Přejít na obsah

nová batéria, rozdielny prúd a kapacita


tyler55

Doporučené příspěvky

Ahojte, stal som sa šťastným majiteľom jednotkovej octávky rs. Pri kúpe sa zdala batéria ok, ale išiel som do školy a keď som po 5 dňoch prišiel, motor ani nepretočilo. Bolo jasné, že kapacita už nevydrží mínusové teploty cez noc. Pýtal som sa kamaráta a povedal mi, že si mám kúpiť 74Ah batériu, pretože mám v aute prídavný alarm a zosilovač. Tak som aj urobil. Dnes som ju nahodil a zistil som, že sa mi tam vtesnala len tak tak a vrchný plastový už bude zrejme minulosť. Nijako mi to neprekáža, kapotu zavriem a na plastový kryt si nepotrpím kedže ho aj tak každé druhé auto nemá. Ale zistil som, že na starej batérii bol štartovací prúd 480A a na novej je 680A. Kapacita je tiež iná, ale to by nemalo nijako vadiť ani nič poškodiť. Tak možno trošku blbá otázka ale nemôže mi to urvať štartér??? Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, neboj nic se nestane, to že nová baterka má vyšší kapacitu a startovací proud vůbec nevadí, spíš naopak, za mrazu budeš líp startovat, protože baterka dokáže dodat startéru vyšší proud (on ten startér si ale stejně vezme jen určitý proud na který je stavěný, takže i když si veme např. jen 250A, tak ti aspoń zbývá slušná rezerva a tím pádem baterka nedostává takový záhul) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne.

To je jen hodnota, kterou baterka je schopna dát.

Pokud je pouze 480 a startér si veme, pro hnidopichy teoreticky, 480A, pak je to pro baterku to maximum co je schopná dát a je jasné, že ji ždímeš na doraz. Pokud ale dáš baterku se startovacím proudem 680A, startér je stejný, tudíž si veme opět 480 A, pak tu baterku zatěžuješ ze dvou třetin, zhruba, a je to pro ní daleko šetrnější.

PS:

Hodnoty jsou pouze teoretické, ale pro vysvětlení stačí :) .

EDIT: Tak Konny byl rychlejší.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-47: Nabuduce napis aj aky mas motor v aute. Benzin?? diesel?? zakladne udaje o aute.

Potom ti presne poradime aku mas kupit baterku. Ten kryt na baterku ma aj svoj ucel nie je len tak dodavana od vyrobcu. :kol-28:

Skor budes mat problem s elektrikou nieco je zle zapojene co ti cuca baterku.

Radio,alarm,zosilovac, atd,atd.

Zmeraj si kludovy odober prudu.

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za odpovede chlapi :) Dnes som sa o mojom "super" alarme dozvedel zaujímavé veci. Keď otvorím víko nádrže a zavriem ho bez toho, aby som otvoril vodičove dvere, auto húka. To naozaj nechápem ako to môže byť ošetrené a dokonca auto húkalo aj keď bola batéria odpojená. Ja som tretí majiteľ a alarm inštaloval prvý s ktorým sa nikto nevie spojiť. Myslíte, že keby pofotím anténu, diaľkové a vlastne všetko čo je k alarmu vedeli by ste mi poradiť aspoň značku alarmu nech si naštudujem načo sú tlačidlá na diaľkovom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alarm ma svoju zaloznu baterku preto hucal aj ked baterka bola odpojena.

TO MUTO NEROZUMIEM: Keď otvorím víko nádrže a zavriem ho bez toho, aby som otvoril vodičove dvere, auto húka. NEMAS TAM CENTRAL???

Viko nadrze u OC1 RS sa otvara tlacitkom v interieri auta. !!!! Alebo sa mylim??? :p

Alebo to nie je RS. :specool:

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KONNY: :kol-47: Vidim ze je tam napisane: jednotkovej octávky rs. Je to velky problem napisat aky tam MA motor??? Ze bi motor 1,8T :kol-28:

Jasně, mohl napsat co má za motor, ale myslím že i tak to stačí :palec2:

Ďakujem za odpovede chlapi :) Dnes som sa o mojom "super" alarme dozvedel zaujímavé veci. Keď otvorím víko nádrže a zavriem ho bez toho, aby som otvoril vodičove dvere, auto húka. To naozaj nechápem ako to môže byť ošetrené a dokonca auto húkalo aj keď bola batéria odpojená. Ja som tretí majiteľ a alarm inštaloval prvý s ktorým sa nikto nevie spojiť. Myslíte, že keby pofotím anténu, diaľkové a vlastne všetko čo je k alarmu vedeli by ste mi poradiť aspoň značku alarmu nech si naštudujem načo sú tlačidlá na diaľkovom?

Jak už napsal PROCHY, většina alarmů má záložní baterii, to pro případ, že by zloděj odpojil hlavní baterku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možno som to s tým víkom zle napísal. Bol som na pumpe ale vedľa bola dodávka a nemohol som vystúpiť. Otvoril som víko tlačidlom a natankoval mi otec. Keď som štartoval motor ani nechytil a auto už ziapalo ako bláznivé. Preto by som rád vedel čo to má za funkcie, pretože trapasy toho typu nie sú vôbec príjemné :kol-138: Len viem že je to dvojcestný alarm, na krabičke ani nikde inde som nenašiel ani písmenko :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoj autoalarm ma nazov : TRACK PRO CS 1712

Manual mas tu:

NOVE LCD D.O. kupis tu: http://ema-elektro.sk/autoalarmy-a-prislusenstvo/nahradne-ovladace-a-kryty/do-rc-1712-lcd-dialkovy-ovladac

DRUHE d.o. : http://ema-elektro.sk/autoalarmy-a-prislusenstvo/nahradne-ovladace-a-kryty/do-rc-13-dialkovy-ovladac :kol-31:

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...