Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Zaměňuješ příčinu a následek. Prvotní příčinou problémů s rozvodem u 1,2TSI není studený start po delším odstavení a tím "vyteklý olej z napínáku", ale původně instalovaný nadměrně se vytahující NEKVALITNÍ a PODDIMENZOVANÝ ROZVODOVÝ ŘETĚZ - ten zvuk, který vydává než ho napínák napne, není určitě vina napínáku nebo oleje. Kdyby nebyl řetěz poddimenzovaný a nešetřilo se naprosto nesmyslně na tomto pro motor životně důležitém materiálu, napínák by u aut s nájezdem < 50tkm prakticky neměl co dělat a na jeho nedostačující funkci by došlo nejdříve po ujetí nějakých 150tkm a více.

Jasně, naprosto souhlasím s tím, že řetěz, co tam dávají je shit, jen jsem chtěl vypíchnout, proč někomu, kdo startuje jednou denně a jezdí třeba dlouhý trasy (testovací režim v automobilce) řetěz vydrží víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servisy maju pokyn od SA vymenit retaz kazdemu bez ohladu na vykon (63 a 77) kW, kto uvedene problemy nahlasy. 06/2010 tam nabeton patri. Skus iny autoriz. servis.

Tiež mám ten pocit, ale neviem to na betón, lebo ja mám 77 kW (vyrobené 11/2010).

No, keď som sa v servise opýtal, že ako to vlastne je a porozprával, čo za pazvuky motor vydáva, tak prijímací technik to zobral ako hotovú vec a pri prijatí vozidla na výmenu oleja objednal bez problémov rozvody, ktoré následne vymenili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no on my to ukazoval i v systému ELSAWEB bo co to bylo :) že na můj vůz není nic :prc: a bych byl konkrétní tak AUTOMECHANIKA PV lol

Mna sa tiez snazili odbyt s tym, ze system ELSA im na moje VIN ziadnu vymenu nehlasi, ze ked im to nabehne budu mi volat (do dnes sa tak nestalo). Tak som sa po tyzdni stavil v inom servise a tam sa jednoznacne riadia pokynom od SA, "kto hlasi hlucny start, je objednany na vymenu". Takze nakoniec to v systeme ani nemusi byt a ziadne vyhovaranie tu neobstoji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si už na všetko pýtam písomné vyjadrenie. Oni potom radšej vymenia tie rozvody, ako by mali byť zodpovedný keď tá reťaz preskočí. Takže ak niekomu rachotí motor po štarte, treba to riešiť ako reklamáciu a na tú reklamáciu požadovať písomné vyjadrenie servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to asi tak:

fabrika dala určitou normodobu na výměnu vadného řetězu a kol k němu plus posílá sadu ND. Tu nanormovanou dobu opravy následně proplácí servisu. To je zcela v pořádku. Problém je, že ne každý servis se při opravě do té normodoby vejde, resp ne každý servis má stejnou cenu za normohodinu, jakou proplácí škodofka. Takže ti majitelé servisů, kteří by na takových opravách prodělávali čas, který podle svého názoru mohou věnovat skutečným "platícím" zákazníkům (buďme přesní a nazvěme to odíranými zákazníky), se od oprav "na garanci" co nejlépe to jde distancují. Budou se vymlouvat a kroutit a lhát že auto do akce nespadá a kdesi cosi - protože prostě by jim auto stálo tři hodiny na dílně na heveru a oni by vyinkasovali nějakých upocených "pár šupů", zatímco když k nim přijede nešťastný majitel se skočeným rozvodem PO ZÁRUCE, to je pro ně teprve terno - tam si můžou narvat diagnostiku, demontáž, měření, výměnu, ověřování a já nevím co ještě - a nemusejí se držet ceny ofiko sady ND, prostě poukážou na to, že mají smluvní cenu a že "jejich dodavatel" ND má cenu takovou a takovou...

Takže co je NUTNOST ?

