Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

pěkná spotřebička !  :kol-47:  Tohle umím taky s mojí O1 TDi ALH, někdy se dostanu i pod 4L/100Km  - stále ten motor považuju za špičkový co se týče spolehlivosti a spotřeby :kol-24:

  • Autor

tomu bych i věřil. Tady spíše šlo o test zda i s upravenou 77kW (96kW) se dá taky jet na spotřebu : lol: je fakt že tohle je dosti špatná trasa na test jelikož je to pořád s kopce do kopce a navíc tankodromiáda :D

By mě zajímalo o kolik by padla spotřeba kdyby bylo auto bez DPF a eko pytlovin  :kol-131:

Upraveno od KoNG

Pěkná spotřeba  :kol-47: .. Ještě k tomu, na tom tankodromu  :kol-28:  a s 96 kilo-Watíky pod kapotou..

 

Hlavně to DPFko by určitě udělalo nějakou desetinku, kamarád jej nechal odstranit na Focus 2.0 TDCI spolu s úpravou softu a spotřeba mu slezla o 0,3 l/100 a dost si to pochvaluje..

 

Máš k tomu chipu i nějaké naměřené průběhy ze zkušebny? Protože je to celkem skok ze 77kW, tak by mě zajímalo jak se to přetvarovalo a co krouťák..  ;)

  • Autor

ne změřeno nemám nic ale rozdíl jde poznat tak tomu budu věřit :D

To je škoda, zajímala by mne realita.

Co na ten krouťák říka převodovka,nebo spojka? Je to dostatečně dimenzovaný u tohoto motoru a vozu?

  • Autor

co jsem někde viděl specifikace dvouhmoty tak 350Nm je max pak už ti nikdo nic nezaručí ;)

Pěkné.. I když ten graf mě přijde poněkud nereálný, hlavně co se hodnot originálních týče... Ten krouťák bych možná ještě asi bral, ale výkon se mě zdá malý. Co jsem měl možnost na zkušebně odměřit, tak byl výkon originálu vždy minimálně takový jak udává výrobce. A aby se naměřilo cca 74 kW místo 77 kW je celkem rozdíl.. Krouťák jsem sice několikrát už viděl nižší, ale o tolik také ne.. Dokonce když jsem měřil Felicii z 98 roku, tak byl naměřený u sériové Feliny výkon o 6 kW vyšší, krouťák byl shodný s hodnotou výrobce...

 

Hodnoty "po" jsou ale solidní  :kol-47: Jako nárůst v průměru cca 25 % je paráda, ovšem si myslím, že to už bude mít celkem velký vliv na opotřebení.. Třeba převodovka bude dostávat pěkně zabrat  ;) protože třeba při těch 2000 ot kdy do ni pošleš místo 240 Nm těch 310 Nm..  :blink:

 

Minulý týden jsem měřil ve škole Octavii I 1.9 TDi 81 kW, která byla při 120 000 km (po výměně spojky) čipovaná na 103 kW + nárust tuším 80 Nm, tak teď měla 176 000 a spojka byla v posledním tažení a převodovka byla nová.. ( samozřejmě bylo naměřeno 92 kW a 280 Nm  :D  ale velkou měru na tom měla zlá spojka )Takže nechci v žádném případě nějak strašit, ale já bych asi do tak vysokého chipu nešel.. 

 

Ale samozřejmě největší měrou záleží, jak se s autem jezdí, protože kluk s octou jak odjížděl, tak tam nechal asi 10 metru neprůhledného černého dýmu..

Potřeboval bych vysvětlit jaký má spojka vliv na úbytek výkonu. To jako 11 kW sklouzne na spojce? Co to je za školu? Je to buď motor čipem v prde.l a nebo čip odfláknutý. Těch 92 musí mít nedušená(jako teď fabrikou naše 1,2) dobře zajetá sama o sobě. Bez čipování. A nebo někdo "kecá".

