Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

A jsme opět u toho. Problémy. Ty jsou ale hlavně kvůli rozvodům, což se dá snadno vyřešit. Já s 1.2 jezdím a proti 1.6 nebo 1.4 je to o něčem jiném. Bohudík. On to totiž dobrý motor je, řekl bych moc dobrý. Chyba je pouze v materiálu rozvodů. Ale 100x omílané už tu bylo. Turbo - mají ho i ropáci a funguje. Spořeba - mám dlouhodobou 6,0L. Město a venku. Na tak těžké auto jakoYeti nádhera. S 1.6 nemyslitelné. Olej nežere. Odhaduji 1,5 dl na mých 15 000 km. Zátah od nízkých otáček - paráda. Nemusím ho točit a to se mi líbí. Není to pilka na dřevo. I když mi je 59, tak jezdím na mašině Suzuki DL650 V-Strom. Dvouválec vodník.Taky zátah od nízkých otáček. Opět paráda. A protože nemám rád vysokootáčkové 16 - ventily, proto se mi líbí TSI. Parkuji venku pod přístřeškem a myši mi kabely nezničily. Takže blbost. A ještě něco, je to nový motor, ano, občas problém, ale má něco do sebe a to hodně. MPI je pri němu chudák, bohužel. Tak asi tak...

NO mne už kuny uvítaly a stálo mne to tak 1500 včetně odtahu bráchou z nevhodného místa v nevhodnou chvíli. A ten motor(jsem škodovkář)mne teď zaříná SRáT a nebo je to v servisu.Roomík 63kw. Jezdí good ale ten kravál od rozvodů je po nastartování teplého motoru neskutečmý.Dle servisu vše v normě a když tak je to kostrukcí a potom taky v normě. Nejsem žádný ichtyl, ale to už zavání anarchií....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To kdyby není tak docela pravda. Problémy mají i MPI. Jenomže jiné, takže to sem nepatří. Na auto je záruka a v té se dají rozvody vyměnit. Jinak nevím o žádném jiném větším problému. Rybník - nerybník, ale je to tak. Jednoduše přiznejte, že MPI je za zenitem, nebo pro někoho archaika.

jo,ale že mne pošle s tímto servis doprdele zavání průserem. Já beru záruku,ale aby mi nějaký vemeno plácalo o "normální", "nic se neděje"atd...Už mne to nebaví a ještě jednou a toho zmetka vracím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miki, nezlob se na mě, ale ve svých 59 bys už mohl umět číst a ne si jen mlet to svoje furt do kola... já, i ekkar uznáváme oba, že tsi je motor, který je dobrý, ne li výborný, ale vzhelem k problémům, který má, jsme zvolili motor jiný.. dokonce jsem zde i napsal, že vím, že se jedná o motor, který je za zenitem, jak ty píšeš a dokonce i to, že - až se vychytaj problémy- si ten motor 1.2 tsi klidně koupím. takže prosím, nepišem furt jak na kolovrátku turbo rozvod a podobný věci, mě to fakt už nezajímá.. já tu napsal, až Tsi motor najede 200t jako 1.9, bez větších nároků na servis, tak se dá ten motor považovat za spolehlivý a dobrý.. to, že je nový a jede jak raketa, je sice super, ale je otázka , jak se bude chovat za x tisíc kilometrů.. nikdo vám to vaše Tsi kruci už nebere, nikdo ho nepomlouvá a furt dokola se tu bavíme jak malý děti o nesmyslech.. spíš mi to připadá, že ty a ostatní taky, tu hledáte jen něco, jak motor omlouvat, nebo nevím, jak to už napsat.. ano, je to dobrý motor,je nový a ted má bohužel , v podstatě každý tento motor, určité problémy. až se vyřeší, a časem se ukáže, že je schopen najet aspon 200t km bez větších problémů, pak můžeme napsat, že je suprový.. proto jsem já a ekkar zvolil jiný motor, který je sice starší, nemá turbo, nemá takový zátaha pro většinu z vás stojí za hovno,ale já si ho vybral pro to, že chci auto spolehlivé, aspon motorově, a to mi zatím Tsi neposkytuje.. to je vše... rozhodně ti Tsi nezávidíma přeju ti, aby sis ho užil.. stačí to takto, abys to pochopil? takže bud klidně rád, že tsi máš, užívej si ho.. já ti ho rozhodně nezávidím.... :kol-31: až budu chtít Tsi, tak to svoje auto prostě prodám, a koupím si Tsi, myslím, že to nebude větší problém, Tsi jsou plný bazary...

Turbo dochlazuju navzdory vodní smyčce- už fouká bokem. Rozvody dělají už neuvěřitelný bordel po znovu nastartování teplého motoru. Zastával jsem se tohoto motoru,ale obracím. BOHUŽEL. A když se obrátím na servis- stále vše normální......................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím súhlasiť s Ekkarom, TSI to "vie" rozbaliť na 200km/h podľa GPS, čo je o dosť viac ako maximálna rýchlosť udávaná výrobcom, bohužiaľ, vďaka ekoteroristom a neprimeranej snahe o znižovanie nákladov naozaj pri cca 20l spotrebe, no tuším som tam videl aj 23l. Len by som si dovolil nesúhlasiť s teoretickými 8l/100km, nakoľko odpor vzduchu rastie s druhou mocninou rýchlosti, a jeho obstarožná MPI ide takmer v oblasti maximálneho momentu a výkonu, ale 10-11l by bolo reálnych. Ten CostCutting si musí všimnúť každý ( pokiaľ nie je slepý) pri pohľade na konštrukčné detaily FI a FII, pravda, pred 10 rokmi stál Clasic (základná výbava) tuším toľko čo teraz plná výbava Elegance, takže buďme zaň vďačný, Kto chce "lepšie" auto, (teraz zrovnateľné s FI), mal by sa pozrieť o triedu vyššie. Moja TDI stála pred 6 rokmi 18590€ (560k sk) za to by dnes už bola OII Combi TDI. Tak teda prosím všetko nekritizujte, nie je všetko čieno-biele.

