Publikováno Únor 5, 200718 r Ahoj, cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh?? Co na to ma vliv krom klapky? Diky!
Únor 5, 200718 r Zkus jestli nechodí ztuha lanko od pedálu ke klapce, případně jestli není unavená pružina u klapky. A pedál by měl mít tzv. mrtvý chod. Jestli ho nemá, může taky zůstávat pootevřená klapka. Jinak v tom bude mít prsty ŘJ nebo tvůj styl řazení (vymáčkneš spojku dřív než stačíš pustit plyn).
Únor 6, 200718 r Ahoj,cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh?? Co na to ma vliv krom klapky? Diky! jenom klapka - ta urcuje nasavany objem vzduchu do spal. motoru - pomalu ti dovira - hledej v klapce - zkus ji mechanicky ty uzavrit a bude vsechno ok
Únor 17, 200718 r No do klapky len tak poklepkavat rukov nedoporucujem... rozhodis cele nastavenie klapky a ak nie tak v najhorsom ju totalne zbicis...potom nasledna oprava + diagnostika... dost draha zallezitost...skor sa upriam na to lanko ci nieje uz velmi vydrane v okoli kde je obmotane okolo klapky...
Květen 17, 201015 r Nevíte co můžu dělat, když se mi otáčky na volnoběh nestadnou? pomůže až sešlápnutí plynu
Květen 17, 201015 r jinak je to ještě 1.3 MPI. Dnes jsem byl v servise a tam mi vyčistila kladku a seřídili a od té doby to dělá, je možné že se to usadí nebo tam musím znovu
Květen 17, 201015 r A hlavně se podívej na konektor za klapkou (váhy vzduchu) může být zoxidovaný, stává se to často a pak to blbne. Upraveno Květen 17, 201015 r od tgfh
Květen 18, 201015 r co je to za servis, když neví co mají dělat?! Jak můžou nechat auto v takovém stavu?? Nechápu
Květen 18, 201015 r noneac. Ty si už videl dobreho odbornika na auta ktory by chodil do prace za 400€/mes. a nechal sa tam technikom buzerovať atd. Servis len vymena za novy diel a poridne zaplatiť ale niečo opraviť nedokažu.
Květen 19, 201015 r No jistě automechanici jenom vyměňují věci, tak bych tě chtěl vidět jak jedeš do servisu s tím že si necháš něco opravit. Budeš na to čekat měsíc a vydrží to jenom chvilku. Co by jsi chtěl ? Aby když se ti posere brzdový váleček tak aby ti ho rozebraly a vyměnily gumičky ? Jistě jde to ale není žádná záruka že to vydrží jako nové brzdové válečky ! Už sem na dílně mněl i zákazníky kteří chtěly abych jim neměnil lamelu spojky za novou ale abych jim to za nějaký menší peníz opravil. To samé jsem mněl nedávno s kotoučovou brzdou. Zákazník přijel s Leonem a stěžoval si že mu to moc nebrzdí a rychle s tím chtěl něco udělat. Když sem mu řekl cenu tak hned začal at si to tam chvilku nechám a nějak mu to opravím :D Někdy si klepu na čelo co si ti zákazníci vymyslí. Pro vás jsme jenom otroci do kterých kopnete když se vám na autě něco pokazí. Když si neudržujete auto tak si stěžujete na nás. Mněly by jste být rádi že vůbec někdo těm vašim blbostem vyhoví a auto vám dá zase popořádku ! Prominte že nehovořím k tématu ale tohle mně docela štve když někdo nazve automechanika výměnkářem a podobně. Ano ted se drtivá většina dílu vyměňuje ale proč ? Lidi kteří toto říkají jsou teoretici a věřte že není moc sranda se k nějakým věcem vůbec dostat už jenom kvůli vybavení co je třeba mýt na dílně. Dnes už nejsou auta jako stopětky! Na které vám stačí šroubovák a dokážete zázraky.
Květen 19, 201015 r Tak sory sem se nechal trochu unést Kdyby jsi byl automechanik tak by jsi mluvil trochu jinak ! Mně prostě štvou lidi co si myslí že automechanik je otrok co umí jenom věci vyměnit.