NENECHAT SE ODBÝT!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to tady proběhlo. DOOPRAVDY , NENECHTE SE ODBÝT.!!! Na mně to taky skoušeli. š.ROOMSTER 1.2 TSI 63kw zakoupeno 10 měsíc 2010. Při roční prohlídce,najeto zhruba 8000 km jsem nahlásil tyto závady. Po nastartování řechtaví chod motoru (jak traktor) pár vteřin, jak kdy, tudíž nepravidelně. Za další,po nastartování nepravidelnÝ chod motoru,cukání,až tendence chcípnutí. Na to jsem dostal odpopvěď,že tyto lži mám z internetu. Tudíž z těchto stránek. Při příjmu do servisu na garanční prohlídku jsem dostal odpověď na první závadu a to takovou,že vÝrobní závod MLADá BOLESLAV pozná podle spoustu dílů na voze např. série (kodů) ,kdo má jakej rozvodovej řetěz. A mně bylo samozřejmně řečeno,že u mně je vše v pořádku. S tím jsem nesouhlasil na což jsem nechal svůj vůz v dohodnutém termínu na roční garanční servis i na odstranění podivnejch zvuků po nastartování. Bylo mi zděleno,že pokud se neprojeví ty zvuky v servisu,tak nemaj co opravovat. Já na to, že to chápu,ale vtom případě po nich požaduju protokol kde bude uvedeno,že je motor v pořádku. Po 24-h mého vozu v servisu mi bylo po telefenu zděleno,že ten zvuk se jim neprojevil,ale přesto mi vymění rozvodovej řetěz+přehrajou novej softver. Dnes mám po vÝmjeně rozvod.řetězu+nového nahrání softveru. Z původních 5-h. na 24-h doba práce. Seru na to,ale mrzí mně jedna věc. A to,že když je ten motor tak nedokonalej, proč se k tomu vÝrob. závod MLADá BOLESLAV a autor. servis nepostaví čelem.a nemlží.!!! Ten kdo to pozná a tvrdě za tim pujde ,tak si vydupe vÝměnu rozvod.řetězu. A ten kterej tomu nerozumí,tak na tu vičůranost ML.BOLESLAVI a servisů doplatí. Proč svolávat několika tisícovou svolávačku,když můžeme opravit pár stovek vozů a to jenom,když si o to řeknou,ale důrazně. LIDI - NENECHTE SE ODBÝT NESTALO TO VAšE AUTO PáR KORUN !!!

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..nepostaví se k tomu pro to, že by se hned profláklo, že ten motor stojí za hovno a jelikož se používá v celém portfoliu vw aut, tak by to byl pro vw průser jak mraky- nedůvěra k autům, padající tržby, padající akcie atd atd.. takže všichni drží hubu a rozvody budou měnit až autem přijedete do servisu na garančku, do té doby to snad vydrží.. o tomto motoru jsem uvažoval taky, nakonec jsem koupil 1.4 63 kw a jsem plně spokojenej... ono když už vám i prodejce řekne, že 1.2 tsi nedoporučuje, tak je co říci... bohužel má tsi zatím více negativ, než pozitiv... už jenom ty kabely od svíček volně pohozený v motorovem prostoru je blamáž, jako by konstruktéři nevěděli, že existují zvířátka jménem kuna, kterým tyto věci moc chutnaj.. atd atd..

no nevím, ted, když jsou auta v záruce, je to ještě dobrý, ae až po záruce na motoru něco odejde, tak to bude pokladnička... a pokud se časem ukáže, že jsou ty motory konstručně špatný, tak to budou neprodejný auta,.. ale snad to má výrobce podchycený a jedná se jen o porodní bolesti.. i když- pokud je při studených startech napínák řetězu bez oleje, protože se tam olej dostaně později, tak to nějaká výměna řetězu nevyřeší, protože je to konstrukční chyba.. a jen otázka času, kdy se to pokazí i s odolnější rozvodovou sadou...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skúsil si si už zajazdiť s TSIčkom ? Ak nie, tak skús a uvidíš, čo je to pôžitok z jazdy.. kol-31.gif

A ešte niečo - v období, keď si tu väčšina z nás kupovala auto s motorom TSI, tak nebolo veľmi z čoho vyberať, ak si si chcel zajazdiť za prijateľné peniaze..

Keby som mal opäť vyberať, tak by som šiel do toho zase, aj napriek počiatočným problémom a drobnostiam, ktoré sa už vychytávajú, lebo tento motor je podľa mňa paráda kol-47.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V opravárenskej sade je okrem novej reťaze aj nový napínák, tak by ma zaujímalo v čom je iný. Ak ten starý nefungoval spoľahlivo, tak mohol prispievať ešte k rýchlejšiemu opotrebovaniu poddimenzovanej reťaze.

