Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak jak si dopadl ? Pokud škodovka po každé stížnosti sníží výkon motoru tak si aspoň nikdo nebude stěžovat na nějaké drnčení :kol-28:

Mám 77 a jede to trochu jinak, není to tak ostré jako dřív... ale hlavně aby tam byla spolehlivost. At někdo zajedu na válcovou zkušebnu :-)

Mne vymenili iba opravnu sadu rozvodov, bez prehrania noveho softu, takze motor taha ako novy. Turbo mam "F" ale nic nedrnci, tak im kaslem na podlozku. Do autorizovaneho servisu uz neidem. Olej a filtre menim sam.

Presne,ostrost a zaber motoru je fuc,ale stale je to v pohode.Ak by to slo na ukor spolahlivosti...cert to ber :kol-27:

Mám dojet do autorizovaného servisu, kde mi dělali opravu - montáž podložky a opravu reklamovat. Prý museli zapomenout, nebo špatně přehrát FW jednotky. Netvrdím, že to jede špatně, ale jelo to líp. Člověk si kupuje auto s motorem, který má nějaký vlastnosti a pak kvůli chybě výrobce a jeho nevhodné "opravě" o dobré vlastnosti motoru přijde? To je trochu špatně ne?! Zítra jedu do servisu a budu chtít nějaký vysvětlení. Známý volal do nejmenovaného servisu v Praze vedoucímu servisu (znají se dlouho) a ten mu na plnou hubu řekl, že se jedná o krok, který má zvýšit životnost motoru (turba) a že samozřejmě vede kromě toho i ke snížení krouťáku a posunu výkonu jinam ve spektru otáček - česky řečeno, prostě to netáhne jako dřív :(

takže oni sniži to kvuli čemu sem si ten motor kupoval , to sem si mohl koupit levnější 1.6 nebo dražší 1.4tsi pokud by se jednalo jen o životnost turba tak bych do toho nešel

Upraveno od zbek

Já bych řekl, že po vložení podložky a nastavení je výkon stejný jako předtím, ale já tam mám tak už 4 verzi softwaru motoru a jak auto jelo jako nové to už si teda nepamatuji. Poprvé když software přehráli a nevěděli, že musí provést adaptaci a nastavení tak motor nejel a spotřeba byla tak o půl litru na 100km větší, po nastavení byla spotřeba i výkon jakš takš zpět. Jo a spotřeba byla teď na celou nádrž 5.8l což je o něco míň jak jindy.

Upraveno od mida

Tu nižší spotřebu vidím že je teplo . Chtěl sem se zeptat ty máš 63Kw tak se možná výkon snižuje jenom u 77 :kol-27:

zbek,tak teď budou mít všechny 63 kW,jenom když řidič zapne AC,tak se vrátí zpátky na 77 kW. kol100

Kde se dá změřít výkon na brzdě ? asi si udělám výlet a uvidíme.

Tak jsem napsal do servisu kvuli tomu menšímu výkonu po montáž ty distanční podložky a přehrání nového SW.

Vedoucí servisu zavolal do škoda auto kde mu odpověděly.

Citace:

Dobrý den,

jedná se o standartní jev při aktualizaci SW a vzhledem k tomu že se při akci 24W6 provádí aktualizace SW ŘJ motoru tak také dochází k tomu že se vymažou adaptační hodnoty motoru. Tyto adaptační hodnoty se poté v následujících cca 300 km znovu načítají což může právě způsobit mírný pokles výkonu motoru nebo např. mírné zvýšení hlučnosti motoru resp. turbodmychadla.

Toto je vyjádření výrobního závodu. S ohledem na mé zkušenosti s ŘJ motoru je to opravdu logická odpověď, jen mě mrzí, že jsme ji nevěděli dopředu a mohli jsme Vás na toto upozornit.

Pokud by jste měl pocit, že po ujetí více jak 500 km je stále výkon motoru slabší, tak se mi prosím ozvěte. Osobně mám zkušenost, že adaptační hodnoty se nastavují v tomto rozmezí. Teď je ŘJ motoru opět " čistá" a máte prostor si motor znovu zajet.

V případě dalších dotazů mi prosím volejte.

S pozdravem

Díky za informaci. Byl jsem v servisu přezout, a přitom jsem byl informován, že mi bude namontována ta podložka. Při hovoru jsem se jen zmínil o hlučnějších startech, a šlo to rychle. Rozvody jsou objednány, podložka se odložila, udělá se vše najednou. Od listopadu po přezutí na zimní kola jsem měl dojem, že auto bylo (hlavně v tahu) o něco hlučnější, než přetím. Tak uvidím, jestli se to nějak změní. Až tak moc jsem tomu nevěnoval pozornost, protože pokaždé při přezutí se mi zdá auto hlučnější, ale to je asi rozdílem v projevu pneumatik, než si zvyknu.

Voltys: Oj, zajet a já ho docela prasím... :D

Super, díky za informaci. Jinak sem si dnes zkontroloval další věc zmiňovanou zde na foru a to, že je cítit benzín z oleje a ejhle, smrdí to benzínem pořádně :(

Právě si myslím pokud je to teda pravda že to chce jezdit svižně aby motor zase začal tahat.

no neviděl bych to tak růžově s těmi adaptačními hodnotami ;)

za 300km se pomalu řidič adaptuje

Volal sem známému (má a ten mi říkal, že jednotka si osahá motor během několika minut a k žádné velké adaptaci nedochází. Tak by mě zajímalo ci si to škodovka vymýšlí. Přece ten motor jede podle nastavených hodnot a pokud je něco jinak jde do chyby. Přijde mi divný, že by si to dělalo co chce, oni s tim autem taky ve výrobě nenajedou 300 km ne? :D

Obávám se, že to je zase jedna z takových těch chlácholivých větiček, který vymejšlí nevímkdo a nevím za kolik - ale asi za hodně, protože podobnejch žvejků jsou odpovědi ŠA doslova plný. Diletantismus a často i absolutní neznalost technických principů z nich doslova kapou. Vlivy adaptačních hodnot rozhodně nejsou tak výrazný, aby jejich smáznutí vyvolalo "zlenivění" auta.

Daleko pravděpodobnější je, že to je úmyslné "seškrcení" motoru aplikované za účelem zvýšení životnosti - koncern asi někde "potají" dodatečně jezdí předtím ojebaný program dlouhodobých životnostních testů a konečně jim možná "braindestormink" vyhodil, že z motoru s tímto objemem, postaveného z takových materiálů (jaké byly skutečně použity) a s takovým nastavením (jaké bylo do motorů "nahráno" původně) asi moc dlouhodobě deklarovaný výkon ždímat nepůjde - přijde mi to jakoby "návrat k haťapce"...

ideální by bylo měření výkonu ale každopádně bych to klidně reklamoval pořád dokola i když náprava bude v nedohlednu

Zítra jedu do servisu, předpokládám, že se budu hádat, ale mám dvě věci - zápach benzínu v oleji a "lenivost motoru"... tak uvidíme..

doporučuji si odebrat vlastní vzorek oleje - bude se to v budoucnu hodit, když se něco vy....

OK, dobrý nápad. Dá se nějak ten benzín v tom oleji "jednoduše" prokázat?

zápach benzinu je standart to smrdí každému tak sem zvědav co ti na to řeknou a lenivost to se nedá dokázat pokud auto není na brzdě jsem zvědav jak dopadneš

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.