Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Přeji pěkný den, pročítal jsem si tady vaše fórum, hlavně sekci motory pro Fabii II. Já jsem si novou Fabii koupil minulej rok o prázdninách. Vzal jsem si model Sportline a hodně jsem toužil po motoru TSI, nakonec jsem se rozhodl si trochu připlatit a vzal jsem si model 77Kw s manuálem. První měsíce auto jezdilo jako hodinky. Po najetí asi 10.000 km, se začal motor po nastartování (za studena) šíleně třepat a to tak že se třepalo skoro celé auto, po několika vteřinách se ale srovnal a bylo všechno v pořádku. Později (cca 14.000km) se ihned po stratu začalo z motoru ozývat něco jako když držíte pořád klíček na poloze start a motor už běží. Byl to šílený zvuk, z 10 startů to udělalo tak 7x. Takže následovala cesta do servisu. Bylo mi řečeno že mortory TSi mají problém z rozvody a proto se celý systém zkontroloval. Řetěz byl v pořádku a tak mi vyměnili jenom, (přesný název už si nepamatuji ale něco jako) olejovej pohon řetězu. Problém se na cca týden vyřešil a auto muselo znovu do servisu, tentokrát už musel pryč řetěz. Přijímací technik říkal že to snad ještě ani neviděl, z jakého to bylo materiálu. No auto mám teď den ze servisu doma a řekl bych že i jízdě jede líp. Motor je tišší a auto krásně akceleruje. Takže počkám a moc bych si přál aby auto jezdilo bez problému jako to má u Fabii být. Takže pokud bych tady někomu pomohl a měl podobný problém, co tak tady čtu tak hodně lidí má. Nějak to kluci v Německu nezvládají :-) Nerad bych na Fabie zanevřel, osobně jsem měl i předchozí generaci (MIP 50kw) a ta jezdila prostě pořád, tam nebyl po technické stránce problém. Nedovedu si představit že takto škodovka odrbe práci na tak zásadní součásti motoru jako jsou rozvody. Tak snad to bude teď už v pořádku.

Editováno: , autor: zdenekmikulov
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kokso Ekkare, Toľko napísať o pôrode, to by si sa možno mal dať aj na gynekológiu.. lol

Ok, viem, že je to len obrazne, ale keďže máš taký dar písania a prehľad o všetkých TSI motoroch, ktorých bolo vyrobených asi viac ako 10, tak by si mal žiadať o miesto ak už nie priamo v manažmente VW, tak aspoň vo vývoji.. no asi by stačilo pre pokoj všetkých, ktorým sa podarilo kúpiť si toto nepodarené dieťa, komunikovať s koncernovými pánmi a informovať nás, že čo sa bude diať a či už môžme začať podpaľovať naše vraky.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak.. :palec2:

Bolo by dobré si tu vydiskutovať, že ako a prečo je možné, že niekomu TSIčko šlape 80.000 bez problémov a niekomu menia pomaly celý motor už po 5.000.. Či to bude ozaj iba pár chybných kusov alebo je tento motor ako celok na "h..no".. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak by tu ľudia napísali, že ktorý mesiac mali auto vyrobené, tak by sme sa možno dostali až do bodu, keď by už teorteticky mohol byť pokoj. Aj keď čím novšie auto, tým menej kilometrov, ale snáď by to ukázalo viac..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, správná úvaha. Problém vidím právě v těch kilometrech. Můj motor máká několik dnů v týdnu 300Km i více téměř v kuse na rychlostních komunikacích.

To třeba spousta jiných naběhá po 5Km za měsíc. To je asi tá chyba která se stala v automobilce. Píše to tu již někdo jiný v jiné části fóra. Větší část uživatelů

startuje několikrát studený motor bez tlaku oleje(napínák řetězu netáhne spravně) a ujede pár kilometrů, proto někoho zlobí motor v 5000Km a ti co mají větší náběhy se zde s problémy teměř neobjevují.

Editováno: , autor: Ivo68
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každému podľa jeho gusta... reči sa vedú a chlieb sa je... Ja by som momentálne TSI nemenil, ale netvrdím, že by som nepísal ináč, keby sa mi to kazilo.. mám na to ešte viac ako 3 roky ;)

Čo sa týka tých km, tak je to na dotyčnom, či píše pravdu alebo nie..

A pokiaľ nemáš TSI ani skúsenosti s týmto motorom, tak tu radšej neprovokuj, lebo atmosféra je už aj tak dosť hustá... :smich:

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prošel jsem si výměnou řetězu cca před 3 měsíci. Zažil jsem tu neinformovanost servisu ze strany výrobce a počáteční neochotu s tím něco dělat a snažit se to ututlat. Když k tomu přidám po jedné zimě zrezlý zadní znak škoda tak mám o současné kvalitě testování a materiálu svůj negativní názor. Mám 5 škodovku v řadě - Yeti. Bohužel u mě škodovka ztratila tímto důvěru. Cítím se podveden a opravdu mám také při každém startu strach jestli se závada znovu neobjeví. Takže asi tak odpovědné osoby ve škodě by se měly zamyslet zda-li ztráta důvěry skalních příznivců za to stojí.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdenekmikulov: Přijímací technik říkal že to snad ještě ani neviděl, z jakého to bylo materiálu.