Aj tak nechápem prečo sa to napínanie reťaze rieši tlakom oleja a nie pružinou, prípadne kombinovane, aby reťaz bola napnutá už počas štartovania.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na všechny otázky začínající slovem "PROČ" je jedna univerzální odpověď - PROTOŽE EKONOMIKA. Konstruktéři navrhli určitou koncepci a konstrukční řešení, prototypová dílna postavila ověřovací sérii agregátů, ty se vestavěly do několika testovacích aut a podrobily testům - jak už bylo dokázáno, zcela odfláknutým a nedostatečným, navíc provedeným externí firmou - ne továrním testovacím střediskem. Načež na materiálové požadavky pro výrobu zasedli cifršpióni a začali proces "optimalizace nákladů", vycházející z výsledků získaných nedostatečným testováním = tudíž z nesprávných předpokladů. Někdy se ti cifršpióni, kteří v životě neopravovali auto, konstruktérů zeptali, jestli jejich dimenzování lze ještě snížit, aniž by se zhoršila spolehlivost - a v mnoha dalších případech se jich zcela jasně vůbec neobtěžovali zeptat.

Výsledkem bylo urychlené zavedení sériové produkce něčeho, co sice v konstrukčním záměru je velmi moderní pohonná jednotka, bohužel po zásahu "strážců firemního rozpočtu" se ukázala jako málo spolehlivá z důvodu nadměrného šetření na výrobních nákladech. Po době o málo delší než rok se s obrovskými dodatečnými náklady musí rozesílat opravné sady, provádět záruční opravy a přemýšlet nad tím, co udělat kvůli ztracené důvěře lidí v nový typ pohonných jednotek. Velký podíl zákazníků, které koncern VW zamýšlel "uspokojit" novým motorem, se po objevení problémů s 1,2TSI obrátil buď k jiné motorizaci, nebo úplně k jiné značce - jasný projev toho, že fabrika uvedený odklon zákazníků od 1,2TSI zaznamenala je to, že se během loňského roku do nabídky "nenápadně vrátil" motor 1,4 16V 63kW - který byl po náběhu hromadné výroby 1,2TSI podle vyjádření PR oddělení škodovky vloni na jaře odsouzen k vyřazení z výroby a ze strany VW bylo jasně proklamováno, že se s touto pohonnou jednotkou už pro další produkci nepočítá.

Doufejme, že se vedení koncernu z tohoto VELKéHO PRŮKAKU poučilo a testování NOVĚ VYVíJENýCH pohonných jednotek bude věnováno více pozornosti a hlavně financí - tak, aby se zákazníci nestali dodatečnou testovací komunitou, která za to ještě výrobci dosti mastně zaplatí...

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V týdnu jsem byl na garančče 1yáhr/15000km a když jsem řekl na servisu že to startuje jak plečka po 250 000km tak mě řekl že je to normální když to dělá do minuty po nastartování!!!

Ptám se teda, mám tam dojít znova říct že chci aby se podívali na motor (hlasitý starty) zejména kontrola řemene a že chci od toho protokol?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne nevrav , ze si sa dočítal na fóre o zvolávačke, na to majú alergiu. O ničom nevieš. Proste reklamuješ: po spustení motora sa z prednej časti vozidla ozýva kovový hrkot. Zhoršuje sa to, vyskytuje sa to v nepravidelných intervaloch.

Oni nebudú z toho nervozní, im to je jedno a vedia, že ešte potrvá dlho, kým preskočí reťaz a možno by radšej menili celý motor po preskočení reťaze, ak na tom majú lepší kšeft. Ale žiadaj spísať reklamáciu a po akomkoľvek riešení ich písomné vyjadrenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skúsil si si už zajazdiť s TSIčkom ? Ak nie, tak skús a uvidíš, čo je to pôžitok z jazdy.. kol-31.gif

A ešte niečo - v období, keď si tu väčšina z nás kupovala auto s motorom TSI, tak nebolo veľmi z čoho vyberať, ak si si chcel zajazdiť za prijateľné peniaze..

