Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Je škoda,že jinak výborný motor už bude mít pošramocenou pověst...

Tu měla haťapka taky... Za pár let po nějakých vzpomínkách na vytahaný rozvodový řetězy nebo na olej žeroucí turba ani čokl neštěkne.

Počkej,však se na vás brzo vrhnou spokojení majitelé zánovních vozů 1.2 TSI,co jim občas vymění turbo,pak rozvody,a příště rovnou celý motor! :kol-28:

To Ekkar - no pro změnu přece něco s motorem 1.4 TSI ! :smich: Tam to vypadá bohužel dost podobně... :rip:

Žiaľ áno a podľa informácií zo servisu pri 1.4 TSI odchádzajú pre istotu rovno celé motory.. kol100

No však jsem si koupil pořádnou motorizaci! :rock: Tam se mění rovnou celé motory,ne jenom turba a rozvody! lol

Z aut se bohužel stává spotřebák, tlak na cenu je enormní. Asi bude jenom hůř.

Zacinam byt fakt rad, ze som kupil Suzuki..ako to tu tak citam :scooter:

V práci máme 2 SX4 1,9TD, nebyť toho že to obžiera aj trávu popri ceste, pravdepodobne "gumeného" hriadeľa volantu, takmer nepozorovateľného efektu posiľovača riadenia (zistím že ho má iba pri stojacom motore), nepresného a tvrdého radenia (po dlhšej ceste na bolí ruka) a mizerného výhľadu (dvojité stĺpiky) by to bolo slušné auto, teda až na ten kufor, japonské auto navrhnuté v Taliansku a vyrobené v Maďarsku asi nemôže byť dokonalé. Po 40 000 km sa mi na SX4 zadrel rozvod. Tak si teda vždy radšej vezmem najstaršie auto FI 1,4 TDI, ktoré má 2x taký dojazd progresívny posiľovač riadenia a radiť je možné jedným prstom.

zatiaľ 10200km na 1.2TSI, bez problémov, klop, klop, klop.

Upraveno od lubikSK

lubikSK Kedze mam benzin neviem ako sa sprava diesel :D Riadenie sa mne zda v poho...som odchovanec na 120, favosoch a feldach :) Ziadne fajnove auta ;) Ten 2x A-stlpik nic moc, mas pravdu...ale uz som si zvykol a nejak mi to nepride. Radenie neriesim, kedze tam fuknem D a vyradim , az ked dorazim do ciela :punk: Mozno mate vo firme smolu na kus..pripadne ktovie ako na tom kto jazdi :D 4200 km a no problemo ...

Upraveno od usersisko

Možno je to naozaj tým dieselom, prípadne že je to štvorkolka, mám dojem, že to tam tlačili nasilu, nešla tam dať ani automatická klíma, hoci do ostatných motorizácií sa údajne montuje, sem to asi nevošlo. V podstate som chcel povedať, že aj SX4 má svoje chybičky, v podstate vždy záleží na konkrétnom kuse auta, platí to pre všetky značky a modely áut. Preto netreba zovšeobecňovať. Každému vyhovuje niečo iné, zrejme preto sa robí toľko modelov vrátane TSI.

Prajem Ti, aby Ti SX4 slúžila dlho, s nízkou spotrebou a bez porúch.

Upraveno od lubikSK

Dik :kol-47: Tiez prajem tvojmu TSIcku vsetko dobre a bez poruch :)

Zdravím.

Ve středu jsem odvezl auto do servisu a dnes (pátek) mi volali, že bude nový rozvodový řetěz a napínák. Auto rok výroby 06/2010, 21 000 km, 63 kW. Ve Škodě MB to ale nemají skladem, takže neví kdy to udělají. Jinak přístup servisu zatím na špičkové úrovni.

Počáteční problémy hlučný start, potom někdy při skoro studeném startu zvuky jako z dieselu (frekvence zvuků se zvyšovala).

Dovolím si přidat taky pár zkušeností s TSI. Problémy s rozvody se mi bohužel taky nevyhly, takže po 30tis km jsem byl na výměně. Moje auto do zmíněné výměnné akce nespadá (KT42/2010) ale přístup personálu autorizovaného servisu kam jezdím byl naprosto špičkový. Prostě jsem nahlásil problém, technik jenom účastně pokýval hlavou a aniž by cokoliv zkoumal, tak mě objednal na výměnu a za dva dny jsem měl nové rozvody v autě. Vypadá to, že problémy s neochotou závadu řešit není ani tak vina ŠA jako konkrétních lidí v konkrétních servisech.

Presne toto si myslím aj Ja a nakoľko mám auto vyrobené 44/2010, tak sa to len potvrdzuje.

myspuline,tak by to mělo vypadat vždy. Jestli je auto v záruce,a máš rozvody,nebo cokoli jiného v háji,mají to vyměnit (případně opravit) bez ohledu na nějakou servisní akci! Sakra,kde to jsme,aby jsem se museli pořád doprošovat nějakých přiblblých servisáků,co tomu často ani pořádně nerozumí? Co já už jsem slyšel v škoda servisech,to by bylo skoro na román...

to galeo - ty 1.4 TSI,máš na mysli 90 kW verzi,nebo jiné? Já něco četl (tuším,že na nějakém VW foru),že je mění v těch dvojitě přeplňovaných verzích.

