Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Celkem se divím, že servisy dělají s výměnou takové drahoty, přitom u mého auta byly hlučné starty hodně sporadicky, jeden týden nic, potom další týden několikrát po sobě. Nechte si samozřejmě podepsat vyjádření servisu, kdyby něco tak jim to potom hodíte na hlavu /vyměnit rozvody je snad levnější než měnit celý motor, ikdyž jak to tady čtu, tak asi to bude naopak/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pripojím sa aj ja do diskusie. Ja mam Roomika 77kw a tiež som mal hlučné štarty, ktoré začali po najazdení asi 8000 km čo bolo zrovna na mojej letnej dovolenke. Nevedel som čo to má znamenať a trocha ma to vystrašilo. Auto však fungovalo a bezpečne sme sa vrátili domov. Vďaka tejto diskusii som mal jasno o čo ide ( hoci ma to zarazilo, že je niečo takéto možné na novom aute ), a preto som aj auto reklamoval. V servise sa tvárili, že je to normálne, žiadna zvolávačka nie je, že auto je v záruke atď. Na koniec vďaka vašim radám, som predsa dosiahol, aby sa na auto nie len pozrelo, ale aj vymenilo to, čo treba. Asi po dvoch týždňoch sa mi ozvali a reťaz vymenili. Teraz je zatiaľ všetko OK ( výmena pri 10500km ), dokonca mi v servise aj umyli auto bez poplatku, čo ma milo prekvapilo. Takže toľko s mojej skúsenosti a ešte raz vám všetkým VĎAKA za skúsenosti, ktoré máte a o ktoré sa delíte tu. :kol-47:

Editováno: , autor: Tomas sk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde ti povedali,že máš čakať do 12.mesiaca??...tá sada už je dodávaná dlhšie a obsahuje aspoň čo si pamätám (reťaz,hliníkové šróbky,2 druhy silikónov,napinák reťaze,tesniaci krúžok tzv.gufero)

Editováno: , autor: libero1071
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa po vymene rozvodov uz minimalne 4 x stalo, ze bol hlučnejsi start, nie je to sice ako predtym, vtedy ta rachotilo dost nahlas. Od vymeny som najazdil cca 1500 km. Pri TSI nie su hlucnejsie starty vraj nic vynimocne. Je to proste tak konstrukcne dane, dlha retaz a napinak robia svoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

akubus mne tak isto, vymenené som ich mal asi pred 2 mesiacmi pri 12000 km a teraz 13500 a už pár krát sa stalo že to trošku zarachotilo ale iba kratúčko ovela menej ako predtým, už som aj rozmýšlal že to pojdem znovu reklamovať ale teraz neviem...toto ti na to povedali?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rovněž se přidávám ujeto cca 1500KM a nepravidelně rachotíme stejně jako před výměnou, ještě že už se auta s touto motorizací zbavuji :kol-147:

nechápu, jak se někdo může tak sqvělé motorizace zbavit... někteří z vás to nazývali ,,porodní bolesti,, div, že jste nás s ekkarem neukamenovali, že jsme si dovolili napsat něco proti tomu šitu TSi.. a ejhle,, první vlaštovka je tu... jak jsem psal, pokud jsou problémy čistě konstrukčního rázu, tak je to v kelu, protože hodnota auta s tím motorem pujde do .. víte kam. zvenku to žerou kuny a zevnitř tomu rachotí rozvoďák.. tyy wole.. zlatý zazenitový 1.4 63kW... ok, držím pusu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej,však se na vás brzo vrhnou spokojení majitelé zánovních vozů 1.2 TSI,co jim občas vymění turbo,pak rozvody,a příště rovnou celý motor! :kol-28:

To Ekkar - no pro změnu přece něco s motorem 1.4 TSI ! :smich: Tam to vypadá bohužel dost podobně... :rip:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zavčasu přejít na korejce? No i to je možný,dokud je nepřepadne móda downsizingu... Za chvilku tady už nikde nebude normální atmosférický motor v klasických objemových kategoriích (1.4l;1.6l; atd.)... Ta moje 1.4 TSI zatím fachá,ale už tomu moc nedůvěřuji,po tom co jsem různě po netu četl a viděl a slyšel...A to jsem si ji vybral před 1.2 TSI,že už se vyrábí o nějaký ten rok déle,tak by to už nemuselo moc zlobit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i korejci mají svoje mouchy, vím tom svý, pracuji u jednoho autorizovanýho dealera Hyundai (jen se o korejcích tady na škodováckým foru moc nemluví)....moje 1,2 už má na krku přes 35000km, hlučný starty se po výměně rozvodů už 12tis. km nevyskytujou...záruka běží dál.......za mě jsem zatím stále spokojen a myslím že i plno ostatních...neviděl bych to tak černě....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no proč se toho zbavuji na mém voze doposud 14 závad za rok provozu (takže odstoupení od kupní smlouvy) nikdy jsem netvrdil že je 1.2 TSI šit !!

Další vyvolená je 1.6 TDI CR 77kW ;)

Na korejce zatím nepřecházím. i když je fakt že jsem se s jednou japonskou kráskou od Hondy už chtěl seznamovat :D

A jestli přijde někomu dobrou zkušeností 3x turbo, rozvody, a další neznámé úniky oleje od rozvodu a hlavy motoru + 10 závad tak prosím, ale já už tento "zgarb" nechtěl ať si to s tím užije někdo jiný :kol-31:

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega má SX4 asi 3 mesiace a nejako ho nadšenie prešlo a utešuje ho iba to, že to nebolo najako drahé. Neviem čím by to mohlo byť, ale asi tým, že dosť často benzínku a už uvažuje o aj strešnom boxe.. (to len na okraj :kol-28: )

Čo sa týka motorizácie u Roomsstera, lebo toto auto som chcel kvôli jeho úžitkovej hodnote, tak minulý rok toho nebolo veľa na výber a dať za naftu o 2600€ viac pri nájazde cca 12.000km/rok je myslím si nerentabilné.. A ak by som šiel napr. do atmosféry 1.4 , tak len kvôli plynu, ale to je opäť investícia na viac kilometrov ročne, čiže zase nič..

Momentálne mám po výmene rozvodov a prehratí SW už vyše 1000 km a môžem povedať, že štarty sú úplne o niečom inom a iné problémy som nepostrehol, čiže som spokojný. Je mi ale ľúto majiteľom TSI, ktorých postihli aj iné katastrofy a verím, že je to sklamanie pri novom aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i korejci mají svoje mouchy, vím tom svý, pracuji u jednoho autorizovanýho dealera Hyundai (jen se o korejcích tady na škodováckým foru moc nemluví)....moje 1,2 už má na krku přes 35000km, hlučný starty se po výměně rozvodů už 12tis. km nevyskytujou...záruka běží dál.......za mě jsem zatím stále spokojen a myslím že i plno ostatních...neviděl bych to tak černě....

Ale tak jasně,všude se něco najde. Ale lukyssku,nezlob se na mně,vyměnit u nového motoru turbo,rozvody a nevím co všechno ještě,to snad ani nemůžeš myslet vážně tu spokojenost s ním?To ti nepřijde jako přinejmenším "divné" s novým motorem neustále řešit nějaké problémy? Nebo to myslíš jako spokojenost s jízdním projevem 1.2 TSI? Tak to v každém případě ano. Ale sorry,spolehlivost tohoto motoru je podle mně prachbídná! Všude kam se to montuje jsou s ním ty samé potíže...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jairo + galeo Nuz ano kufor nema najvacsi ;) No, ale treba si polozit ruku na srdce..kolko krat do roka potrebuje clovek kufor ako na R ci FC ? :D Par tyzdnov...a zvysok jazdi kufor , len s pov. vybavou :) No jo papka to..ale kedze mam automat tak to nejak neriesim...7 l/100 km v akomkolvek rezime (obec, mimo, dialnica) je myslim , celkom primerane na 1.6 motor. Zatial, ziadna porucha..len lejem benzin a to je vsetko. Povodne som uvazoval nad 1.2 TSI..ale vidim, ze okrem benzinu by tiekli aj moje nervy :rolleyes: Mozno o 2-3 r. ked budem uvazovat o novom aute, tak si tu 1.2 TSI novu!! kupim a budu to snad dobre motorizacie :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...