Březen 8, 20169 r Zaslepení EGR u V6 tdi je pitomost nejvetší,motor jde tvrdě pač se tím zvýši vstřikované mnosžství v důsledku omezení zpetných výfukových plynů do sání. Každá V6 tdi postavená na EDC s flashí 800BT tzn BDH,BDG od roku 2003 výše s el klapkou sání má diagnostiku EGR AKTIVNÍ !!!!! takže se po chvíli Emise rozvítí a sním kontrolka motoru. Zdravim a mohl bych poprosit jak tento problem vyřešit?egr jsem vyčistil na jizdě to nějak neni moc znat ale vymazu chybu par km a kontrolka motoru skoci znovu.emise do dilny na vagu spatne spalovani vyfukovych plynu 120kw v6 rok 2005.
Březen 16, 20169 r Zdravím potřeboval bych od vás poradit.Nikdo mi nemůže přijít na tu kontrolu motoru,píše mi to emise do dílny.Diagnostika píše čidlo nasávaného vzduchu, vyměnil jsem váhu vzduchu a motor mi pořád svítí.Auto se při rozjezdu dusí.Prosím o radu.Jedná se o Passat 2.5 TDI V6 120kw r.v.2004.Děkuji
Březen 16, 20169 r Diagnostika rozhodně nepíše "čidlo nasávaného vzduchu". Píše určitě jasnou chybu jasné součástky (např. čidlo tlaku sacího potrubí, např. chyba zkrat na kostru, atd.) Opiš přesně tu chybu, nebo stačí chybový kod Mohl by to být také např. snímač tlaku sacího potrubí a to je úplně jiná součástka. A také by to mohlo být úplně něco jiného (např.děravá hadice, nebo intercooler, nebo pár dalších věcí). Určitě je rozhodně levnější a rychlejší se nejdříve poradit, než zbytečně měnit hned váhu vzduchu
Březen 16, 20169 r Díky moc za radu napsal jsem to tak jak mi to říkal mechanik .Zítra jdu na diagnostiku opíšu si ty kódy a dám vědět. Mockrát děkuji
Červen 6, 20169 r Díky moc za radu napsal jsem to tak jak mi to říkal mechanik .Zítra jdu na diagnostiku opíšu si ty kódy a dám vědět. Mockrát děkuji Mám stejný problém, mohu poprosit jak jsi to vyřešil - díky
Listopad 5, 20168 r Ahoj ně to taky děla u Superba u 2.5 TDI 120 KW a nechal jsem si mapichnout na diagnostiku a napsalo to vadný ERG vemtil ten ventil řida splodiny ve vyfuku proto to piše smise do dílny ten ERG ventil stoji 3500kč
Červen 24, 20178 r Zdravím, mám Superba 2.5 TDI 120kw. Po výměně rozvodů se mi neustále rozsvěcuje kontrolka motoru a kontrolka ESP. Rozvody už byly několikrát sundaný, všechno nastavený, bylo to u 3 automechaniků nezávisle na sobě, potom to auto šlo k čerpadlářům, kteří rozebrali a zkontrolovali VP44, nezjistili žádné mechanické poškození nebo jinou závadu, všechno chodilo jak má. Pak se to zase rozsvítilo, auto šlo k autoelektrikářovi, který zkontroloval veškerou elektroinstalaci a zjistil nějakou závadu ohledně žhavení, kterou vyřešil. Po týdnu a nějakých 800 kilometrech se kontrolka znovu rozsvítila. Diagnostika píše chybu 00550 - Regulační otevírací ventil vstřikování. Co jsem koukal na ostatní fóra, tak všichni píšou, že jim to blbě jede a moc kouří atp. Mně to jede úplně normálně, nepřijde mi, že by to víc kouřilo. Všechno bylo několikrát složený a nastavený. Snad jen kromě čerpadla v nádrži. Nemáte někdo prosím zkušenosti s touto závadou? Děkuji za Vaše odpovědi.
Červen 24, 20178 r Jakmile se samovolně zapíná kontrolka ESP je prostě špatně nastavený předvstřik Zajímal by mě přesný postup, jak Ti rozvody a VP44 nastavovali
Červen 25, 20178 r Tak prý se zaaretovala klika a vačky a pak se to napíchlo na VAG, který ukázal, že je předvstřik tak jak má být. Neni třeba možný, že by se to samo nějak mohlo rozštelovávat? Já jsem to měl i ve škodovce, kde mi ten předvstřik nastavili nějak taky přes VAG a pak se to znovu rozsvítilo.
Červen 26, 20178 r To je právě to blbě.Přes VAGínu se to může spíše jen jako by zkontrolovat Jakmile je správně zaaretovaný spodek, správně zaaretované vačky (před Tím musí být stahovakem povoleny řemenice), správně zaaretované VP44, tak ten pedvstřik pak musí být v pořádku bez jakékoli kontroly diagnostikou. Celé se to prostě zaaretuje a nastaví, utáhnou se řemenice na vačkách, správně se napne řemen na čerpadle a musí to sedět Pokud tedy čerpadlo nezažilo ZK (zásah kutila) Já totiž vím, že ve škodovce to prostě ve většině případů nastavit správně neumí, resp. nemazlí se s tím a mnohdy ani nepovolí řemenice na vačkách, což je zásadní podmínka pro správné nastavení VP44 Prostě to tam nasochají a pak si hrajou s řemenicí vačky pohánějící čerpadlo (ty tři imbusy na ní), aby nastavili předvstřik Upraveno Červen 26, 20178 r od SUP1
Červen 26, 20178 r Tak jsem přeposlal přesně tato slova, jak to má být složený a že to dělali přesně, jak zde popisuješ. Já tomu moc nerozumím, tak jsem tu informaci předtím nepřenesl úplně přesně. Navíc to auto za posledního půl roku mělo v ruce několik lidí a všichni se shodli, že je to v pořádku. Jen když já s tim jedu, tak se ta kontrolka rozsvítí. Kolikrát je 14 dní klid a pak se to rozsvítí. Neni přece jenom možný, že to čerpadlo to nějak neudrží a po nějaký době se rozhodí?
Červen 26, 20178 r Možné to je, k tomu Ti více spíš řekne člen Satas Skoč do sekce motor 2,5 a najdi nějaké vlákno, kde odepisoval...
Červen 29, 20178 r Ako tak čítam, ja som mal problém s emisiami kôli podtáčaniu motoru, stačí na nom chodit svižnejšie a nedusiť to pri 1500-1900 otačkach a malo by byť po probleme.
Srpen 14, 20178 r Tak nakonec bylo opravdu vadné čerpadlo. Nedrží nastavený hodnoty ani po výměně vnitřností, takže se tam dá jiný a zrepasujou se i vstřiky.
Březen 10, 20187 r Ahoj je to elektronicka klapa vzduchu mě to taky dělá měnil jsem vstřiky a pořad to dělá napichli jsne to po vyměně vstřoku a nasalo to klapa vzducu elektronicke da se to vypnout na nic to nemá vliv jen lip to vpne motor na STK to nezjisti nová klapa stoji 4000 KČ
Únor 24, 20205 r Zdravím ve spolek, je tady někdo z okolí pardubic, kdo má vag a byl by mi schopen nastavit předvstřik čerpadla na BDG 120KW? Upraveno Únor 24, 20205 r od clemex
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.