Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Ja si myslím, že to s tými reťazami je výrobná chyba a malo by sa to meniť zdarma aj po záruke. To predsa nie je možné aby sme každých cca 10000 km chodili na výmenu reťaze za svoje peniaze a oni (koncern) sa budú tváriť, že to je v poriadku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se dopoledne ptal jednoho přijímacího technika v nejmenovaném královehradeckém autosalonu a ten říkal, že prý je na krytu nějaký "nálitek" (sám to prý na vlastní oči neviděl), který by měl zabránit skočení řetězu. Pokud se mění řetěz a je tam kryt bez nálitku, dává se nový řetěz + kryt s nálitkem. Pokud je kryt již nový, měl by se dávat jen řetěz. Údajně ale měnili jen řetězy, kde ještě na krytu nálitek nebyl (s řetězem dávali nový kryt s nálitkem). Potkaný motor tam neměli a co povídal, tak pokud by mělo k přeskočení dojít, je to již dlouho dopředu avizováno hlučnými starty, myšletno kryt bez nálitku

Editováno: , autor: mmaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se dopoledne ptal jednoho přijímacího technika v nejmenovaném královehradeckém autosalonu a ten říkal, že prý je na krytu nějaký "nálitek" (sám to prý na vlastní oči neviděl), který by měl zabránit skočení řetězu. Pokud se mění řetěz a je tam kryt bez nálitku, dává se nový řetěz + kryt s nálitkem. Pokud je kryt již nový, měl by se dávat jen řetěz. Údajně ale měnili jen řetězy, kde ještě na krytu nálitek nebyl. Potkaný motor tam neměli a co povídal, tak pokud by mělo k přeskočení dojít, je to již dlouho dopředu avizováno hlučnými starty.

Od akeho datumu vyroby sa daval nahodou ten kryt s nalitkem nahodou nevieš resp. je ten krit už v opravnej sade?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak mi to říkal, tak v současné chvíli by to mělo být z výroby origo s nálitkem, od kdy mi neřekl a pokud se dělá v současnoti oprava, tak i v opravné sadě je kryt s nálitkem, což potvrzuje spekulace v předchozích příspěvcích. Jestli je to účinné řešení (myšleno jako ochrana proti potkání se motoru) nebo ne, na to se mi verbálně nevyjádřil a mimikou hodil takový neutrální výraz typu "bůh ví"... celé mi to připadá, jakože něco se dělá, ale jestli je to správné a konečné řešení, to nikdo netuší.

Já sám jsem se rozhodoval mezi 1,2 63 kw a mezi 1,4 16v a kápl jsem na slevu ještě zlevněné skladovky a tak jsem vzal 1,4 16V, tam snad nebudu muset řešit problémy a čas na takovýchto diskuzích a sbírat informace jak si s tím zázrakem poradit.

Je to asi průser, který nikdo na plnou hubu nepřizná (proto ty ohlašované inovace). A i prodejce mi po chvíli rozhovoru přiznal, že po tom co vyšlo několik článků v časopisech, že lidi škodovku dál docela kupují, že nějakou krizi nezaznamenal, ale dost vzrostl zájem o 1,4 16v, a jak lidi přestali v minulosti kupovat HTP na úkor TSI, tak se to dost rapidně obrátilo zpět k HTP. Prostě Champion v současné době asi VW není.

Editováno: , autor: mmaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za informaci. Byl jsem v servisu přezout, a přitom jsem byl informován, že mi bude namontována ta podložka. Při hovoru jsem se jen zmínil o hlučnějších startech, a šlo to rychle. Rozvody jsou objednány, podložka se odložila, udělá se vše najednou. Od listopadu po přezutí na zimní kola jsem měl dojem, že auto bylo (hlavně v tahu) o něco hlučnější, než přetím. Tak uvidím, jestli se to nějak změní. Až tak moc jsem tomu nevěnoval pozornost, protože pokaždé při přezutí se mi zdá auto hlučnější, ale to je asi rozdílem v projevu pneumatik, než si zvyknu.

Pozdě,ale přeci.

