bajdik1... Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Ahojda ... , vcera se mi stala podivna vec .. prisel jsem k autu,normalne otevrel centralem na dalku,zasunul klicek do spinacky,otocil a pouze cvaklo ve starteru ( asi , nejsem odbornik ) a zhasly vsechny ukazatele na palubce ( km a podobne ) .. po nekolikatem pokusu se to chytlo a motor normalne naskocil .. zkousel jsem to pak jeste nekolikrat a vse v normalu .. akorat tedy potom,co to chytlo poprve,tak neslo servo a svitila jeho kontrolka .. !!!!! po dalsim staru jiz vse v normalu .. dneska rano to same .. zadna odezva .. ? po otocenim klickem zustane svitit EPC a signal nefunkcniho serva .. ? a take jsem pozoroval,ze central funguje nejak podivne .. jednou zamkne,nekdy ne .. kamarad rikal,ze by to melo byt baterkou .. co mam auto,co jsou dva roky tak jsem nemenil .. ale signal baterky nesviti,ale to se myslim tyka dobijeni,ze .. ?? jak rikam,nejsem zadny odbornik .. prosim zkuste mi nejak poradit .. jestli to muze byt tou baterkou .. nebo cim by to mohlo byt .. ? VAG nemam abych se an to mohl alespon takhle podivat .. diky moc za kazdou radu .. Paja .. ? jedna se o fabii 1.4 Mpi 44 Kw .... 2001 .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Chce to změřit akumulátor . Buď zátěžovým měřákem , nebo hustoměrem. Vypadá to na akumulátor. Pokud tam vydržel původní od 2001 tak byl super. Mě ve Fab odešla baterka dvakrát a vždy vydržele pouze něco přes dva roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Stalo se me uplne to same a byly to zoxidovane kontakty pos svorkama na baterii. Staci odpojit kontakty od baterky, poradne ocistit dosedaci plochy smirkovym papirem a je po problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 (editace) Tohle je na tuty v prdeli baterka kup si novou a máš to spravený Editováno: 29. Červenec 2007, autor: nej.amant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Ja bych tu baterku nejdriv zmeril, nic to nestoji - teda pokud mas aspon hustomer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Ja bych tu baterku nejdriv zmeril, nic to nestoji - teda pokud mas aspon hustomer. táák, nebo zajet do nějaký akumy nebo tak nějak a nechat proměřit, většinou udělají zdarma + dolití elektrolytu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 30. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2007 dekuji vsem za rady .. po zmereni bylo zjisteno,ze jeden clanek je zborceny,cili tam dochazelo ke zkratu .. dnes zakoupena new baterka a vse OK .. :-) jeste jednou diky za rady .. vydesilo me to ... :-( baterka tam dle mych odhadu byla od zacatku .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tutor Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Zdravim. Mam problem s nestartujici fabii 1,4 MPI 50kW. Obcas se stane, ze auto nejde nastartovat, jakoby nesel benzin z nadrze do motoru. Chytne to cca na 2sek a zase zdechne. Pak uz nenastartuju. Nekdy staci nechat v klidu 1hodinu, nekdy pul dne a pak opet nastartuju. PO 14 dnech se to opakuje znovu. Na diagnostice to nic neukazuje a mechanici nevi co s tim, pry to je blba zavada. Poradite nekdo? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Nerobí ti to náhodou cievka imobilizéru.Nepreblikne na prístrojovej doske kontrolka ?/auto s klúčom/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tutor Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Nerobí ti to náhodou cievka imobilizéru.Nepreblikne na prístrojovej doske kontrolka ?/auto s klúčom/ Taky jsem si myslel, ale kontrolka nesviti. Je pravdou, ze jednou se objevikla zavada ohledne imobilizeru v diagnostice, ale pri poslednim problemu nebylo v diagnostice nic.. Pokud by to byla civka, znamena to novy imobilizer nebo se da nejak vymenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Cievka sa dá vymeniť. Kontroloval si poistku 61? Palivové čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atwolf Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 (editace) mívám sem tam podobný problém jako popisuješ(Fabie 1,4 16V 75kW 2003), sednu do auta, kopnu motor ale nenaskočí a pak můžu točit jak chcu a nic, prostě jako by nešel benzín, tak po dvou minutách zkoušení popř čekání to najedou chytne, ale motoro zachrhlá jako by naskakoval jeden válec za druhým:( a pak se najednou rozjede normálně. bohužel na diagnostice nic není, a nerad bych aby mi ve škodovce zbytečně vyměnili půl auta:( edit: dneska jsem zjistil že mi pak hodně čmoudí výfuk (bíle), což by znamenalo vodu ve válcích (pravděpodobně), ale jinak jezdí normálně a necuká. V pondělí nechám vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny a začínám koketovat s myšlenkou přetěsnění motoru. Pokud by někoho napadlo něco jiného, pls napište. Editováno: 7. Únor 2009, autor: atwolf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipo83 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 byt tebou pořadněvyčistim klapku a uvidiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 ..zdravim.... mam problem s sdi fabia. v zime pod 0 chyti na ranu... ak je plus 7 stupnov... nevie natocit ani po 30 sekundach tocenia.... nad 20 stupnov chyta na ranu... a este jedna vec... ak je motor zahriaty... chyta tiez na ranu.... po 4 hod vychladnutia... nevie opet chytit... takze nechavam kluc v zapalovani 1min.. a potom nejak naskoci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atwolf Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 byt tebou pořadněvyčistim klapku a uvidiš klapku už jsem vyčistil:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 For ATWOLF: tobě to dělá jen zahřáté nebo i studené? jinak těsnění pod hlavou by si asi poznal,přinejmenším by ubývala voda z okruhu nebo by se v oleji dělala ta emulze popř by šel i olej do vody..každopádně to čidlo teploty není špatný nápad..a hlavně ne drahý For TUTOR:když to pak naskočí jede motor normál nebo ne? popř za jízdy nějaké projevy cukání nebo ztráta výkonu nebo podobně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atwolf Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 no ono to dělá když někam dojedu vypnu to a pak cca třeba po půl hodině chcu odjet, prostě to jenom škytne a konec:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 ..nijaka rada pre mna ohladom tej sdi fabie???? vopred vdaka!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 projeď to nejprve vagem, zda něco nenahlásí bráchovi špatně startovala 1.4, bylo to čidlo chladící kapaliny, možností je spousta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 ..ok... vag ukazuje ze je vsetko 100 percentne.... ale to cidlo som nekontroloval... zajtra to vyskusam.. inak ak je zahriata.. to chyta na brnk.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 ..rano to chytilo na brnk.... okolo obeda som zapol klucik.... zahvice hned zhasli.... a nie a nie nastartovat... tak som odpojil cidlo na termostat... ako si vravel.... a....... hned zacali zhavice zhavit.. asi 5sek.. a auto hned chytilo.... takze to bude tym cidlom!!! a to mi uz radily menit cerpadlo!!! trisky... atd.... ..v jednoduchosti je sila.... sdi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 hlavně aby to bylo ono, čidlo není až tak zásadně drahé a u nás např. u Autokelly nebo u Elitu (prodejní sítě autodílů) není problém díl koupit, hodit na auto, odzkoušet a když to není ono vrátit do prodejny za plnou cenu zpět, a to se vyplatí ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 ...no dufam ze to bude len to cidlo.... ked mi to dnes zase nechcelo po obede chytit... tak som ho odpojil... a zhavice sa zase zapli na par sek. a hned chytilo.... no uvidime.. co to ale bude robit pri 10 stupnoch. zajtra ho kupim a uvidim... inak vag ukazuje ze je dobre.... ale to ukazuje len ze je funkcne... inak v akomom je stave.... sa cez vag nedozvies... ..ale zaujimave je... ze v servise povedali ze cerpadlo je na 100percen zle!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaya Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Dneska se mi stalo to samé.Poprvé jsem to nastartoval a když jsem to startoval podruhé tak už šla z vejfuku jen bílá nespálená nafta.Kontrolka žhavení jen problikne takže asi nežhaví.Kde najdu čidlo teploty?Mam to auto deset dní a ještě jsem si ho ani pořádně neprohlédl a už nestartuje.Ještě že jsem se mohl vrátit ke staré dobré Feldě co mi stála smutná před barákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 to cidlo je na pravej strane za motorom. oproti filtru nad vzduch... ten problem ako ti... mam aj ja... nezhavi..len blik... a tiez ten biely dym... odpoj ho ak nestartuje... a uvidis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.