelRey - chlape to je nápad! Již nejakou dobu koketuji s tím, že ten olej také vyměním a Ty si mne inspirival. Možná tady padne otázka, proč měnit? Žádný olej není na věky. Nevím jak to je se servo oleji, ale určitě také obsahují nějaké antioxidanty, detergenty, prvky, které zabraňují narušování gumových těsnění a hadic a další jiné. A jsme u toho, čas pracuje proti nám! Provozem, olej ztrácí tyto schopnosti a začíná se chovat agresivně na gumu. Pokud se nemýlím, tak v hydraulickém válci řízení jsou těsnící proštředky z gumy a jsme u toho. Zvažuji nad tím, nazvat tuto výměnu oleje: MarkusDelReyova procedura. Jen si ji dovolím vylepšit o hadičku, která bude nasazena na tuto stříkačku (větší stříkačku). Olej vysát z nádobky (pokud nebude nějaký zádrhel v té nádobce, jako třeba pevné sítko, či Bůh ví co) a doplnit nový. Uzavřít, nastartovat, otáčet s volantem napravo, nalevo, pomalu po dobu dvou minut, aby olej projel celým systémem.Systém se nemá jak zavzdušnit. Celou proceduru dvakrát opakovat. Myslím tím opět olej vysát a doplnit nový. Touto procedurou se domnívám, že do servo okruhu dostanu 80% nového oleje, který jako nový, bude chránit gumové elementy celého serva. Pokud někdo uvažuje o výměně toho oleje dejte o sobě vědět, více hlav, více nápadů. Radek. 

Vloženo

Gumena hadicka s vnutornym priemerom 4mm ide nasadit na tu najvacsiu striekacku neviem kolko ml takto som tahal brzdovu kvapalinu. V servo nadrzke sitko nebolo len daku hlavicku skrutky som videl cez olej, pokial sa olej bude menit bez beziaceho motora a tocenia volantom tak sa system zrejme nezavzdusni

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...