Keby som mal opäť vyberať, tak by som šiel do toho zase, aj napriek počiatočným problémom a drobnostiam, ktoré sa už vychytávajú, lebo tento motor je podľa mňa paráda kol-47.gif

Podívej, já tu nehaním majitele Tsi a je mi fakt celkem líto, že tyhle problémy lidi musí řešit.. fabie Tsi elegance byla jen o cca 20 tisíc dražší než moje 1.4 ambiente a byl jsem celkem rozhodlej si ji koupit... proč ji nemám- přispěl k tomu svět mototů, který o těchto motorech psal jako o zatím nepovedených, dále toto a jiné fora a v neposlední řadě sami prodejci, kteří mi na přímou otázku odpověděli- neměli bychom to říkat, ale motor Tsi zatím není moc spolehlivý, doporučujeme vám 1.4 63 kw, což je osvědčený motor.. vím, že tsi jede dobře,ale prostě není spolehlivé... věř, že 1.4 nejede nijak špatně, dneska jsem měl z Kuřimi do Hustopeč spotřebu 5.5 litru ve 4 lidech a pruměrem 60km-h.. není to jen o tom, jak auto jede, ale také jak často je v servisu...a nakonec- pokud by jiný motor než Tsi a HTP nebyl v nabídce, tak bych si fabii nekoupil a prostě bych si koupil jiné auto, ale ne tsi... aspon do té doby, než bude motor bez problémů, protože se nejedná o nahodilé vady, ale o kunstrukční problémy tohoto motoru.. pokud to někoho baví řešit a strachovat se, kdy mu motor zasne zase zlobit, ok.. já si koupil nové auto pro to, abych jel do servisu jednou za rok a ne abych si dopisoval na forech a hadal se se servisem, zda mám pravdu já, nebo oni... díky, to fakt nee..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuju, pokud to vysloveně není známý člověk, neříkat nic o informacích z netu nebo obecně z druhé ruky, maximálně říct, že někomu z rodiny nebo ze zaměstnání to dělalo taky a byl to řetěz který museli vyměnit, tak že máš podezření, protože máš auto kupované zároveň. Oni jsou značkový servis, oni mají podle svýho názoru ty nejlepší informace jak takovou věc vyřešit - bohužel, ty vědomosti nevyužívají ve prospěch nás, majitelů aut... Spíš naopak hledají cesty a metody, jak nás ojebat co nejvíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"nenápadně vrátil" motor 1,4 16V 63kW

Důvod byl mnohem prostejší, k návratu 1.4 na podzim 2010 přispěla hlavně poptávka po 1.2TSi, které šlo přednostně do VW vozů, vozů s vyšší poř. cenou (Octavia, Yeti) a do Fabie moc kusů nezbývalo, tak přes akci oživili 1.4 16V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Důvod byl mnohem prostejší, k návratu 1.4 na podzim 2010 přispěla hlavně poptávka po 1.2TSi, které šlo přednostně do VW vozů, vozů s vyšší poř. cenou (Octavia, Yeti) a do Fabie moc kusů nezbývalo, tak přes akci oživili 1.4 16V.

