Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojda ... ,

vcera se mi stala podivna vec .. prisel jsem k autu,normalne otevrel centralem na dalku,zasunul klicek do spinacky,otocil a pouze cvaklo ve starteru ( asi , nejsem odbornik ) a zhasly vsechny ukazatele na palubce ( km a podobne ) .. po nekolikatem pokusu se to chytlo a motor normalne naskocil ..

zkousel jsem to pak jeste nekolikrat a vse v normalu .. akorat tedy potom,co to chytlo poprve,tak neslo servo a svitila jeho kontrolka .. !!!!! po dalsim staru jiz vse v normalu ..

dneska rano to same .. zadna odezva .. ? po otocenim klickem zustane svitit EPC a signal nefunkcniho serva .. ?

a take jsem pozoroval,ze central funguje nejak podivne .. jednou zamkne,nekdy ne ..

kamarad rikal,ze by to melo byt baterkou .. co mam auto,co jsou dva roky tak jsem nemenil .. ale signal baterky nesviti,ale to se myslim tyka dobijeni,ze .. ?? jak rikam,nejsem zadny odbornik ..

prosim zkuste mi nejak poradit .. jestli to muze byt tou baterkou .. nebo cim by to mohlo byt .. ?

VAG nemam abych se an to mohl alespon takhle podivat ..

diky moc za kazdou radu ..

Paja .. ?

jedna se o fabii 1.4 Mpi 44 Kw .... 2001 ..

Chce to změřit akumulátor . Buď zátěžovým měřákem , nebo hustoměrem. Vypadá to na akumulátor. Pokud tam vydržel původní od 2001 tak byl super.

Mě ve Fab odešla baterka dvakrát a vždy vydržele pouze něco přes dva roky.

Stalo se me uplne to same a byly to zoxidovane kontakty pos svorkama na baterii. Staci odpojit kontakty od baterky, poradne ocistit dosedaci plochy smirkovym papirem a je po problemu :)

Tohle je na tuty v prdeli baterka kup si novou a máš to spravený ;)

Upraveno od nej.amant

Ja bych tu baterku nejdriv zmeril, nic to nestoji - teda pokud mas aspon hustomer.

Ja bych tu baterku nejdriv zmeril, nic to nestoji - teda pokud mas aspon hustomer.

táák, nebo zajet do nějaký akumy nebo tak nějak a nechat proměřit, většinou udělají zdarma + dolití elektrolytu :palec2:

  • Autor

dekuji vsem za rady .. po zmereni bylo zjisteno,ze jeden clanek je zborceny,cili tam dochazelo ke zkratu ..

dnes zakoupena new baterka a vse OK .. :-)

jeste jednou diky za rady .. vydesilo me to ... :-(

baterka tam dle mych odhadu byla od zacatku ..

  • 1 rok později...

Zdravim.

Mam problem s nestartujici fabii 1,4 MPI 50kW. Obcas se stane, ze auto nejde nastartovat, jakoby nesel benzin z nadrze do motoru. Chytne to cca na 2sek a zase zdechne. Pak uz nenastartuju. Nekdy staci nechat v klidu 1hodinu, nekdy pul dne a pak opet nastartuju. PO 14 dnech se to opakuje znovu. Na diagnostice to nic neukazuje a mechanici nevi co s tim, pry to je blba zavada. Poradite nekdo? Diky

Nerobí ti to náhodou cievka imobilizéru.Nepreblikne na prístrojovej doske kontrolka ?/auto s klúčom/

Nerobí ti to náhodou cievka imobilizéru.Nepreblikne na prístrojovej doske kontrolka ?/auto s klúčom/

Taky jsem si myslel, ale kontrolka nesviti. Je pravdou, ze jednou se objevikla zavada ohledne imobilizeru v diagnostice, ale pri poslednim problemu nebylo v diagnostice nic.. Pokud by to byla civka, znamena to novy imobilizer nebo se da nejak vymenit?

Cievka sa dá vymeniť.

Kontroloval si poistku 61? Palivové čerpadlo.

  • 2 týdny později...

mívám sem tam podobný problém jako popisuješ(Fabie 1,4 16V 75kW 2003), sednu do auta, kopnu motor ale nenaskočí a pak můžu točit jak chcu a nic, prostě jako by nešel benzín, tak po dvou minutách zkoušení popř čekání to najedou chytne, ale motoro zachrhlá jako by naskakoval jeden válec za druhým:( a pak se najednou rozjede normálně. bohužel na diagnostice nic není, a nerad bych aby mi ve škodovce zbytečně vyměnili půl auta:(

edit: dneska jsem zjistil že mi pak hodně čmoudí výfuk (bíle), což by znamenalo vodu ve válcích (pravděpodobně), ale jinak jezdí normálně a necuká. V pondělí nechám vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny a začínám koketovat s myšlenkou přetěsnění motoru. Pokud by někoho napadlo něco jiného, pls napište.

Upraveno od atwolf

byt tebou pořadněvyčistim klapku :palec2: a uvidiš

..zdravim....

mam problem s sdi fabia. v zime pod 0 chyti na ranu... ak je plus 7 stupnov... nevie natocit ani po 30 sekundach tocenia.... nad 20 stupnov chyta na ranu... a este jedna vec... ak je motor zahriaty... chyta tiez na ranu.... po 4 hod vychladnutia... nevie opet chytit... takze nechavam kluc v zapalovani 1min.. a potom nejak naskoci...

byt tebou pořadněvyčistim klapku :palec2: a uvidiš

klapku už jsem vyčistil:(

For ATWOLF: tobě to dělá jen zahřáté nebo i studené? jinak těsnění pod hlavou by si asi poznal,přinejmenším by ubývala voda z okruhu nebo by se v oleji dělala ta emulze popř by šel i olej do vody..každopádně to čidlo teploty není špatný nápad..a hlavně ne drahý;)

For TUTOR:když to pak naskočí jede motor normál nebo ne? popř za jízdy nějaké projevy cukání nebo ztráta výkonu nebo podobně?

no ono to dělá když někam dojedu vypnu to a pak cca třeba po půl hodině chcu odjet, prostě to jenom škytne a konec:(

..nijaka rada pre mna ohladom tej sdi fabie???? vopred vdaka!!!

projeď to nejprve vagem, zda něco nenahlásí

bráchovi špatně startovala 1.4, bylo to čidlo chladící kapaliny,

možností je spousta

..ok... vag ukazuje ze je vsetko 100 percentne.... ale to cidlo som nekontroloval... zajtra to vyskusam.. inak ak je zahriata.. to chyta na brnk..

..rano to chytilo na brnk.... okolo obeda som zapol klucik.... zahvice hned zhasli.... a nie a nie nastartovat... tak som odpojil cidlo na termostat... ako si vravel.... a....... hned zacali zhavice zhavit.. asi 5sek.. a auto hned chytilo.... takze to bude tym cidlom!!! a to mi uz radily menit cerpadlo!!! trisky... atd.... ..v jednoduchosti je sila.... sdi...

hlavně aby to bylo ono, čidlo není až tak zásadně drahé a u nás např. u Autokelly

nebo u Elitu (prodejní sítě autodílů) není problém díl koupit, hodit na auto, odzkoušet a

když to není ono vrátit do prodejny za plnou cenu zpět, a to se vyplatí ! :smich:

...no dufam ze to bude len to cidlo.... ked mi to dnes zase nechcelo po obede chytit... tak som ho odpojil... a zhavice sa zase zapli na par sek. a hned chytilo.... no uvidime.. co to ale bude robit pri 10 stupnoch. zajtra ho kupim a uvidim... inak vag ukazuje ze je dobre.... ale to ukazuje len ze je funkcne... inak v akomom je stave.... sa cez vag nedozvies...

..ale zaujimave je... ze v servise povedali ze cerpadlo je na 100percen zle!!!

Dneska se mi stalo to samé.Poprvé jsem to nastartoval a když jsem to startoval podruhé tak už šla z vejfuku jen bílá nespálená nafta.Kontrolka žhavení jen problikne takže asi nežhaví.Kde najdu čidlo teploty?Mam to auto deset dní a ještě jsem si ho ani pořádně neprohlédl a už nestartuje.Ještě že jsem se mohl vrátit ke staré dobré Feldě co mi stála smutná před barákem.

to cidlo je na pravej strane za motorom. oproti filtru nad vzduch... ten problem ako ti... mam aj ja... nezhavi..len blik... a tiez ten biely dym... odpoj ho ak nestartuje... a uvidis...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.