cilak Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Zdravim Škodováky, pomůže někdo s problémem na Octě I tdi, r.v.97? Po napíchnutí se objeví sporadická chyba s označením 00765 - snímač dráhy regulačního šoupátka. Auto má najeto nějakých 200tis a táhne jak má, jen někdy teď spíše častěji zakolísají otáčky motoru, někdy se lehce zvednou a někdy to dokonce chcípne. Jsou tam nové vstřiky, přívod a přepad nafty ok, čidla pedálů ok, potenciometr plynu se zdá dle vag ok. Vypadá to na čerpadlo, ale nevím jak to tam vypadá atd... Děkuji za jakékoliv postřehy či zkušenosti. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Problém v čerpadle. Dát někomu, kdo tomu hoví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilak Vloženo 22. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Bohužel jsem odkázán na sebe:-(. Zkusil jsem vyměnit čerpadlo a chytne to na pár vteřin a pak to chcípne. Zkoušel jsem deaktivovat immo Vagem, ale stejně se to nedaří nastartovat... Neví někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Čerpadlo!!! Už tam máš nové?? Docela mě zajímá jak vypínáš to immo vagem,jestli to není tajný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak 1 Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 vagem to asi nedá musí k tomu mít zvlášt soft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilak Vloženo 24. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Právě že čerpadlo už tam mám jiný a s ním mi to takhle blbne... Myslel jsem, jestli se s tím tady někdo po výměně čerpadla nesetkal. Po různých konzultacích u Libereckých "kapacit" jsem asi naletěl prodejci čerpadla a teď to řeším výměnou dalšího čerpadla. Jinak immo se dá u starší octy - do 02 vypnout vagem, když znáš pin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Buď tě opravdu napálili,nebo máš problém v kabeláži od čerpadla k jednotce,jinak pokud znáš pin tak immo stejně nevypneš na furt ale jen dočasně na 45min pokud nevyndáš klíč a na 10 min když ho vytáhneš ze spínačky ,to je pro případ závady immo,aby auto bylo schopno dojet do servisu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilak Vloženo 25. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Co se týče imma, tak jsem netvrdil, že je to trvalé odstranění... Tak jsem vyměnil opět čerpadlo - tudíž to asi čerpadlem nebude, auto chytlo ale dělá to pořád stejně, chyba stejná -navíc zkrat na kostru čidla teploty a diference počátku vstřiku - obojí sporadicky. Trošku se upravil chod motoru na volnoběh a chcípá to jako by tam nešla nafta - profoukl jsem to vzduchem a zpátečku obešel na přímo, volnoběh ok jedu na 3tis. ot., dám neutrál a někdy to chcípne nebo minimálně zakolísá. Ještě mě napadá mimo přívodu nafty taky vadná motorová el.instalace nebo jednotka motoru. Už jsem z toho celej zeleňák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Chce to fakt nastavit počátek vstřiku do lajny vč dynamického,čidlo teploty neřeším to je klasika,pokud se nikdo neďoubal v jednotce tak bych jí zatím vyloučil,prosviť ty kabely od čerpadla k řj budou někde nakoplý,malej tip někde kolem baterky,kape tam kyselinka i přímo na svazek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilak Vloženo 25. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Jen jsem si to potřeboval ujistit, svazek se mi moc rozdělávat nechce, ale stejně mi nic jinýho nezbývá... Snad to o víkendu zvládnu a dám vědět jak jsem dopadl. To je tak, když se šlověk uvrtá do opravy Maminky auta :-) Jinak nastavení vstřiku beru jako samozřejmost přez tdi graf, když je nuceno šahat do rozvodů, jen si nejsem jistej dynamickým nastavením?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.