Jojo, to není jenom v automobilovém průmyslu, to je všude.....všechno se ojebává. Já pamatuju doby kdy se třeba do směsí pneumatik a různých pryžových dílů dával kaučuk.... dnes když vidím že se manžety a různé okroužky rozpadnou samy za 2 roky je mi zle. Tento rok jsem měnil ventilky na motorce, koupil jsem ji novou před 3lety, ventilky rozpraskané a když jsem chtěl dofoukat zůstal mi v ruce...... To samé el.kabel v gumové izolaci k míchačce, leží to venku na slunku, dešti ,mraze 30let, po utření hadrou je jak nový..... Je to dva roky co jsem koupil ten samý gumový , stejný průřez sousedovi k cirkulárce. A asi před 2 týdny chtěl řezat dřevo a zavolal mě at se jdu na ten 2 roky starý kábl podívat......rozpraskaný až ke drátům , no na vyhození. A tak to je dnes se všemi věcmi.....

Sorry za ot.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO Boby77 :

Můžu se zeptat jakou máš osobní zkušenost s referentským vozem ? Nezajímá mě že někdo někde má,ale Tvou osobní máš-li nějakou.

Určitě by to zajímalo více fóristů,je tady totiž dost lidí se zakoupenými referenskými vozy.

Dík

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozrel som si ten zadny znak na kufri, nieco strasne, akoby sa osupali okraje. Po 10 rokoch na felde som taky nemal. :feve:

este dodam, ze po prvej zime je celne sklo poskriabane od skrabky na lad, to som tiez na felde nezazil.

S coho sa to vsetko vyraba sakra? :aggressive:

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Značkový servis Škoda opět nezklamal. Dne byla služební FII TSI na servisu po 30 000 km,kde jsme chtěly navíc vyřešit řehtání při startu (evidentně vadné rozvody),vysokou spotřebu oleje a nějaké drobnosti. Auto se vrátilo odpoledne s tím,že: rozvody není nutno měnit,protože u nich v servisu se závada nijak neprojevila a máme přijet až to bude rachotit - dnes ráno to přitom byl při startu slušný kravál,ovšem to ty borce nějak nezajímalo,nikdo z nich to neslyšel a navíc podle nich se přece u tohoto motoru rozvody nemění :smich: (přitom kolegům u nich nedávno rozvody měnily). Takže jim to budu muset nafilmovat mobilem... Spotřeba oleje je v normě (3.5 l na 15000 km to sežralo),prý měřily tlaky v motoru a všechno jo o.k. :feve: Bohajeho,ještě že je to služebák,já už nemám náladu se tam s někým dohadovat. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych tyhlety vyjádření servisu (rozvody netřeba měnit, závada se neprojevuje, spotřeba oleje 0,23l/1000km naprosto v normě) k vozidlu s 30 000km na tachometru požadoval písemně a s razítkem sevisu - a pak, až by se po dalších 1500-2000km skutečně přeskočil rozvod, bych si zaplatil soudního znalce v oboru motorových vozidel. Za tu srandu by mi to stálo - protože veškerý náklady by dostal na hrb servis - právě proto, že mylně informovali zákoše o stavu jeho auta a o potřebě něco opravovat. A ještě bych je rozmáznul jak štěnice v podobných bulvárech, jako jsou Černý vovce, Občanskej Jouda a pod. Oni jsou autorizovaný značkový servis, takže jsou povinní na vyžádání i své názory dát zákošovi DOKAZATELNÝM ZPŮSOBEM - tedy písemně. A pokud tak nehodlají učinit, trvat si TVRDĚ na svém názoru - motor V ZÁRUCE drnčí, jiný auta stejnýho typu nedrnčej - JÁ CHCI OPRAVU ABY MĚ TO NEDRNČELO! A prostě budu do nich kopat a tancovat po nich tak dlouho, až tu opravu udělají - i kdybych měl psát denně 10 mailů do Bolky... Aby už kurva konečně někdo hejbnul svou zasranou sádelnatou prdelí a NĚCO s tím udělal... Bohužel, ne každý vytrvá - spíš hodně lidí vyměkne, protože auto potřebujou a nedokážou nechat svoje většinou jediný přibližovadlo na dvoře servisu a suše prohlásit "...na opravu máte podle reklamačního řádu 30 dnů, až to budete mít opravený, dejte mi vědět na telefon 123 456 789 - v opačným případě rovnou zavolejte výrobci, že odstupuju od kupní smlouvy...!" Tohle by totiž bylo jediná skutečně správná věc, kterou by měl zákazník nespokojený se stavem vozu v záruce udělat - oni by si pak výrobci i značkový servisáci dali bacha, aby jim na dvoře nezůstávaly stát neprodejný zmetky nebo auta, o kterých oni tvrdí, že je není potřeba opravovat. A takhle se to taky většinou dělá ve světě, na který my se tady pořád ještě díváme straaaašně zdaleka a zespoda - a bohužel asi ještě dlouho budem...

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare,klídek,při pozorném čtení mých příspěvků o Fabii TSI si můžeš všimnout,že Fabia je vůz služební (kdyby byla moje soukromá,to víš,že bych řádil). Jak má můj zaměstnavatel sjednanou záruku netuším. Je to problém firmy a ne můj,mimochodem je mi to úplně jedno. Já bych na ten způsob provozování toho auta u nás ve firmě nikdy TSI nekoupil. Písemné vyjádření nemám a ani ho nepotřebuji. Firma na tu servisní prohlídku vystavila objednávku,kde je specifikováno co se po servisu žádá,mimo jiné např. přímo výměna vadných rozvodů. Takže až se to definitivně podělá,nechť prokáže vedoucí autodopravy svoje schopnosti. :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...