*Roman* Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Grym, teraz keď to mám za sebou tak sa aj mne bude už ľahšie rozprávať.... Tak či tak do hodinky som to aj s cigaretkou zmákol. Akurát som nikde nevidel odmerku. Na víčku bolo napísané Pentosin CHF 11S. Pod deklom bolo vidieť nejaký strieborný šroub. Zalial som to až po neho . Vypýtalo si to cca 1,5 dcl oleja a dolieval som originál zelený G00 400 0M2 Dúfam že som to zas neprechlastal ???? Ešte raz dík všetkým za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 odmerka je na tom viečku,na tej tzv.tyčinke.. doliať max. do stredu toho vybrania...po zohriatí olej stúpne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Ahoj prosimvas ne ze bych mel problemy se servrem .. nastesti!! Musim zaklepat .. ale nechce se mi to ani kontrolovat .. zjistim to nejak ze mam malo kapaliny v servru? Jde tezsi nebo je hlucnejsi nebo sviti kontrolka nebo neco? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martink Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 někde tady ta výměna byla kdysi pěkně popsaná i s diskusí k servooleji, kdyby někdo našel, dejte odkaz, já zatím hledám marně 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivas Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 caute, pouziva sa do serva len cervena/zelena kvapalina? nasiel som pod autom v mieste ako je servo mensiu mlacku, typol som to na servo lenze kvalapina nieje ani zelena ani cervena, ale taka bledo modra - v podstate ako kvapalina v ostrekovaci ale je vyrazne mastna takze z ostrekovacu to asi nebude .. moze byt v serve aj bledomodra? skusim to dnes vecer rozobrat a zistit co to je, ale ak by niekoho nieco napadlo .. tak to uvitam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivas Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 tak sa ukazalo ze to je predca len nemrzka do ostrekovaca, to co kvapkalo na zem bolo mastne asi len preto ze na tom kryte pod motorom mam nejake zbytky oleja tak to nieco stoho asi splachlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 http://www.eurovat.sk/produkt?eurovatshop_product=7 je to dobry olej do serva TRW ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Daj tam čo tam ma byť.. To čo chceš dať to je myslim iba mineralny olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 dik ale iny po ruke nebol... uz je tam naliaty asi len cca 1 dcl mozem stym chvilu pojazdit ?? a poto mako mam vymenit ten olej?? mam ho vytiahnut striekackou von a doliat novy ??? kolko mi treba Litrov ?? bude stacit jeden ?? dik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V3nd3lin Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Poradte mi prosim jsem amater a rad si necham poradit nejake vychytavky na zjednoduseni prace diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 a čo tak napísať o aký motor sa jedná ...je rozdiel nalievať servo-olej do 1,4MPi alebo 1,2HTP.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Nejrychlejší je sundat nárazník a potom se už v pohodě dostaneš na víčko. Nebo vytáhnout baterku i s držákem. Z mojí skušenosti je rychlejší ale ten nárazník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V3nd3lin Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 mam fábku RS motor ASZ myslel jsem si ze budu muset vyndat baterku i s celym boxem :-/ naraznik jsem nezkousel sundat...dostanu se tam potom dobre abych to dolil ? jak sudnam naraznik ikdyz mam ho nejakej pochroumanej abych ho dal vube czpatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) coffin bolo by dobré počkať čo napíše autor témy,lebo bude zbytočne zhadzovať nárazník u HTPčka EDIT:autor témy ma predbehol o minútu,preto editácia textu Editováno: 5. Únor 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) vytáhnul bych baterku i s držákem. je to práce do 5minut. sundávat nárazník mi nepřijde nejlepší, zvlášť v tomto mrazu a ještě když ho máš nemocnej. Editováno: 5. Únor 2012, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 gola ořech 13 s prodloužením - uvolnit plech co drží baterku (já vždy povolím i xenon a povytáhnu, abych tam měl na ořech místo)...vyndat baterii.....uvolnit kryt a sundta (na každej kousek plastu opatrně, je teď v zimě křehkej a rád praská)....uvidíš zelené víčko nádobky na srvokapalinu....uvolnit a dolít = dobrý je vzít trychtýřek, narvat na vývod hadičku a tu prdnout do nádobky a vklídku dolévat PS: hlavně tam nalíj co tam patří = origo kapalinu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek.j Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 zdarec taky reaguju kapala mi hadička od serva nějak semtomu nevěnoval pozornost a protože v tdi je to servo tak blbě pod batekou a protože kovařova kobyla atd tak sem to řešil až po dlouhé době když jsem vytahoval baterku a sakra chybělo tam nějak moc a protože kolega dodavatel byl poblíž dodal nějakou servokapaliny zel barvy (prý pro škoda koncern ?) nakonec tam vlezlo přes 2 deci si řikam když naplň je 6deci tak je to docela dost ,ale k věci od té doby ta hadice ani nekápne tak čekám co se z toho vyvine. Tolik k vyměně servokapaliny v každém případě kontrolovat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Měl bych jeden dotaz, někde sem slyšel, nebo četl, už nevím, že se dá přes v.a.g nastavyt účinost servořízení, respektive jeho tuhost. Je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Měl bych jeden dotaz, někde sem slyšel, nebo četl, už nevím, že se dá přes v.a.g nastavyt účinost servořízení, respektive jeho tuhost. Je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Je to pravda. Máš na výběr ze 3 možností... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Tak to je dobrý, tak že když přijedu do Škodovky, nebo někam jinam tak mi to bez problémů upravý? Já s funkcí serva problém nemám ale přítelkyně s autem občas jezdí a příjde jí že to jde ztěžka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Jo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Mozem zo servo nadrzky odsat stary olej striekackou a doliat novy? Nazavzdusnim servo? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Přátelé okřídleného šípu, pro: MarkusDelRey - chlape to je nápad! Již nejakou dobu koketuji s tím, že ten olej také vyměním a Ty si mne inspirival. Možná tady padne otázka, proč měnit? Žádný olej není na věky. Nevím jak to je se servo oleji, ale určitě také obsahují nějaké antioxidanty, detergenty, prvky, které zabraňují narušování gumových těsnění a hadic a další jiné. A jsme u toho, čas pracuje proti nám! Provozem, olej ztrácí tyto schopnosti a začíná se chovat agresivně na gumu. Pokud se nemýlím, tak v hydraulickém válci řízení jsou těsnící proštředky z gumy a jsme u toho. Zvažuji nad tím, nazvat tuto výměnu oleje: MarkusDelReyova procedura. Jen si ji dovolím vylepšit o hadičku, která bude nasazena na tuto stříkačku (větší stříkačku). Olej vysát z nádobky (pokud nebude nějaký zádrhel v té nádobce, jako třeba pevné sítko, či Bůh ví co) a doplnit nový. Uzavřít, nastartovat, otáčet s volantem napravo, nalevo, pomalu po dobu dvou minut, aby olej projel celým systémem.Systém se nemá jak zavzdušnit. Celou proceduru dvakrát opakovat. Myslím tím opět olej vysát a doplnit nový. Touto procedurou se domnívám, že do servo okruhu dostanu 80% nového oleje, který jako nový, bude chránit gumové elementy celého serva. Pokud někdo uvažuje o výměně toho oleje dejte o sobě vědět, více hlav, více nápadů. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Gumena hadicka s vnutornym priemerom 4mm ide nasadit na tu najvacsiu striekacku neviem kolko ml takto som tahal brzdovu kvapalinu. V servo nadrzke sitko nebolo len daku hlavicku skrutky som videl cez olej, pokial sa olej bude menit bez beziaceho motora a tocenia volantom tak sa system zrejme nezavzdusni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.