hele, at je to tak, nebo tak, nemá cenu se nad tím dohadovat... je pravda, že je v nabídce jen u nás a na slovensku, u nás se tento motor montuje jen do stupně ambiente, na slovensku i do elegance.. jinak exportní trhy maj jen Tsi a HTPku.. je pochopitelný, že TSI se doslova ,,sralo,, do všeho, co smrdí VW.. seat, audi, Wv, škodovka, takže je jasný, že motorárna musela šlapat ve dne v noci snad i na štědrý den, aby pokryli dodávky pro koncern... takže je jen otázka, zda by se tam ty 1.4 motory vrátily, kdyby byly v pořádku a netrpěly výše uvedenými vadami... co jsem tak četl, tak problémy s Tsi motory řeší i na webech vw, audi atd.. takže to není jen problém škodovky, ale jen a pouze motoru bez rozdílu toho, kam je motor osazen.. pevně si myslím a doufám, že se jedná jen o dětské nemoci, protože bych si rád za pár let Tsi koupil do auta, ale v momentálním rozpoložení říkám- at si jede jak dobře chce, jeho nespolehlivost je zatím taková, že bych o něj jako zákazník neměl zájem. nic víc, nic míň... navíc- pokud budu chtít auto na LPG, tak se fabii vyhnu obloukem, protože Tsi i HTP jsou nevhodné pro lpg provoz, TSI navíc i drahé na montáž a u obou- jak HTP i Tsi se podpalují ventily, takže jediný solidní motor pro bezproblémové jezdění na LPG je 1.4 63kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, já tu nehaním majitele Tsi a je mi fakt celkem líto, že tyhle problémy lidi musí řešit.. fabie Tsi elegance byla jen o cca 20 tisíc dražší než moje 1.4 ambiente a byl jsem celkem rozhodlej si ji koupit... proč ji nemám- přispěl k tomu svět mototů, který o těchto motorech psal jako o zatím nepovedených, dále toto a jiné fora a v neposlední řadě sami prodejci, kteří mi na přímou otázku odpověděli- neměli bychom to říkat, ale motor Tsi zatím není moc spolehlivý, doporučujeme vám 1.4 63 kw, což je osvědčený motor.. vím, že tsi jede dobře,ale prostě není spolehlivé... věř, že 1.4 nejede nijak špatně, dneska jsem měl z Kuřimi do Hustopeč spotřebu 5.5 litru ve 4 lidech a pruměrem 60km-h.. není to jen o tom, jak auto jede, ale také jak často je v servisu...a nakonec- pokud by jiný motor než Tsi a HTP nebyl v nabídce, tak bych si fabii nekoupil a prostě bych si koupil jiné auto, ale ne tsi... aspon do té doby, než bude motor bez problémů, protože se nejedná o nahodilé vady, ale o kunstrukční problémy tohoto motoru.. pokud to někoho baví řešit a strachovat se, kdy mu motor zasne zase zlobit, ok.. já si koupil nové auto pro to, abych jel do servisu jednou za rok a ne abych si dopisoval na forech a hadal se se servisem, zda mám pravdu já, nebo oni... díky, to fakt nee..

No vidíš a ja som si Roomstera kupoval práve kvôli tomuto motoru, lebo keby nebol v ponuke, tak do škody asi nejdem, nakoľko iné benzíny od nich sú pre mňa bez života ..kol-28.gif

A nebojím sa s ním vôbec jazdiť.. kol-24.gif

Editováno: , autor: galeo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkej tomu jak chceš, faktem zůstane, že po objevení se průseru "turbo" a průseru "řetez" dosti velkou část lidí připravenou koupit si "novej turbomotor od VW" přetáhla tahle starší "čtrnáctka". A jestli to bylo SKUTEČNĚ JEN z důvodu nedostatku TSI pro fábule a tím i dlouhých dodacích lhůt pro případné objednatele, nebo na světlo vystoupivší informace o problémech TSI a tím i úmyslné "odložení nákupu něčeho modernějšího a do vyřešení problémů setrvání u tradičnější pohonné jednotky" přímo ze strany zájemců, to už by se dalo zjistit jen přímým dotazem u všech, kteří si počínaje dubnem 2010 koupili "jednačtyřku".

Dejme tomu otázkou ve smyslu "chtěli jste si koupit 1,4 atmosféru od začátku, nebo je to jen náhradní řešení za původně vybranou jinou motorizaci?" - úmyslně bych nekladl "návodnou otázku s předpokládanou odpovědí".

U mne konkrétně to byla druhá možnost - taky jsem si původně smejšlel vydržet ještě půl roku s Formanem a koupit si nový turbomotor, už jen kvůli předem ohlašovanýmu výkonu a krouťáku - to byly na 1,2litru objemu u "německýho" auta fantastický hodnoty. A byl jsem víceméně smířený se skutečností, že všecko nový je žádaný a tím i hůř dostupný a připravený si ho jako novinku i přes dodací lhůtu kolem půl roku objednat. Dnes jsem rád, že jsem to po poradě s člověkem "od fochu" neudělal. Bylo mi řečeno (hodně zestručněno) "počkej s tím až se ten motor bude vyrábět 5 let". Takže myslím že ještě tak dva-tři roky a 1,2TSI bude víceméně vychytaný agregát, podobně jako "léty vyzrála" do spolehlivosti haťapka. V tom vyjádření mého známého k 1,2TSI bylo zahrnuto i povědomí, jak se k novinkám staví fabrika, celá značková síť, jaké jsou vztahy k zákazníkům i jak se řeší problémy - zase hodně stručně řečeno, jak se před zákošem všecko zatlouká, aby se značka "udělala hezká".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2TSI by vyhovovalo hodně lidem, neboj - KDYBY... Jenže kdyby byly v prdeli ryby, nebylo by potřeby lovit rybníky.