já tahl TSI 63 v roomovi na 20ti km ve 180ti a podle průměrné počítačové dal 12l. Nedívej se na aktuálku. Ta mi lítala jak hadr na koštěti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, neviem, čo si chcel svojim príspevkom povedať, ale úplne mimo a od veci, ale asi by si si mal ešte raz prečítať príspevok, keď na neho reaguješ kol-27.gif

Já bych věděl co tím chce "povedať". Jsem po 30tis km kandidát minimálně na komplet rozvody. Jo a nechci jako v servisu poslouchat tlachy typu- styl jízdy atd. A co budou plácat těm se start stopy atd.Mám naježděných asi 0,75 mega se vším možným kromě raketoplánu a podobných hovadin.A to pitomý fanouš naběhá 0,3 mega a motor protahuje ruce co bude dál.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo dochlazuju navzdory vodní smyčce- už fouká bokem. Rozvody dělají už neuvěřitelný bordel po znovu nastartování teplého motoru. Zastával jsem se tohoto motoru,ale obracím. BOHUŽEL. A když se obrátím na servis- stále vše normální......................

a máš to od toho servisu písomne na papieri, že je to normálne? ak nie, tak ako keby si tam ani nebol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se celkem divím, že servis dělá takové obstrukce, zkusil bych jiný servis. Měl jsem stejný problém r.v. 10/2010, dělalo to jen velmi sporadicky, v servisu bez problému vyměnili rozvody /najeto 15000 km/, teď ještě vyměnit olej a bude. Jinak turbo raději dochlazuju, na to jsem zvyklý. Jinak nějaký úbytek chladící kapaliny a oleje zatím žádný. Pokud škodovka vychytá ty řetězy tak to bude fajn motorizace :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, právě jde o to, jak se k výměně rozvodů postaví servis a nebo neriskovat a zadat si auto do výroby ať FII 63 kW TSI nebo Polo 66 kW TSI.

Nebo sebrat skladovku Ambiente Family 1,4 63 kW, která se Sportem II, metalízou dá sehnat za 224 000,- (to jsem koukal).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapci a děvčata,

dnes jsem si osobně v Boleslavi ověřil, že skutečně probíhá dílenská servisní akce a nikoliv svolávací servisní akce. Týká se motorů 1.2 TSI 63 i 77, avšak jen některých - zejména 09 a část roku 2010. Tato akce probíhá tak, že zákazník si kdykoliv může ověřit dle svého VIN, zda jeho vozidla se to týká. Pokud ve vašem servisu nic o to nevědí, je to tím, že akce netrvá dlouho a byla vyhlášena latentně - tedy když přijdete na servisku, automaticky přijímací technik dle vinu zjišťuje, zda k vašemu vinu nejsou k dispozici aktualizace softu, případně jiné doporučení - a tady se skrývá ta zmiňovaná nabídka výměny kompletní rozvodové sady. Tedy mechanik vám sdělí tuto možnost a vy ji buď využijete, nebo ne. Takže pro váš klid doporučuji zavolat do nejbližšího servisu, zvednout vedoucího od kafča a nadiktovat mu svůj VIN. A víte okamžitě na čem jste. Jinak například Klokočka Barrandov dosud řešil pouze dva potkané motory TSI.

K svému TSI 63 jsem zjistil, že se mě bohužel výměna netýká....

nebo bohudík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SW přehrán bez problému, žádné námitky k tomu nebyly a s tím rachtáním tam musím znova, prtž když to oni zkoumali, tak se nic neprojevilo. Však jsem jim to řekl hned, když mi od nich paní volala, jak jsem byl spokojen se servisem....

jj. kupována tam byla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže konečné rozuzlení celé věci

číslo dokumentu ŠA 2026741/2 den uveřejnění 15.7.2011

Kovové klepání po studeném startu

Prodloužený rozvodový řetěz

Výměna rozvodového řetězu - opravárenská sada 03F 198 158

Takže pokud to někomu neuznají jdou sami proti sobě chtít to písemně! Jinak postup servisu nechápu mají to proplaceno jako garance včetně vŠech materiálů kromě oleje leda že by se jim s VaŠim vozidlem nechtělo mít co do činění :kol-44:

O roku uvedení ani zmínka takže je to platné na vŠechny s uvedeným jevem! 1.2 TSI

Editováno: , autor: KoNG
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to rachotilo podobně jako tobě, 2 dny to dělalo pokaždé, ať byl motor studený nebo teplý a pak týden nic. Začalo to někdy ve 14000km, nyní mám 25000km a dnes měnili řetěz a spol., minimálně na volnoběh se motor ztišil a jde tiše jako šicí stroj :D .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny. Tak dnes sem byl ve dvou servisech ohledně sporadických hlučných starů a cukání na volnoběh. V jednom servise řekli, že asi špatný napínák a ve druhém dokonce, cituji"s 1,2TSI zatím žádné problémy nebyly" tak nevím sem zvědav . Auto davám v úterý do servisu tak se uvidí. Je vyrobeno 01/11.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...