Přejít na obsah

Úplné otevření pátých dveří -dálkou


coffin

Doporučené příspěvky

myslíš jako zkombinovat to co funguje na F2 s těmi odskoky? (mimochodem ty jsou v té sadě ze Scirocca ne Leona)

Koukal jsem ještě do Etky, a F2 má taky už ty odskoky/dorazy "vystřelovací" jako to Scirocco (nevím jestli ty samé). Možná to je to, co by mohlo pomoci.

Standis tenkrát zkoušel dva ty měkčí typy pružin a ty na samotné zvednutí nestačily, ale třeba kdyby se jim pomohlo tím odskokem ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

psal si neco o leonovy myslim, no to je vcelku jedno FAW jako FAW :D no prave to myslim ;) ........ ja si myslim ze je to takovy logicky a ze by to treba i fungovat mohlo,... hlavne nejaky pistky co by udrzely dvere a melo by to bejt OKACKO,... ale tod otazka,... jak na to budou pusobit ty vsechny sily,.... ale jeden bude tlacit nahoru a druhej rovne tak by se to mozna mohlo zkombinovat ;) ale chce to aby to nekdo hodil do realu :D:kol-47::kol-31::kol-27: :kol-27:

:kol-24: :kol-24: :kol-24: tak kdo se hlasi :kol-24: :kol-24: :kol-24: nehlaste se vsichni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry autokolegovia :kol-28: že sa vám tu miešam do kšeftu ale som majitelom F1-čkového kombíka a tiež ma zaujala táto téma. myslím že autokolega Drewie išiel na to dobrým smerom ak zisťoval

akú silu vyvíja tá vzpera na tie 5te dvere u F1 tuším spomínaných 600N ? našiel som nejaký vzorec na výpočet tej sily a aj keď som to nepočítal tak si myslím že na dosiahnutie požadovaného efektu bude potrebná vzpera

"silnejšia" ako spomínaných 600N. Len samotný silnejší "odskok" tomu nepomože :ph34r: .

Link na ten vzorec + niečo teórie okolo toho + výber nejakých vzpier:

http://www.setro.sk/index.php?_core_cnt_SetActiveGroup=279

.

Neberte to ako reklamu, to mi vyhodil strejda Google :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem taky našel vzoreček

Potřebnou vysouvací sílu F1 vypočítáte dle vzorce:

G = hmotnost pohyblivého dílu (kg)

S = těžiště pohyblivého dílu

a = horizontální vzdálenost těžiště / klopný bod (mm)

b = rovnoběžná vzdálenost pl. vzpěra / klopný bod (mm)

x = počet plynových vzpěr

11 = přepočítací koeficient kg - N + jištění

post-64336-0-49892400-1325711635_thumb.j

post-64336-0-97788400-1325711744.jpg

Editováno: , autor: coffin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a F1 je výsledek v N?

Mi vyšlo asi 634 :) Váha dveří 30 kilo, těžistě jsem odhadl 50 cm od pantu a b jsem změřil 13 cm

Takže 30×500×11/2×130

Co vyšlo vám?

beno001: já myslel jeste tohle:

ne jen ten odskok

Silnějsí vzpěra by nebyla od věci, ale řekl bych, že se už asi nic silnějšího v tého velikosti sériově nedělá, bylo by to na objednávku, tzn nejméně 500 za kus

Editováno: , autor: Drewie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen nevím jestli to má teď v zimě smysl a hlavně moje pětiletý vzpěry by to neutáhly ani s těma nejtvrdšíma pružinama. :)

Já bych udělal první krok ty odskoky, kam až to dokáže vyskočit. Pak bych šel do silnějších vzpěr a pružiny jako poslední krok, ale to je podle mě pak už prasárna na uchycení těch vzpěr, potažmo všech pohyblivých částí 5. dveří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drewie na tomto videu http://www.myvideo.d...nen_Mondeo_MK_3 máš tú pružinu detailnejšie ale ak som si dobre všimol tak to rieši furt len to "naštartovanie" tej vzpery :kol-32: .

kurnik, rozdiel v dlžke 2cm a v sile 60N

http://www.plynova-v...emart&Itemid=64

verzus

http://www.plynova-v...emart&Itemid=64

cena vcelku prijatelná :kol-47:

Editováno: , autor: beno0001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera poslal mail do s dotazem na plynové vzpěry .

