majo111 Vloženo 31. Prosinec 2011 Vloženo 31. Prosinec 2011 nevie niekto poradit. vymenil som vo svojej SKODA OCTAVII 2 2.0TDi 103kW, 6 rychl.manual, dvojhmot.zotrvacnik + komplet spojku. mal som taky problem, ze pri vypnuti motora akoby cuklo s prevodovkou alebo niekde odtamadial siel ten divny zvuk. 5 z 5 mechanikou mi povedali ze je to dvojhmotak, ale bohuzial po vymene stareho za novy robi to iste. ako stary bol uz urcite zly, len preco to robi stale... ziadne znamky pocas jazdy, alebo pri starte, iba pri vypnuti s nim zatrasie, nechapem... ak sa niekto s tym stretol, prosim o radu... dakujem Citovat
VAG BoBo Vloženo 31. Prosinec 2011 Vloženo 31. Prosinec 2011 (editace) Co já vím tak to nedělá setrvak, ale klapa spětného vedení vyfukových plynu, která je buď zanesena nebo je KO. Editováno: 31. Prosinec 2011, autor: VAG BoBo Citovat
majo111 Vloženo 31. Prosinec 2011 Autor Vloženo 31. Prosinec 2011 Vycistil som Ten ventil, ale stale robi to iste. Skusim este skontrolovat silenbloky... Citovat
majo111 Vloženo 1. leden 2012 Autor Vloženo 1. leden 2012 na 100% nie, ale na 99% urcite... este skusim prehodit z kamaratovej octavie to egr, ale myslim, ze v tom chyba nebude... Citovat
majo111 Vloženo 2. leden 2012 Autor Vloženo 2. leden 2012 podla mna to je jedno ci LUK alebo SACHS, len som niekde cital, ze pokial menis tak musi byt komplet, nesmie byt pomiesane, ze dvojhmotak sachs a spojka luk. ja som mal napr. vo svojom aute original od vyroby LUK. a novu som dal taktiez LUK, kvoli dobre cene a mali komplet sadu aj s loziskom, pricom sachs taku sadu nema, tusim... Citovat
kontraja Vloženo 5. Únor 2012 Vloženo 5. Únor 2012 Mám ten istý problém vymenil som zotrvačník aj spojku a nepomohlo..inak mal som aj vadnú tú škrtiacu klapku po výmene klapky to sstichlo ale stále je to počuť.nie tak výrazne ale stále.mimochodom pokial vypnem motor so zašliapnutou spojkou motor zhasne potichu.čiže tie zvuky idú s prevodovky pravdepodobne...mám aj další problém a to s ťažším radením a cítim že to ide cez zuby.... robí mi to už asi 100 000km a dosť mi to vadí...vymenil som olej v prevodovke a nič...skúsim dať ešte zoštelovať tiahla a ak to nepomôže bude sa musieť otvoriť prevodovka a pozreť kde je zrada Citovat
majo111 Vloženo 7. