Přejít na obsah

Bouračka :-(


brejd

Doporučené příspěvky

To není tak docela pravda.

Servis to udělá, vyúčtuje, ale pojišťovně se to nemusí líbit páč má na to svoje rozpočty a zaplatí pouze tolik, kolik jim to vychází dle jejich rozpočtů.

Kdežto když to necháš ocenit "na rozpočet", pak to pojišťovna ocení dle jejich rozpočtu, podle stáří auta to poníží "na amortizaci" a vyplatí peníze. Na Tobě je pak za kolik díly seženeš, za kolik Ti to kdo udělá a kolik Ti ve výsledku zbude/bude chybět. Pojišťovnu to dál už nezajímá.

Případ servisu je nebezpečný v tom, že oni to budou dělat za cenu nových dílů a práce je taky taky někde jinde, než doma v garáží nebo u známého, ale pojišťovna bude vždy zohledňovat amortizaci. Zde má auto 9 let, amortizace nebude malá, za to nové díly a práce servisu furt stejně drahé.

Jenom jednoduchý příklad:

Měl jsem bouchnuté dveře. Likvidátor to ohodnotil na výměnu, páč byly bouchnuté přes výztuhu, tudíž podle něj nešly rovnat.

Vyplatili mi 16 tKč.

Mně sehnat starší dveře, nový lak včetně přípravy a přestrojení vyšlo na 6 tKč ;) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, když jsem boural já, bylo mi řečeno nebo takhle jsem to pochopil, že by mi pojišťovna celou opravu zaplatila,ale dostal jsem na Fábii směšných 7 tisíc (podvozek, nárazník, blatník, atd..).

Je docela svinstvo od pojišťoven, že když už si to pojištění platíme, tak se jim pořád něco nelíbí. Je pravda, že je lepší si to nechat ocenit a vzít si peníze, protože když je člověk šikovnej tak mu ještě něco zbyde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není tak docela pravda.

Servis to udělá, vyúčtuje, ale pojišťovně se to nemusí líbit páč má na to svoje rozpočty a zaplatí pouze tolik, kolik jim to vychází dle jejich rozpočtů.

Kdežto když to necháš ocenit "na rozpočet", pak to pojišťovna ocení dle jejich rozpočtu, podle stáří auta to poníží "na amortizaci" a vyplatí peníze. Na Tobě je pak za kolik díly seženeš, za kolik Ti to kdo udělá a kolik Ti ve výsledku zbude/bude chybět. Pojišťovnu to dál už nezajímá.

Případ servisu je nebezpečný v tom, že oni to budou dělat za cenu nových dílů a práce je taky taky někde jinde, než doma v garáží nebo u známého, ale pojišťovna bude vždy zohledňovat amortizaci. Zde má auto 9 let, amortizace nebude malá, za to nové díly a práce servisu furt stejně drahé.

Jenom jednoduchý příklad:

Měl jsem bouchnuté dveře. Likvidátor to ohodnotil na výměnu, páč byly bouchnuté přes výztuhu, tudíž podle něj nešly rovnat.

Vyplatili mi 16 tKč.

Mně sehnat starší dveře, nový lak včetně přípravy a přestrojení vyšlo na 6 tKč ;) .

Jak je to v případě leasingu? Můžu si taky nechat udělat rozpočet a spravit sám? Nebo love shrábne leasingovka???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptej se přímo leasingovky.

Každá se na to může dívat jinak.

Pak není problém se opravářem domluvit, u pojišťovny to nechat nacenit "na rozpočet", ta ty prachy vyplatí leasingovce, opravář svou prací ocení na výši peněz od pojišťovny (jen tu částku nějak zjistit :feve: ), tuto částku mu zaplatí leasingovka a o rozdíl mezi skutečností a "naceněním od opraváře" se spolu šábnete. Na poměru záleží jak se spolu domluvíte ;) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kapalinový - pokud jezdíš po cestách, kde je to samá díra jednoznačně kapalinové.

Plynový - celkově si s tím autem můžeš dovolit daleko více, třeba v prudších zatáčkách, prostě podvozek je tvrdší a lépe sedí na vozovce. Ale na cestách kde je samá díra a záplata ti budou drkotat zuby

Plynokapalinový - ideální kombinace

http://www.mjauto.cz/tlumice.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...pak to pojišťovna ocení dle jejich rozpočtu, podle stáří auta to poníží "na amortizaci" a vyplatí peníze. ....

Takže před chvíli ve zprávách na ČT1 byla reportáž, že toto jednání pojišťoven je protizákonné a pojišťovny MUSÍ poškozenému vyplatit celou částku za nové díly. Nikoho nemá zajímat, že auto je staré a díly nové. Poškozený už tak je poškozený, auto už tak ztrácí na hodnotě havárii a ještě by měl dostat míň peněz.

Máme se prý i soudit.

EDIT:

Vyvracíme mýty o amortizaci bouraného vozidla

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak práce na autě pokračují celkem dobře.

Zajímalo by mě jak je utěsněné čidlo oleje na vaně? Mám ho také dát na speciální silikon jako vanu ?

Jak je to s tím airbagem už jsem vyměnil sedačku a budu nechávat reaktivovat ŘJ, co čidlo airbagu nemusí se také vyměnit ?

Mám ještě něco zkontrolovat/udělat než budu chtít nastartovat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rozměry mi nejsou známy. My jsme auto rovnali podle ostatních nehnutých dílu. tzn zadní náprav, sloupky atd... Každopádně by mělo jít auto na rovnací stolici, kde Ti řeknou co a jak. Rovnání bych nechal odporníkům s příslušnou technikou.

Co se jednotky bagů týká, stačí ji vyšroubovat (3 matky) nechat vymazat (cca 500kč)´a namontovat zpět. Prý se to nemusí, ale doporučuji odpojit baterku a až budeš mít airbag vyměněný, jednoutku vymazanou, baterku zase zapojit. Z toho mám vždy hrůzu. I když mě pán vždy ujišťuje, že bagy po připojení vymazané jednotky nemůžou vyletět (čidlo je reakční a spustí jen při nárazu), je to nepříjemný pocit. Uvidíš sám. Ale fakt se toho neboj!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...