Požadavek byl aby bylo všechno jako origoš akorát místo 600 N bylo něco kolem 900-950 N

Dneska přišla odpověď :

Vzpěra „1653“ má pístnici 8 mm průměr. Vzpěry od 800N nahoru musí mít pístnici 10 mm průměr ( kvůli vybočení )

Doporučuji pístnici s označením : MS10-1-6C6C-900-170-440

celková vestavná délka : 440mm, zdvih : 170mm, zatížení : 900N, koncovky kovové :6C6C

Cena je při objednávce 2 ks = 790,-Kč/ks

(cena je uvedena bez 20 % DPH, poštovného a balného

Tím pádem na to kašlu. Cena 1000 Kč za kus je děsivá a za to to nestojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naprd.........

to COFFIN: ale aspon ze jsi napsal a zjistil si jak se veci maji ;):kol-47: :kol-47: :kol-47: CHVALA ;)

a co nekoho kdo se pohybuje v nejaky auto dilne nebo v auto dilech jinejch vyrobcu,.... ?

nenasel by se treba nekdo od fordu, pazoutu a tak ? ;) .... nebo treba bavo ;) ....... musi to bejt si myslim vsechno na jedno brdo

ja se dneska dival jak to funguje poradne zbliska a kdyz by tam byl ten tlak tak by to zamku nevadilo, jako ze by s eto nejak kouslo a muselo by se to zdviknout ci zmacknout znova,.......

ale problem je ten ze origo co tam ma tak se kufr sam otevre az v pulce mozna jeste vic nez v pulce s mejma 170 cm se mi zacal otevirat sam bez pomoci v urovni oci,.... takze tak 160 cm mozna 155 cm ......... ted otazka jak udelat dto aby tam byla ta sila aby to odskocilo poradne a byl tam ten tah :kol-27::kol-32:

a kdyz sem se dival na plynovy vzpery ..... tak mista od jednoho konce k druhymu,... pri plnym zavreni zbejva tak 2,5 cm :kol-44: :kol-44: :kol-44: takze pruzina by musela bejt asi kurevsky silna :( ........

takze tod moje postrehy,... .... ale to vy je urcite uz asi taky mate :D

takze co stim udelame ;):kol-32: :kol-32: :kol-32: :kol-32: :kol-33: :kol-33: :kol-33: :kol-33: :kol-33::kol-24: :kol-24: :kol-24: :kol-24: :kol-24: :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pozor, coffin piše o kovových koncovkách, to je pak ale jiná než ty plastový srandy co tam jsou originál :kol-47:

EDIT: ještě budu reagovat na ostatní :)

Je obvyklé co jsem koukal na ceníky, že při objednávce 5 a více kusů je cena už téměř třetinová.

900N? to je o půlku silnější než originál, jestli to není moc :kol-32:

No z jinýho auta by mohlo být řešením, mě se ale žádná podobná, ale silnější najít nepodařila

Editováno: , autor: Drewie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo ještě jedna věc, délka vzpěry nemá vůbec vliv na zvednutí. Je to vidět z toho vzorečku, kde se s tímto údajem vůbec nekalkuluje.

Tudíž nějaké vrtání nových děr pro vzpěry nemá smysl, jen aby se někdo do toho nepouštěl doh.gif

Jen se ptám, zatím se nikdo nenašel, kdo by to vyzkoušel?

Doporučil bych pro začátek tu silnější vzpěru z toho odkazu od beno0001 (660N) a ty dorazy ze Scirocca, které do fabiáckejch dveří určo nebudou pasovat, protože tam bude jiná díra :)

Ještě jsem pročítal VW fórum a musím uvest na pravou míru tu vzpěru ona není z F2 ale z F1, takže silnější než původní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No trochu vás tu navnadím :) , odskoky už mám doma, ale zrovna v autě dělám něco jiného a na tohle mi nezbývá čas. :(

Jak jsem už psal, originál odskoky/dorazy na F1 jsou ještě z Feldy a šroubují se (půl toho odskoku je vlatně závit). Doraz ze Scirocca se nasune, pootočí a dotáhne/zaaretuje (viz to video). Díra je úplně jiná.

Už mám asi vymyšleno, jak to tam nandat, ale bude potřeba trochu přidaného materiálu...

Tak ještě vyčkejte :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...