Wojnar Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 To není tak docela pravda. Servis to udělá, vyúčtuje, ale pojišťovně se to nemusí líbit páč má na to svoje rozpočty a zaplatí pouze tolik, kolik jim to vychází dle jejich rozpočtů. Kdežto když to necháš ocenit "na rozpočet", pak to pojišťovna ocení dle jejich rozpočtu, podle stáří auta to poníží "na amortizaci" a vyplatí peníze. Na Tobě je pak za kolik díly seženeš, za kolik Ti to kdo udělá a kolik Ti ve výsledku zbude/bude chybět. Pojišťovnu to dál už nezajímá. Případ servisu je nebezpečný v tom, že oni to budou dělat za cenu nových dílů a práce je taky taky někde jinde, než doma v garáží nebo u známého, ale pojišťovna bude vždy zohledňovat amortizaci. Zde má auto 9 let, amortizace nebude malá, za to nové díly a práce servisu furt stejně drahé. Jenom jednoduchý příklad: Měl jsem bouchnuté dveře. Likvidátor to ohodnotil na výměnu, páč byly bouchnuté přes výztuhu, tudíž podle něj nešly rovnat. Vyplatili mi 16 tKč. Mně sehnat starší dveře, nový lak včetně přípravy a přestrojení vyšlo na 6 tKč . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Aha, když jsem boural já, bylo mi řečeno nebo takhle jsem to pochopil, že by mi pojišťovna celou opravu zaplatila,ale dostal jsem na Fábii směšných 7 tisíc (podvozek, nárazník, blatník, atd..). Je docela svinstvo od pojišťoven, že když už si to pojištění platíme, tak se jim pořád něco nelíbí. Je pravda, že je lepší si to nechat ocenit a vzít si peníze, protože když je člověk šikovnej tak mu ještě něco zbyde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 To není tak docela pravda. Servis to udělá, vyúčtuje, ale pojišťovně se to nemusí líbit páč má na to svoje rozpočty a zaplatí pouze tolik, kolik jim to vychází dle jejich rozpočtů. Kdežto když to necháš ocenit "na rozpočet", pak to pojišťovna ocení dle jejich rozpočtu, podle stáří auta to poníží "na amortizaci" a vyplatí peníze. Na Tobě je pak za kolik díly seženeš, za kolik Ti to kdo udělá a kolik Ti ve výsledku zbude/bude chybět. Pojišťovnu to dál už nezajímá. Případ servisu je nebezpečný v tom, že oni to budou dělat za cenu nových dílů a práce je taky taky někde jinde, než doma v garáží nebo u známého, ale pojišťovna bude vždy zohledňovat amortizaci. Zde má auto 9 let, amortizace nebude malá, za to nové díly a práce servisu furt stejně drahé. Jenom jednoduchý příklad: Měl jsem bouchnuté dveře. Likvidátor to ohodnotil na výměnu, páč byly bouchnuté přes výztuhu, tudíž podle něj nešly rovnat. Vyplatili mi 16 tKč. Mně sehnat starší dveře, nový lak včetně přípravy a přestrojení vyšlo na 6 tKč . Jak je to v případě leasingu? Můžu si taky nechat udělat rozpočet a spravit sám? Nebo love shrábne leasingovka??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Zeptej se přímo leasingovky. Každá se na to může dívat jinak. Pak není problém se opravářem domluvit, u pojišťovny to nechat nacenit "na rozpočet", ta ty prachy vyplatí leasingovce, opravář svou prací ocení na výši peněz od pojišťovny (jen tu částku nějak zjistit ), tuto částku mu zaplatí leasingovka a o rozdíl mezi skutečností a "naceněním od opraváře" se spolu šábnete. Na poměru záleží jak se spolu domluvíte . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Aha. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 25. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2011 Nemáte někdo zkušenosti s nějakým tmelem na sváry a spoje (myslím něco jako používají při výrobě) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 25. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2011 Tak to nevím - já používal takové to černé lepidlo od Soudalu. Funguje to dobře. Ale každopádně to není odpověď na Tvou otázku. Když na to přijdeš - napiš to tu, ať máme jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 26. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 Tak já asi použiju tento karosářský tmel: http://www.barvyonline.cz/karosarsky-tmel-310ml-den-braven/ Ještě mám jednu takovou otázečku jaký je rozdíl mezi plynovým a kapalinovým tlumičem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edimax519 Vloženo 28. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2011 Kapalinový - pokud jezdíš po cestách, kde je to samá díra jednoznačně kapalinové. Plynový - celkově si s tím autem můžeš dovolit daleko více, třeba v prudších zatáčkách, prostě podvozek je tvrdší a lépe sedí na vozovce. Ale na cestách kde je samá díra a záplata ti budou drkotat zuby Plynokapalinový - ideální kombinace http://www.mjauto.cz/tlumice.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 29. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2011 Ještě by mě zajímalo co je tohle za bílé krystalky, udělali se tam až teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 No a kde to je??? Vypadá to jako kyselina z baterky nebo brzdovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roomwagen Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 (editace) To má každá druhá škodovka . Klasika oxiduje hliník. Editováno: 31. Říjen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 (editace) ...pak to pojišťovna ocení dle jejich rozpočtu, podle stáří auta to poníží "na amortizaci" a vyplatí peníze. .... Takže před chvíli ve zprávách na ČT1 byla reportáž, že toto jednání pojišťoven je protizákonné a pojišťovny MUSÍ poškozenému vyplatit celou částku za nové díly. Nikoho nemá zajímat, že auto je staré a díly nové. Poškozený už tak je poškozený, auto už tak ztrácí na hodnotě havárii a ještě by měl dostat míň peněz. Máme se prý i soudit. EDIT: Vyvracíme mýty o amortizaci bouraného vozidla Editováno: 2. Listopad 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Hm tak to je hodně zajímavé....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 6. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Tak práce na autě pokračují celkem dobře. Zajímalo by mě jak je utěsněné čidlo oleje na vaně? Mám ho také dát na speciální silikon jako vanu ? Jak je to s tím airbagem už jsem vyměnil sedačku a budu nechávat reaktivovat ŘJ, co čidlo airbagu nemusí se také vyměnit ? Mám ještě něco zkontrolovat/udělat než budu chtít nastartovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 13. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Nemáte někdo nebo nevíte kde sehnat rozměry (vzdálenost od sebe) nosníků motoru a těch horních výztuh? Popř. i jiné rozměry podle kterých se dá poznat co je všechno hnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Tak rozměry mi nejsou známy. My jsme auto rovnali podle ostatních nehnutých dílu. tzn zadní náprav, sloupky atd... Každopádně by mělo jít auto na rovnací stolici, kde Ti řeknou co a jak. Rovnání bych nechal odporníkům s příslušnou technikou. Co se jednotky bagů týká, stačí ji vyšroubovat (3 matky) nechat vymazat (cca 500kč)´a namontovat zpět. Prý se to nemusí, ale doporučuji odpojit baterku a až budeš mít airbag vyměněný, jednoutku vymazanou, baterku zase zapojit. Z toho mám vždy hrůzu. I když mě pán vždy ujišťuje, že bagy po připojení vymazané jednotky nemůžou vyletět (čidlo je reakční a spustí jen při nárazu), je to nepříjemný pocit. Uvidíš sám. Ale fakt se toho neboj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.