Popu Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 ted me tak napada,.... a co na tu pistnici, nejak dooperovat pruzinku aby to jako vystrelilo rovne a pak ty odskoky z leona jako odskocily na horu co myslite ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 myslíš jako zkombinovat to co funguje na F2 s těmi odskoky? (mimochodem ty jsou v té sadě ze Scirocca ne Leona) Koukal jsem ještě do Etky, a F2 má taky už ty odskoky/dorazy "vystřelovací" jako to Scirocco (nevím jestli ty samé). Možná to je to, co by mohlo pomoci. Standis tenkrát zkoušel dva ty měkčí typy pružin a ty na samotné zvednutí nestačily, ale třeba kdyby se jim pomohlo tím odskokem .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 psal si neco o leonovy myslim, no to je vcelku jedno FAW jako FAW no prave to myslim ........ ja si myslim ze je to takovy logicky a ze by to treba i fungovat mohlo,... hlavne nejaky pistky co by udrzely dvere a melo by to bejt OKACKO,... ale tod otazka,... jak na to budou pusobit ty vsechny sily,.... ale jeden bude tlacit nahoru a druhej rovne tak by se to mozna mohlo zkombinovat ale chce to aby to nekdo hodil do realu :kol-27: :kol-24: tak kdo se hlasi :kol-24: nehlaste se vsichni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beno0001 Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 Sorry autokolegovia že sa vám tu miešam do kšeftu ale som majitelom F1-čkového kombíka a tiež ma zaujala táto téma. myslím že autokolega Drewie išiel na to dobrým smerom ak zisťoval akú silu vyvíja tá vzpera na tie 5te dvere u F1 tuším spomínaných 600N ? našiel som nejaký vzorec na výpočet tej sily a aj keď som to nepočítal tak si myslím že na dosiahnutie požadovaného efektu bude potrebná vzpera "silnejšia" ako spomínaných 600N. Len samotný silnejší "odskok" tomu nepomože . Link na ten vzorec + niečo teórie okolo toho + výber nejakých vzpier: http://www.setro.sk/index.php?_core_cnt_SetActiveGroup=279 . Neberte to ako reklamu, to mi vyhodil strejda Google Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 4. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2012 (editace) Tak já jsem taky našel vzoreček Potřebnou vysouvací sílu F1 vypočítáte dle vzorce: G = hmotnost pohyblivého dílu (kg) S = těžiště pohyblivého dílu a = horizontální vzdálenost těžiště / klopný bod (mm) b = rovnoběžná vzdálenost pl. vzpěra / klopný bod (mm) x = počet plynových vzpěr 11 = přepočítací koeficient kg - N + jištění Editováno: 4. leden 2012, autor: coffin 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 (editace) a F1 je výsledek v N? Mi vyšlo asi 634 Váha dveří 30 kilo, těžistě jsem odhadl 50 cm od pantu a b jsem změřil 13 cm Takže 30×500×11/2×130 Co vyšlo vám? beno001: já myslel jeste tohle: ne jen ten odskok Silnějsí vzpěra by nebyla od věci, ale řekl bych, že se už asi nic silnějšího v tého velikosti sériově nedělá, bylo by to na objednávku, tzn nejméně 500 za kus Editováno: 4. leden 2012, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 4. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2012 JJ Taky tak Origo má 600 Já jsem načel příma na Fabku a ta má 660 ale to bude asi pořád málo. Když jsem to spočítal podle tvojich čísel ale podle dalšího vzorce co je na http://www.plynova-vzpera.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=85 Tak mě to hodilo 741 takže teď babo raď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 kurna, dame to uz nejak dohromady ........ chci o vejkendu montovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 jen nevím jestli to má teď v zimě smysl a hlavně moje pětiletý vzpěry by to neutáhly ani s těma nejtvrdšíma pružinama. Já bych udělal první krok ty odskoky, kam až to dokáže vyskočit. Pak bych šel do silnějších vzpěr a pružiny jako poslední krok, ale to je podle mě pak už prasárna na uchycení těch vzpěr, potažmo všech pohyblivých částí 5. dveří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 kurna, nerikejte my ze sme to nejak nevykoumaly,... prece zlaty cesky rucicky prijdou na vsechno neeee nejak to bude muset urcite jit jenom to chce nejakyho pokusnyho kralika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beno0001 Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 (editace) Drewie na tomto videu http://www.myvideo.d...nen_Mondeo_MK_3 máš tú pružinu detailnejšie ale ak som si dobre všimol tak to rieši furt len to "naštartovanie" tej vzpery . kurnik, rozdiel v dlžke 2cm a v sile 60N http://www.plynova-v...emart&Itemid=64 verzus http://www.plynova-v...emart&Itemid=64 cena vcelku prijatelná Editováno: 4. leden 2012, autor: beno0001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 5. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Tak jsem včera poslal mail do s dotazem na plynové vzpěry . Požadavek byl aby bylo všechno jako origoš akorát místo 600 N bylo něco kolem 900-950 N Dneska přišla odpověď : Vzpěra „1653“ má pístnici 8 mm průměr. Vzpěry od 800N nahoru musí mít pístnici 10 mm průměr ( kvůli vybočení ) Doporučuji pístnici s označením : MS10-1-6C6C-900-170-440 celková vestavná délka : 440mm, zdvih : 170mm, zatížení : 900N, koncovky kovové :6C6C Cena je při objednávce 2 ks = 790,-Kč/ks (cena je uvedena bez 20 % DPH, poštovného a balného Tím pádem na to kašlu. Cena 1000 Kč za kus je děsivá a za to to nestojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 a kdyby se našlo více lidí co by do toho šli třeba by šla vyjednat nějaká sleva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 5. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Možná jo ale nikde není napsáno že to bude fungovat. Musel by to někdo prubnout a otestovat to jestli je to funkční. Já to určitě nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 naprd......... to COFFIN: ale aspon ze jsi napsal a zjistil si jak se veci maji :kol-47: CHVALA a co nekoho kdo se pohybuje v nejaky auto dilne nebo v auto dilech jinejch vyrobcu,.... ? nenasel by se treba nekdo od fordu, pazoutu a tak ? .... nebo treba bavo ....... musi to bejt si myslim vsechno na jedno brdo ja se dneska dival jak to funguje poradne zbliska a kdyz by tam byl ten tlak tak by to zamku nevadilo, jako ze by s eto nejak kouslo a muselo by se to zdviknout ci zmacknout znova,....... ale problem je ten ze origo co tam ma tak se kufr sam otevre az v pulce mozna jeste vic nez v pulce s mejma 170 cm se mi zacal otevirat sam bez pomoci v urovni oci,.... takze tak 160 cm mozna 155 cm ......... ted otazka jak udelat dto aby tam byla ta sila aby to odskocilo poradne a byl tam ten tah a kdyz sem se dival na plynovy vzpery ..... tak mista od jednoho konce k druhymu,... pri plnym zavreni zbejva tak 2,5 cm :kol-44: takze pruzina by musela bejt asi kurevsky silna ........ takze tod moje postrehy,... .... ale to vy je urcite uz asi taky mate takze co stim udelame :kol-32: :kol-32: :kol-33: :kol-33: :kol-24: :kol-24: :kol-24: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 (editace) no pozor, coffin piše o kovových koncovkách, to je pak ale jiná než ty plastový srandy co tam jsou originál EDIT: ještě budu reagovat na ostatní Je obvyklé co jsem koukal na ceníky, že při objednávce 5 a více kusů je cena už téměř třetinová. 900N? to je o půlku silnější než originál, jestli to není moc No z jinýho auta by mohlo být řešením, mě se ale žádná podobná, ale silnější najít nepodařila Editováno: 5. leden 2012, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 jo ještě jedna věc, délka vzpěry nemá vůbec vliv na zvednutí. Je to vidět z toho vzorečku, kde se s tímto údajem vůbec nekalkuluje. Tudíž nějaké vrtání nových děr pro vzpěry nemá smysl, jen aby se někdo do toho nepouštěl Jen se ptám, zatím se nikdo nenašel, kdo by to vyzkoušel? Doporučil bych pro začátek tu silnější vzpěru z toho odkazu od beno0001 (660N) a ty dorazy ze Scirocca, které do fabiáckejch dveří určo nebudou pasovat, protože tam bude jiná díra Ještě jsem pročítal VW fórum a musím uvest na pravou míru tu vzpěru ona není z F2 ale z F1, takže silnější než původní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 kdybych už měl na fabce dodělanej centrál tak to zkusim, ale ještě není komplet a navíc není nikdo kdo by mi to tam udělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 kurna, dame to uz nejak dohromady ........ chci o vejkendu montovat Tak co, už si něco zmontoval ? Teorie tu máme dvě stránky, už to někdo sestrojte, ať si tuhle vymoženost můžeme užívat i s fábkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 to je kurva dobrý, to chci! dálku na kufr mám, takže "teoreticky" silnější vzpěry a odskokem jim pomoct hmmm to je výzva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 15. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Držím palce. Já jsem to už vzdal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 ja jeste nezacal,.... nejak nevim kde zacit a sehnat odskoky a ty vzpery a chci HODNE MUZIKY za MALO PENEZ ... prave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 No trochu vás tu navnadím , odskoky už mám doma, ale zrovna v autě dělám něco jiného a na tohle mi nezbývá čas. Jak jsem už psal, originál odskoky/dorazy na F1 jsou ještě z Feldy a šroubují se (půl toho odskoku je vlatně závit). Doraz ze Scirocca se nasune, pootočí a dotáhne/zaaretuje (viz to video). Díra je úplně jiná. Už mám asi vymyšleno, jak to tam nandat, ale bude potřeba trochu přidaného materiálu... Tak ještě vyčkejte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 Konečně první vlaštovka, jen by mě zajímalo, co je důležitějšího děláš na autě, když tohle je teď nejdůležitější věc na světě , ale samo už se nás pár nadšenců těší, jestli se dílo zdaří , jen tak dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 tak jen do toho vykakej se na dulezitejsi veci a konej odskoky sme vsichni napnuty tak pero z gauce .......... tak honem,... do konce tejdne at je dilo dokonano ........ bjeda jak ne .... smazemeti profil ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.