Bobsa Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 Ahoj prosím o pomoc, mám felicii 1.3mpi na LPG po startu na benzín auto nastartuje a po cca 1-2s motor zhasne. Na LPG jede, zkoušel jsem za jízdy na lpg přepnout na benzin a jako by tam vůbec nešlo palivo prostě motor neběží. Již jsem vyměnil: -palivové čerpadlo -palivový filtr -vyčistil vstřikovače -vyčistil konektory -vyčistil škrtící klapku Vypadá to jako by po startu když motor chytne a klíček se vrátí do původní polohy se nejak odpojí napětí od vstřikovačů a motor zhasne. nevím jak to odzkoušet nebo kde hledat chybu. IMO to není. Pravdou je, že jsem jezdil pořád jen na plyn Budu rád za každou radu, už mám z toho hlavu jak balón. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 Chtělo více iformací co máš za LPG - podtlak nebo sekveční. Pokud na LPG funguje bez problémů a na benzín nastartuje a zdechne, tak elektronika motoru funguje. Tipoval bych na elektroniku LPG. Podobný problém jsem řešil nedávno BMM s podtlakem, kde se to chovalo naprosto totožně. Závada byla v ŘJ LPG, která posílala do ŘJ motoru chybné údaje od lambda sondy, tím se změnila lambda regulace - změnila (zkrátila) se doba vstřiku a motor nedostakem paliva zdechl. Dej to na VAG a koukni na hodnotu "doba vstřiku" a "Lambda regulaci". Zkus napsat více informací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobsa Vloženo 11. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2011 Jedná se o LPG jednobodové, určitě né sekvenční, na VAG jsem to již měl připojené a hlásilo to že lambda sonda je vadná rovněž asi další čtyři snímače snímač otáček a další, moc se v tom nevyznám kamoš co mi to na VAG napojil mi pouze řekl že snímače jsou vadné a že je zkrat na kostru u vstřikovače 1 a 2. Nějak se mi nezdá aby tam bylo tolik chyb když na LPG to jede bez problémů. Taky jsem zkoušel vyndat lištu se vstřikovačema a nastartovat... vstřikovače normálně rozprašovali, tak si myslím, že se něco vypne když se klíč v zapalování vrátí do původní polohy. Buď se odpojí vstřiky nebo svíčky...ale zkusím vyměnit tu lambda sondu, třeba to pomůže, nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobsa Vloženo 13. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Budu vděčný za každou pomoc, pište... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosek57 Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Dobrý den.Podle mého názoru je to IMO.Mnoho zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 není ta felicie dovezená z ciziny? pokud ano, je tam nutná úprava v zapojení plynu.....pro začátek odpoj baterii ať se vymažou závady(cca 1 hodinu nechat odpojené), pokud pak auto bez problémů nastartuje na benzín, je to jasné.....jinak ty závady jsou normální, přerušuje se + pol pro vstřiky, proto to píše zkrat na válcích a čidle,.....jestli to půjde nastartovat tak se to ale stejně časem rozjede a zas to nepůjde, napiš mi na firemní email autogas.bartak@iol.cz, nakreslím ti, jak zapojit relé za 50 Kč, aby to napořád tento problém vyřešilo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobsa Vloženo 22. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Tak problém vyřešen, nakonec to byla vadná pojistková skříň, údajně nespínal plus pól na vstřiky a druhá chyba ta, že byly vadné tři vstřikovače. Felinka si teď hezky zase bručí. Všem děkuji za podporu, tohle téma je uzavřeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosek57 Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Dobrý den.Tak problém nevyřešen.Hlavu mám jako balón.1-vadná pojistková skříň (relé č.5, pojistka č.4,vstřikovače 1a4 -2a3,palivové čerpadlo a magnetický ventil nádržky)=Tak to nenastartuješ ani na 1s.2-vadné tři vstřikovače=ani náhodou.Přečtěte si prosím co jste napsal 11.9.Stejné závady co jste popisoval jsem vždy zjistil jako závadu imobilizéru.Po 2s. dojde k odpojení relé č.5.A řídící jednotka spadne do nouzového režimu.Na LPG motor jede.Zapalovací cívka a řídící jednotka jsou napájeny přes pojistku č.20 a pojistku č.1.Vyskoušejte to prosím.Stačí odstranit imo s klíčku.Mnoho zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.