Takže zatím platí "kdo si počká, ten se dočká". Už do toho vrazili tolik prachů, že by jim představenstvo z Vlkohradu NEDOVOLILO jeho výrobu skrečovat, takže už to budou muset chcačky nechcačky dotáhnout do nějakýho finále, aby se jim to zaplatilo.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tech 5 let cekani mi prijde trochu mimo :), za ty roky uz bude jina norma Euro a buhvi jestli v te dobe ten motor nebude nahrazen bublifukem diky ekoteroristum. Ja TSI koupil, koupil jsem 77kW a prestoze priznavam, ze pry myti koukam na motor jestli nekde neprosakuje olej. Sleduju jestli pri startu nechrestej rozvody, ale to je vsude stejny, jsou lidi co koupi auto a jezdej dokud se nekde nezastavi a tech je hodne :). Proti MPI ten motor jede suprove, ma nizkou spotrebu a jestli vymenim na ucet skodovky jedny nebo patery rozvody je mi celkem fuk. Je pravda, ze me to bude stat cas a starosti, ale nikde neni psano, ze koupim MPI a nebude se srat neco jineho. Nekdo ma holt smulu a nekdo stesti.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vidíš grime... pro tebe je důležitý, že jede motor suprově, pro mě je důležitý, aby byl spolehlivý.. myslím, že porovnávat starý atmosférák 1.4 a nový TURBO motor 1.2 dost dobře nejde.. navíc ty máš očividně silnější verzi Tsi, tady je jasný, že se 1.4 Mpi chytat nebude.. taky se ale bavíme o trošku jinší ceně, mezi těmito motory je rozdíl 33 tisíc korun ve prostěch 1.4.. za ty peníze rád oželím ty lepší dynamické vlastnosti a dám přednost spolehlivosti.. je prostě otázka času než tsi vychytaj.. na anglických forech se to jen hemží problémy s turbem, vadnými vstřikovači, rozsícenými kontrolkami esp a poruchy motoru atd atd.. tohle mi nepřijde normální... plus jako bonbonek problemy s DSG.. :-( pokud Tsi jezdí, tak to bude jistě super motor, ovšem každý tento motor je potencionálně vadný, popř byl, pokud byly problémy POUZE rázu materiálového (rozvody, vstřikovače..) a ne KONSTRUKČNíHO (odcházející turba, nemazaný napínák rozvodů, podpalující se ventily..) vycházím z toho, co je dostupné na netu ve všeobecných diskusích.. je otázka, co o tom všem ví výrobce, jestli pustil do světa zmetky, nebo pouze šetřil tam, kde neměl... ty tu píšeš, že někdo štěstí má a někdo ne.. ano, je jasný, že v těch obrovských seriiích, ve kterých chrlí nová auta denně se najde vadný kus, ale zde se nebavíme o KONSTRUKČNíCH problémech, ale pouze o materiálových... já ti tvůj motor neberu, byla to tvoje volba a přeju ti nekonečně mnoho šťastných kilometrů..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

problém s turbom a odchádzajúcim servom je vyriešený inovovaným typom

problém s reťazou a napinákom je vyriešený opravárenskou sadou, u nových motorov, novým typom

problém s kolísanim otáčok po štarte je vyriešený novým sw

problém s prenikaním benzínu do oleja tiež s novým sw

problém so zapalovacími káblami vyriešený debilným krytom

problém s podpálenými ventilmi? o nikom neviem ani som nečítal, toto mi príde ako fáma ktorú niekto (asi pan cimbu) rozšíril kto ten motor prirovnáva k HTP. A ak aj, tak to mohla sposobovať vyťahaná reťaz a tým vzniknutá zmena časovania.

ostatné problémy ako vadné vstreky, škrtiaca klapka, palivové čerpadlo sú zriedkavé a vyskytuju sa pri všetkých mototoch.

Koncern problémy rieši, ale trvá to dlho a prístup k zákazníkom, ktorí so obetovali tento motor testovať je otrasný. A to mi najviac vadí.

Editováno: , autor: voodoo123
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...