slant Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 ahojte, pretoze mam v poslednych dnoch nafuknutu expanzku, a ruzove krystaliky na spojoch niektorych hadic a pipa mi hladina chladiacej kvapaliny, spekulujem vymenit tesnenie pod hlavou pretoze je urcite zase K.O. do servisu sa mi s tym ale moc nechce, jedna vec je cena ktora je urcite cez 200 - 250eur ( to pred vianocani fakt nepotesi ), druha vec je ze ako poznam servisy, budem tyzden bez auta pretoze " s tym sme nepocitali, s hentym sme nepocitali..." a tyzden uleti ako voda. a ja bez auta ako bez nohy . pozeral som na motor, bolo by treba zhodit veko rozvodov, zrejme aj olejovu vanu pretoze k nej je nasrobovane veko rozvodov. lenze dielenska prirucka pise, ze motor treba odstrojit, demotovat predne celo (chladic a spol.), povytiahnut motor smerom dopredu, a vytiahnut ho heverom z auta von. potom na vybratom motore nasleduje demotaz veka rozvodov, olejovej vane, hlavy valcov. predsa len, neskusali ste/nevideli ste to robit na motore bez vybratia motora z auta? na 105/120 to myslim slo, ale co tu? technicky pako nie som, v sobotu tymto sposobom by som to mal hotove, 200eciek vo vacku a auto nachystane na nedelu do kostola fakt divna konstrukcia toto HTP. alebo radsej vyvrtam dierku do veka expanzky aby tlak unikal von? poradte prosim ako na demotaz hlavy. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 No neviem neviem ale par HTP som už videl ale že by tlakovalo tak teda nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Asi takto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 30. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 dobre vediet, dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 dielenska prirucka pise, ze motor treba odstrojit, demotovat predne celo (chladic a spol.), povytiahnut motor smerom dopredu, a vytiahnut ho heverom z auta von. tak toto podľa DP ani nerob..totálna blbosť a zbytočnosť..krásne sa dá vymontovať na osadenom motore.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 6. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 nevedeli by ste mi sem prosim hodit nacrt/rozmery nasledujucich pripravkov? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 ak by sa ti to nechcelo vyrábať,tak tu ich máš: http://www.fluidonline.de/kfz-werkzeuge/motor-oeldienst-auspuff-und-kupplung/steuerzeiten-werkzeuge/satz-3519-vw-blockierwerkzeug-3-zylinder-motor-1-2-liter-wie-t10123-t10121-t10120/a-2178/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 7. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) jj, na predaj som to nasiel aj ja. ale chcel by som to vyrobit, preto sa pytam na rozmery Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 7. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) fakt ste to nikto nevyrabali? nakoniec to nebodaj budem musiet kupit Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 17. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 odpoviem si sam, je to na: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=26597&view=next&sid=700e118bbfabb929ff37b6ebc49b26f6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 31. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 (editace) tak som tu zas aby som sa podelil s novymi poznatkami. pripravky sme vyrobili, motor rozobrali a zistili pricinu tlakovania chladiacej sustavy. mam strhnty zavit na bloku motora, v diere pre jeden z tych 8 srobov co drzia hlavu. takze preto poddalo tesnenie, lebo hlava nebolo dobre primacknuta k bloku., preto to podfukovalo. motor je teraz uz poskladany a slape ok, urobil som na nom 200 km, voda sa nestraca, expanzka nie je natlakovana, olej je cisty. usilovne pracujem na tom aby som co najskor vedel opravit zavit, aby hlavu zase drzalo vsetkych 8 srobov. hubo44, dik za napad. btw, bol som zvedavy v akom stave najdem vyfukove ventily 30tisic km po oprave. 1 z nich ma hnedociernu farbu, ako ostatna cast spalovacieho priestoru. predpokladam ze ten je stale ok. dva z nich su vypalene do seda . jeden z tych dvoch sedych ma na jednej strane uz zlahka nadych do biela, predpokladam ze je uz na ceste do ventilovych htpckovych lovist. motor pritom stale bezi bezi bez nejakeho extra volnobezneho chvenia, preto som to este neriesil a poskladal tak ako to je. mam este jednu nahradnu hlavu, pre istotu ju uz zacnem reparovat, nech je hotova ked uz nadobro s touto hlavou zacnem stracat tlak. Editováno: 31. Prosinec 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.