Publikováno Říjen 25, 201113 r Zdravim, Mam dotaz, posledni dobou se mi stavaji dve veci pri startovani... prvni otocim klickem a auto proste skyta dokud nepridam plyn a motor se rozjede, pak to musim drzet chvili v otackach a pak vse OK... a dnes se mi stalo, ze sem nastartoval, auto nastartovalo ale spadly otacky az auto chciplo uplne, takze opet sem to musel vyturovat abych se vubec rozjel, po minute jizdy sem zastavil na prechodu a auto opet neudrzelo volnobech a chciplo... po asi peti minutach jizdy uz vse OK, nechal sem to hodinku vychladnout a nastartoval normalnim startem.. stava se mi to obcas... auto v servise bylo, ale nikdo poradne nevi cim to je,jelikoz se zavada projevuje nepravidelne( vliv na venkovni teplotu a pocasi to nema, jelikoz se to stavalo i v lete, bez deste, a ted i kdyz je chladneji) mate nake tipy? Dekuji za rady
Říjen 25, 201113 r na diagnostice to bylo? něco podobnýho to dělalo kolegovi a bylo to teplotní čidlo
Říjen 25, 201113 r Autor na diagnostice to bylo? něco podobnýho to dělalo kolegovi a bylo to teplotní čidlo Jo na diagnostiku sem to dal, a chyba cidla tam byla, jenze nevim jak dlouho ta chyba tam je, auto mam teprv necely rok, a od vymazani se to tam neobjevilo - coz je cca mesic...
Říjen 25, 201113 r Autor na diagnostice to bylo? něco podobnýho to dělalo kolegovi a bylo to teplotní čidlo Jinak, jake cidlo mas na mysli, na VAGu to hodilo jen cidlo teploty, ale ceho to neukazalo
Říjen 25, 201113 r už se to tu řešilo.Mi to dělalo taky.Tady je to podle čeho to poznáš. Mohu potvrdit, že porucha snímače teploty chladící kapaliny je dosti častá záležitost. Často bývá chyba sporadická, ale také i stálá. Projevu je se zpravidla nemožností nastartovat při studeném motoru - řídící jednotka nemůže správně nastavit poměr vzduchu a paliva . První pomoc pro nastartování a jízdu je možnost nahradit snímač rezistorem (odporem) s hodnotou kolem 820 ohm (to představuje hodnotu cca 60 C , která se zobrazí i na ukazateli palubní desky ) . Rezistor stačí s konstrukcí pro 0,25W. Hodnota odporu představuje : 300 ohm je asi 90 C 2k ohm je asi 0 C Nahrazení rezistorem je jen možné z duvodu nouze !!! - není však možné s takto provedenou opravou jezdit neustále. Nevíhody : - může se projevit zvětšená spotřeba paliva - zhoršená možnost nastartování motoru při jiné tepotě než je přednastavená - nemožnost kontroly skutečné teploty chladící kapaliny !!! Čidlo teploty cladící kapaliny - Forum Škoda Auto 1
Říjen 29, 201113 r Autor diky moc, vyzkousim... Upraveno Říjen 31, 201113 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Listopad 19, 201113 r Mne to robilo už 2-krát, v prvom prípade to bola škrtiaca klapka, pomohlo vyčistenie a opätovné nastavenie VAGOM. V druhom prípade to bolo teplotné čidlo, Vag neukazoval nič, ale keď som pozrel aktuálne hodnoty teplotného čidla, tak ukazoval o 10 stupňov menej.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.