Bylo to spojkou. Jakmile jsem šlápl na plyn, tak otáčky sic vystřelili, ale auto zrychlovalo téměř konstantně. Takže vzhledem o opotřebované spojce se krouťák ztrácel vlivem jejího prokluzu a tudíž byl i nízký výkon, který se sám o sobě neměří - zkušebna si jej z naměřeného točivého momentu dopočítává a následně ještě podle normy koriguje  ;). O tom, že výsledek měření je blbost s autem v takovém stavu...majitel trval na změření...

Kdyžtak ať tady KoNG-ovi nezas*rame vlákno, tak pokud by se ti ještě něco nezdálo, tak SZ.

  • Autor

já bych to shrnul asi takto k autu se chovám ohleduplně (nehodlám ho měnid jen tak brzo) kdyby se mi to nenamanulo jak slepému housle tak bych se na čip vysral jelikož 77kW s roomsterem jezdí pěkně. Já jsem spíše jezdec na pohodu a na spotřebu tudíž nemám potřeby nějak motor extra prohánět. I když netvrdím, že když jedu sám a mám jaksi chuť tak na to hamstnu a jedu kolem 180 aby se provětraly škodovácké křídla :D. O výdrži dílů bych proto ani nepolemizoval setrvák je na 350Nm stavený a to je norma která bude mít určitě nějakou rezervu ;) 

Bylo to spojkou. Jakmile jsem šlápl na plyn, tak otáčky sic vystřelili, ale auto zrychlovalo téměř konstantně. Takže vzhledem o opotřebované spojce se krouťák ztrácel vlivem jejího prokluzu a tudíž byl i nízký výkon, který se sám o sobě neměří - zkušebna si jej z naměřeného točivého momentu dopočítává a následně ještě podle normy koriguje  ;). O tom, že výsledek měření je blbost s autem v takovém stavu...majitel trval na změření...

Kdyžtak ať tady KoNG-ovi nezas*rame vlákno, tak pokud by se ti ještě něco nezdálo, tak SZ.

Neřeš :kol-31:

  • Autor

řeším  :kol-33:

  • Autor

první pořádná očista po zimně :) vyjmečně bez řádné zimní ůjmy od spoluobčanů :D

jinak příští týden se bude něco málo upravovat pak jsem dám více info i foto ;)

Upraveno od KoNG

Pekne vozitko :kol-47:

Krasavec jak má být   :kol-47:

 

A chystají se úpravy  :kol-24: ani nenaznačíš?  :kol-28:

Upraveno od Galvi

  • Autor

Aspire: Díky

 

galvi: snad jen to že přijde plastidip ;)

Upraveno od KoNG

  • Autor

kdyby někdo naháněl carnubu tak ZDE 100% a za úžasnou cenu :) škoda jen té pošty ale i tak za 250kč super cena.

Ještě splašit někde stroj a jde se testovat :lol::'>

Upraveno od KoNG

To s tou mašinou jsi nemyslel vážně, kde ji hledat, doufám :kol-25:.

Upraveno od Jakub Nabel

  • Autor

tak dnešní ekotest naposledy jelikož to je pakárna a vozit věšteckou kouli na přístrojovce to se mi fakt nechce  :kol-28: nebo spoléhat na dalších X faktorů.  Jak je vidno i s touto váhou (1777kg) se dá jezdit "EKO"

Rychlost průměr 90km/h, trasa 56km

post-36058-0-02175000-1367299618_thumb.j

Upraveno od KoNG

  • Autor

To s tou mašinou jsi nemyslel vážně, kde ji hledat, doufám :kol-25:.

no to bylo řečeno ironicky až to přijde tak to odtestujeme ;)

  • Autor

tak dnes poprvé od koupě vozu servis klimatizace (3 roky bez údržby)

Doplněno 260g chladiva a výměna oleje 20g a desinfekce

  • Autor

preventivně chladilo to stále perfektně i když těžko říct teď mi přijde, že to chladí více ale to může být psycho dojem z výměny a z letos prvního použití :D Stejně by se za chvilku objevila chyba a klima by se stala nefunkční navíc tam bylo jen 10g z 20g oleje takže by se to spíše zadřelo :D

Upraveno od KoNG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.