Čo viem ja o konkretnych prípadoch, tak to boli silnejšie verzie 1.4 TSI.

Dnes přivezeno auto ze servisu. Nový napínák, rozvodový řetěz, nahrán nový soft. Auto umyto jak zvenku tak zevnitř. Studený start bez nejmenšího problému, motor přede jako kočka. Servis naprostá spokojenost. Doufám, že to už vydrží.

Dnes jsem menil na felde olej v prevodovce a ptam se meho kamosa reditele servisnich oprav jak to vypada s temi rozvody ,tak rikal ze at jeste rok vydrzim :)

dnes som doniesol auto povymene rozvodov,mam 23000km...hlucne straty od cca 18000....menili hned ako som im opisal co sa deje,nevyhovarali sa nic...napisal do skody reklamaciu a na druhy den volali ze menia..a za den vymenili....zatial nepocitujem zmenu..startoval som dvakrat...zatial v poho....ani dovtedy to nebolo pravidlom,tie hlucne starty tak uvidim casom.....ason mam lepsi pocit ked je to vymenene...

hele, galeo, slibuju ti, že na Vaše forum 1.2 Tsi z vysoka kašlu a je mi uplně jedno, co kdo má za auto, motor, manželku a kde bydlí a kolik vydělá... nejlepší řešení těchto problému bude když Tsi prodáš a koupíšm si třeba Tdi.. pak nebudeš muset chodit na tyto fora.. ano, sem obyčejný zamindrákovaný chudák který má dětskou radost z vašich problémů.. jo a za výbuch černobylu můžu taky já... tak přeju mnoho šťastných kilomterů .kol-28.gifkol-142.gif

jirka.....odkedy si napisal ze na toto forum kasles si napisal minimalne 20 prispevkov...hmm...to akoze preco??..nes.res si do huby ked sa tu estevobec ozyvas .ked raz na nieco kaslem tak to mam na haku...ci???...fakt tu miesto toho, aby sa pomahalo, len robis dusnu atmosferu...ale to si asi taky clovek aj vo vnutri.Taki vsevedi v kolektive obvykle su na okraji,co myslim ze v realnom zivote aj si.Tak sa drz a ked sa da ani nereaguj na moju poznamku.ved ty na toto forum kasles.tak si chod pekne na tvoje 1,4 forum.pekne sviatky ti prajem.a hlavne pokoj na dusi a v rodine..:o)
  • 2 týdny později...

chcem sa spýtať dá sa priplatiť 4 ročná záruka aj pred skončením 2 ročnej záruky? mám 2 ročnú záruku ktorá mi skončí asi za pol roka a chcel by som si ju predlžiť na 4 roky dá sa to?

Nie, pokiaľ viem, tak jedine pri kúpe, vlastne objednaná predĺžená záruka musí byť ešte pred ňou aby to bolo spolu na doklade o kúpe (faktúre).

Dodatečně koupit nejde.

tak to je pruser pred dvoma mesiacmi mi menili rozvodovú retaz aj s napínakom a zase sa to zarachotenie začína objavovať aj ked menej ako predtým. A neviem či je to tou zimou ale sa ako keby bol ten motor taký ťažkopádny ked sa zahreje tak už je to lepšie ale aj tak sa mi nezdá aj jeho zvukový prejav ked pridávam plyn už to neni také lahodné ako na začiatku ked som vypínal rádio aby som mohol počúvať motor...dokonca sa mi občas pri ranných mrazoch objavila taká rezonancia alebo mierne vibrovanie plynového pedála pri otáčkach nad 2000 stretol sa s tým niekto?

Když ti vymění rozvody tak máš zase 2 roky záruku na rozvody. Když ti vymění celej motor tak máš zase 2 roky záruku na motor. Jesliže se objeví 3x stejná vada můžeš odstoupit od smlouvy. Asi tady tomu všichni moc rozumí.

Zarachotenie som počul aj ja a to mám po výmene 1400 km, ale iba raz a auto stálo dlho na zime, takže to mohlo byť aj tým. Budem to sledovať a poprípade znova reklamovať. No a zistil som, že pri výmene oleja mi páni v servise síce naliali 3,6 litra nového oleja, ale starý nevypustili dostatočne, nakoľko po odsatí 4 deci (trápil som sa s tým celé doobedie) mám olej presne na maxime... nabudúce si to skontrolujem ešte pri preberaní.

či to nebude prenikaním benzínu do oleja.. 4deci benzínu v oleji.

krátke hrknutie reťaze po štarte je asi normálne, najmä vtedy keď sa nepoužíva pri parkovaní ručná brzda a nechá sa zaradený prevodový stupeň.

Upraveno od voodoo123

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.