Mám to na chlup stejné a je to jak jsi z části uvedl. Já toto přičítám více věcem. Jednak letní mám hlučnější, v plecháčích to celé rezonuje a hliníky se na rozdíl od plechů jinak akusticky chovají celkově a rezonance "plechu" jednoduše není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem po výměně rozvodů a montáži podložky. Obavy ze snížení výkonu se nijak zatím nepotvrdily. Motor je tišší jak při startu, tak i v záběru - trochu jsem ho projel na dálnici. Spotřeba byla o něco vyšší než obvykle, ale zase tak moc jsem to nešetřil. Mám vyzkoušený nájezd na dálnici z kruhového objezdu, tedy z cca 20km/h na tachometrových 140km/h v poměrně slušném stoupání a v co nejkratším čase, a podle mě je to stejný jako předtím. Sice jsem to nikdy objektivně neměřil, ale pocit je stejný.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím placebem si nejsem tak jistý - za prvé se to dá logicky zdůvodnit - snížení námahy turba a rozvodů a za druhé - byl jsem jeden z prvních, kdo absolvoval změnu SW na poslední verzi spolu s instalací distanční podložky (musel jsem do servisu kvůli poruše turba a autu v nouzovém režimu) a to bylo v době, kdy se o akci nevědělo a museli se ptát u výrobce, jak to vyřešit a pak přímo s Boleslaví řešili přehrání SW. Nikdo v té době ještě nemluvil o novém SW, o výkonu, o podložce... já už to měl vyměněné a hned jsem poznal, že to není takové, jaké to bylo. Nemohlo to být placebo, v té době se o žádném snížení výkonu (spíše tahu - tedy výkonové křivky, výkon nejspíše zůstává, jinak by to byl důvod k reklamaci) nemluvilo, navíc vždy když si beru auto ze servisu, tak jsem natěšený, jak je to opravené a krásně to pojede, že bych byl zklamaný se mi stalo jen dvakrát - jednou mi zapomněli zapojit hadici k vzduchovému filtru (auto nejelo víc než 80 km/h) a podruhé po novém SW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k dnesnimu dni mam s Fabii 1.2 TSI 77kw DSG najeto 42 600 km. Zitra me ceka instalace ty podlozky a prehrani sw. Auto mam uz rok a zatim nebyli zadny problemy s rozvody, turbem nebo necim jinym. Jednou jsem si zapomnel zatahnout rucni brzdu a nechal auto v kopci stat na P, pak kdyz jsem startoval udelalo to ten strasnej zvuk o kterym vsichni pisete. Nechapu to.....asi mam stesti, pritom autu hodne slapu na plyn :-) Jezdim jak za 5.5 l/100km tak i za 12 l/100km :-D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl, bych vědět od zdejších odborníků, proč je svolávací akce na podložku mezi turbem, dále na hadičku s motorem 2,0 TDI, což si myslím, že jsou prkotiny a na řetěz nic. Není to nějaké divné?

Nejsem odborník, ale zkoušel jsi porovnat ceny těchto oprav? Nebudeme počítat práci, ale materiál - 2mm silná podložka a nový SW, hadička... a kompletní sada rozvodů. Navíc, a to je nejspíše taky důležité, podložka u turba se může projevit kdykoliv, třeba jako mně při předjíždění a to auto hned přejde do nouzového režimu a ztratí výkon, závada se tedy stává dost nebezpečnou. Rozvody začnou dělat rámus mnohem dříve, než hrozí přeskočení, nevadí tedy počkat na stížnost majitele, než je měnit preventivně... Ale to je jen můj názor, jak jsem psal, nejsem odborník...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k dnesnimu dni mam s Fabii 1.2 TSI 77kw DSG najeto 42 600 km. Zitra me ceka instalace ty podlozky a prehrani sw. Auto mam uz rok a zatim nebyli zadny problemy s rozvody, turbem nebo necim jinym. Jednou jsem si zapomnel zatahnout rucni brzdu a nechal auto v kopci stat na P, pak kdyz jsem startoval udelalo to ten strasnej zvuk o kterym vsichni pisete. Nechapu to.....asi mam stesti, pritom autu hodne slapu na plyn :-) Jezdim jak za 5.5 l/100km tak i za 12 l/100km :-D

aky mas rok vyroby?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pát dní po výměně rozvodů se začaly objevovat loužičky oleje pod autem... Dnes návštěva servisu - podle nich olej údajně tekl přes simerink klik. hřídele. No ani to nikdo nesepsal,evidetně se jim něco při té eskapádě s řetězem nepovedlo. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pát dní po výměně rozvodů se začaly objevovat loužičky oleje pod autem... Dnes návštěva servisu - podle nich olej údajně tekl přes simerink klik. hřídele. No ani to nikdo nesepsal,evidetně se jim něco při té eskapádě s řetězem nepovedlo. :kol-32:

Kámoš taky po výměně řetězu a v garáži kola oleje jak ze starý stodvacítky...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes při kontrole brzd-drhly jako krávy vyběhla "svolávací akce na podložku turba". Mám ji vyměněnou a pocitově žádná změna. Uvidím časem. :kol-28:

Opravuji, auto jede bez díry za volnoběhem a "síla" je roztažena na vláčnější projev. Hlučnost asi díky menšímu tlaku na kliku menší a spotřeba tak nějak stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som si zadal číslo VIN do zvolávacej akcie na Škoda stránke a ejha, vyšlo, že na moje auto je vyhlásená zvolávačka. Volal som hneď do servisu a potvrdili mi, že sa jedná o podložku turba. Budúci týždeň som objednaný na inštaláciu, tak som zvedavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je otřesný,to je skoro jako v tom servisu,kam jsem nucen jezdit já s Fabiíí. :feve: Akubus,zkus se zeptat v jiném servisu. Ono to není jen,že se ti rozsvítí kontrolka,motor padne do "nouzáku" a pak se někde budeš plížit šnečí rychlostí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj mne vybehla po zadani VIN akcia na podlozku. Zastavil som sa v servise a oni, ze na moju ziadost mi ju nemusia dat, ale asi okolo 60 000 km moze zacat svietit EPC, tak mozu aj potom. Tak taky pristup maju.

A to s kým servisuješ ? :o

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...