Leden 20, 201213 r Tak nevim, jak to tam namontit. Bez říznutí do plechu to asi nepůjde - ta díra je malá, má jen 14 mm a ten odskok je v uhlopříčče asi 17 mm. A řezat do toho odskoku je blbost, protože by se pak akurát rozpadl. Největší problém však je v tom že ta díra ve dveřích není rovná, ale "svažující", aby se tam dal ten origo odskok našroubovat. Tohle asi bez klempíře nepůjde.
Leden 20, 201213 r Tak jsem včera poslal mail do s dotazem na plynové vzpěry . Požadavek byl aby bylo všechno jako origoš akorát místo 600 N bylo něco kolem 900-950 N Dneska přišla odpověď : Vzpěra „1653“ má pístnici 8 mm průměr. Vzpěry od 800N nahoru musí mít pístnici 10 mm průměr ( kvůli vybočení ) Doporučuji pístnici s označením : MS10-1-6C6C-900-170-440 celková vestavná délka : 440mm, zdvih : 170mm, zatížení : 900N, koncovky kovové :6C6C Cena je při objednávce 2 ks = 790,-Kč/ks (cena je uvedena bez 20 % DPH, poštovného a balného Tím pádem na to kašlu. Cena 1000 Kč za kus je děsivá a za to to nestojí. Pokud chceš nějaké speciální plynové vzpěry,nebo naplnit původní na vyšší tlak tak kontaktuj p. Gorčáka Tam bude cena myslím přijatelná www.gorcak.cz Upraveno Leden 20, 201213 r od Pepa007
Leden 21, 201213 r ale zvyšovat tlak ve vzpěrách by chtělo z rozumem, viděl bych to nejvýš o 20%, tzn. 720 -750N max. Pak se totiž stane to, co se stává, když se tam přidává ta pružina, dveře přestanou lícovat a v dolní části pak i těsnit. U toho golfu taky ta vzpěra o moc silnější není ...
Leden 23, 201213 r Kdo se bojí, nesmí do lesa, v našem případě říznout do auta Nebo spíš vrtnout Už jsem přišel a způsob jak to udělat, ale neobejde se to bez brusky a vrtačky, no nechám vás ještě chvíli napínat, zatím se na tom pracuje. Rozhodně musí být klempíř i lakýra v pohotovosti v jeden den... Upraveno Leden 28, 201213 r od Drewie
Leden 28, 201213 r Už si začínám připadat jak blazen, jsem jedinej, kdo do tohohle tématu přispívá. Nicméně, dnes poprvé jsem říznul do auta - do plechu, zvláštní pocit (naštěstí to nebylo to moje ) Z jednoho pola bouračky jsem si vyříz plechy s tím správným tvarem díry: Dělat to na koleni by byla docela makačka. Jako bonus jsou slabší dorazy, takže si můžu vyzkoušet, co tam případně dát... A teď jen tomu plechu dát správný rozměr a tvar, aby to páslo na ten roh ve fabii
Leden 28, 201213 r Tak do toho bych v žádném případě nešel. Něco bezdůvodně na kastli poškozovat Origo antikorozní ochranu už ničím nedáš do původního stavu ničím nenahradíš.. Vždyť ty vzpěry od Milotecu nebo z Obautodíly se dají použít bez těchto násilností.
Leden 29, 201213 r Taky mi to velmi zajímá.Udělal jsem pro to sice málo,ale aspon něco.Volal jsem P.Gorčákovi a ten mi odpovědel na mé hloupé otázky asi takto:Zvedmout sílu na 900nm nelze ale na 750nm ano.Při 900nm to je o 30kg více to už ani nezavřeme z plně otevřené polohy.Ale jestli to překoná ten mrtvý bod cca 0,5m čert ví.
Leden 29, 201213 r @Pepa007: je jasné, že origo antikorozní ochranu nedám do původního stavu, to ale neznamená, že ji nedokážu také vytvořit. Pozinkovat plech umí v každé fabrice zabývající se strojní výrobou, pak odmastit, základovka, barva a 3x lak. Ale tohle nechám udělat odborníky... Z toho, co jsem uříznul z toho pola, se použije tak pětina. S flexou s 250 kotoučem a výkonem jen 28,1x menším než moje auto to na žádný vyřezávání v tý zimě nebylo. Potřeba je kynetická energie, která rozpohybuje ty dveře a vzpěry to pak "dozvednou" až nahoru. Vzpěra začíná zvedat dveře přibližně, když je okno ve vodorovné poloze. Takže pokud se ty dveře dokáží dostat přibližně do této polohy musí se to pak zvednout pomocí vzpěr samo a nemusí být potom tak silné jak píše misumi.
Květen 30, 201312 r ahojte no co pokrocili ste nejako?? minule sa mi dostal do ruky link na toto http://auto.bazos.sk/inzerat/25946892/dialkove-otvaranie-kufra-Skoda-Octavia-SEAT-Leon-.php a ludia tam pisali ze to ide aj na fabiu I combi ja som bol kukat na mojom hatcbacku ale mne by tam ta pruzina nevosla a asi by ani nestacila v plne roztiahnutom stave... jedine ze by zabezpecila svih a ptm by to dotiahli vzpery ale ako hovorim na hatch tam nevlezu ... a dnes ked som to skusal tak vonku 10 stupnov a vzpery maju uz tiez nieco prezite... ale bol by som rad keby to nejak islo
Květen 30, 201312 r Ani nevím, jestli to někdo zkoušel na hatchback, na kombi ty pružiny nefungujou, žádná z těch tvrdostí. Dveře z Fabie se po odemknutí téměř nehnou. Problém je v odskoku, který F1 nemají, mají tam jen takový gumový doraz a ten ty dveře nikam neodskočí, řešením je výměna, ale to znamená úprava plechu na dveřích a druhé straně to také nebude sedět, nutná je úprava i toho druhého gumového protikusu. A aby toho nebylo málo je tam na všechno strašně málo místa...
Květen 30, 201312 r nehlede na to ze to muze vsechno pracovat a muzou se vylamovat panty a atd kdyz podrzim odskok na kufru tak se to hne ale ta paka by tam musela bejt tak silna a to realny proste asi neni
Květen 30, 201312 r u F2 se časem vytrhávají ty matky co drží plynovou vzpěru, takže pružiny nejsou řešením, a lícování pak je taky nic moc; v sekci F2 je na to celé vlákno. silnější plynová vzpěra a odskočení by to mohly zvládnout jako u toho gofu, ale jelikož se mi nepodařilo vymyslet tu část na karoserii, je tento projekt u ledu
Květen 31, 201312 r Podle mě to bude komické. Jelikož pro překonání počátečního otevíracího bodu do poloviny (okno ve vodorovné poloze), kdy se již otevírají za pomocí vzpěr- bude využita kinetická energie s vysokou rychlostí a nebude to harmonický pohyb, jako na videu, kde je GOLFÍK
Červen 1, 201312 r jojo, to je pravda, když by stál někdo blízko auta, mohl bys ho pátými dveřmi knock-outovat na začátku by to vytřelilo, a pak by to pomalu vytáhly vzpěry až nahoru
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.