Květen 19, 201015 r Já myslím že to není o tom, že se na všechny mechaniky nadává. A o tom že si lidé vymýšlí divné věci. Je totiž mezi námi spousta lidí, kteří ostatní natahují. Když člověk vidí tu vychytralost a co si někteří účtují za částky a to za práci kde jednu věc opraví a další dvě podělají. Kdyby to aspoň za něco stálo. O odbornosti některých mechaniků ani nemluvě. Vezmou diagnostiku a co jim přístroj ukáže to je svaté. Pokud se ukáže nějaká závada, okamžitě začnou mluvit o tom co se může zkusit vyměnit ... sakra to dokážu taky a nejsem automechanik. Bohužel takové jsou zkušenosti. Proto si nejraději vše opravuji sám, a takových lidí tu bude víc ... o tom tohle fórum je.
Květen 20, 201015 r kluci pochopte, o mechanicích z autorizovaných servisů se mluví jako o lidech, kteří jen mění díly skrz to, že v tym servise na to ten mechanik nemá čas nebo má ale když je třeba taxa 800/h tak nad tim nemuže moc dlouho laborovat. zatímco mechanik v normální menší/soukromé dílně, má na to čas, napíchne to na diagnostiku/osciloskop, využije svoje vědomosti o paralelní, sériové diagnostice a o eletrice. a měří, má na to čas. to je ten zásadní rozdíl, a to že se kolikrát zákazník diví že si chce jen nechat vyćíst závady a člověk po něm chce 600 a má to za 5minut hotový to mě přijde blbý, protože ti lidi nepochopí že ten mechanik do té diagnostiky vrazil několik tisíc a že když mu to člověk vyčte a řekne mu ten a ten snimač je blbej, on je třeba trochu zručnější a doma si to vymění a tímpádem ten mechanik z toho má hovno. radek
Květen 20, 201015 r to je pěkné, ale kdyby ten autorizovaný servis aspoň za ty peníze co chtějí stál. Nemám vždy ten pocit. To se ale samozřejmě nedá posuzovat celkově. Někde jsou borci někde vezmou kde jakého vo.. Pokud to tak není, tak potom nechápu o čem ten autorizovaný servis je a za co se tam tak platí. Upraveno Květen 20, 201015 r od noneac
Květen 20, 201015 r autorizovany servisy nejsou na opravování aut, ale vydělávají z garančních prohlídek radek
Říjen 7, 201113 r Při každém zařazení rychlosti, dlouho drží vysoko otáčky a pak pomalu padají. Mám felicii 1.3, 50kw. Za rady předem díky...
Říjen 9, 201113 r škrtící klapka ---> vyčistit --->a reset klapky Díky za radu, ale potřebovala bych vědět jak tu klapku z resetovat, co to obnáší? Díky
Říjen 9, 201113 r Tak tohle snad radši nechat udělat - v servisu. Na vyčištění je potřeba přímo na čištění klap určený přípravek a na reset minimálně notebook s VAG komunikačním kabelem. Nic co by se dalo udělat bez potřebného vybavení "u chodníku" - ten sprej a VAG jsou nutné.
Říjen 9, 201113 r ... pokud se jedná o MPI, pokud to je BMM tak ani reset klapky udělat nepůjde (teda pokud já vím)
Říjen 10, 201113 r Podle mě vyčištěním a vyresetování klapky jen ulehčíte ke klidnějšímu volnoběhu, který se naopak před vyčištěním neudrží a paradoxně otáčky většinou padají rychle. Samozřejmě se tímto úkonem nic nepokazí, nicméně je duležité dodržet vyresetovaní klapky, jinak se volnoběh drží většinou na hodnotě 1500-2000ot....podle znečištění a klesne za dlouhou dobu jízdy autem. Pomalu padající otáčky jsou podle mě takový malý né zcela řešitelný problém Felicie 1.3 MPI (tedy aspoň já jsem řešení nikde nenašel a ani jsem na to nepřišel). Pokud otáčky opravdu padají velice pomalu, zaměřil bych se na přisávání falešného vzduchu. Může to být vadné těsnění škrtící klapky, těsnění mezi sacím potrubí a hlavou a nebo těsnící gumičky vstřiků....
Červen 16, 201312 r Ahojte, - prudko zoslapnem plyn a pustim, pomaly padnu otacky, nie hned, ale pozvolna klesnu - idem preradit napr. z 1 do 2, 2 do 3 ... tiez drzi otacky medzi preradovanim, neklesnu hned, ale pozvolna ... ... roztahujem (nie do vysokych otacok ... normalna jazda) napr. na dvojke, vyslapnem spojku (drzim vyslapnutu cca 2sec) a za tu dobu iba klesnu otacny na volnobezne. Je to normalne spravanie? Nemali by klesnut hned? Upraveno Červen 16, 201312 r od SLAMO
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.