Publikováno Listopad 27, 201113 r Dobrý den, na fabii combi r.v. 2004 BBY se potýkám z tímto problémem: Auto jede normálně - najednou cukne spadnou otáčky na nulu a rozsvítí se kontrolka mazání (to přisuzuju tomu že si jednotky myslí že jsou otáčky nula - nevím) motor dále běží sice s výrazně omezeným výkonem a max. otáčkama nebo chcípne jak kdy. Po následném odstavení lze nastartovat až po určité době cca minuta. stavá se cca každých 50-100 km. Ještě u auta sem tam svítí kontrolka emisí motoru, ale to zatím přisuzuji druhé závadě co hlásí VAG jsou tam celkem dvě - nevím zda spolu souvisí či ne.... 16705 - Snimac otacek motoru (G28) Nesmyslný signal P0321 - 35 - 10 --- Sporadicky 17604 - rada 1 - sonda 1: topný okruh Elektrická zavada P1196 - 35 - 10 --- Sporadicky Chtěl jsem vyměnit snímač otáček kliky, ale nepochodil sem - koupil sem ,,origo´´ snímač bosch (dle kelly přesně na motor BBY) ale ten je řešen tak, že je snímač se šroubem cca 35cm kabelu a konektor. Na voze však je snímač a od něho se zhruba na polovině kabelu tento svazek dělí část jde na konektor na motoru a část kamsi směr k rozvodům. Osobně teda nevím co vše by se měnilo aby tam člověk dal novej snímač... Závadu 17604 jsem zatím neřešil avšak 100% jistý, že s tím nesouvisí si nejsem... Pokud máte někdo podobné zkušenosti či k tomu něco víte budu moc rád za odpověďi... HONZA
Listopad 27, 201113 r Ahoj. Pošli číslo toho dilu který si v Kelly koupil. (koupil sem ,,origo´´ snímač bosch) Je opravdu ten snímač vadny? Změř na něm odpor, ale to musí byt při teplotě v garaží cca 20 stupňu, Měl by být 730-1000 Ohm Upraveno Listopad 27, 201113 r od VAG BoBo
Listopad 27, 201113 r Autor Číslo dílu už asi nezjistím - snímač sem vrátil... Byl to tento: http://www.cc-autodi...cek-klik-hr-2_2 na autě je však zhruba uprostřed kabelu, mezi konektorem a snímačem, vedení rozděleno - nějaký vodiče vedou do konektoru co je na bloku motoru druhá část mizí kamsi směrem k rozvodům (kam přesně to nevím) tomu právě nerozumím když díl od bosche je celistvé vedení... Ani tedy nevím jak se zorientovat a na jakých pinech ohmicky měřit Upraveno Listopad 27, 201113 r od DVORKA
Listopad 28, 201113 r Dilenská přiručka: http://leteckaposta.cz/786436374 Kontrola, kapitola 24-3 Vyměna, kapitola 24-1
Listopad 28, 201113 r toto som riesil aj ja a nikto mi nevedel dat rady...na autokelly som tiez kupil original,ale mal kratky kabel ako ty hovoris a jeden hnedy konektor...ale ako spominas,rozdvojuje sa...ja som to tam mal pekne zasrate od oleja,pooblieval som tie kontakty technickym benzinom a mam s tym pokoj zatial...uz mi to hentak asi pol roka nechciplo,ale otacky niekedy lietaju kade-tade,aj pri preradovani na ine rychlostne stupne...ako kedy...niekedy ide pekne,inokedy po vymacknuti spojky lietaju aj o 1000 vyssie...ale nezdochyna mi to uz...nechapem,preco sa na takyto posraty motor co sa stale a vsetkym kazi neda zohnat prahobycajny snimac klukovky....keby si pochodil s niecim,daj mi vedet jo??diki inak chyba ta ista bola-nesmyslny signal
Listopad 8, 20195 r Dobry den, chtel bych se zeptat, zda to bylo tim snimacem otacek? Stalo se mi dnes uplne to same. Dekuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.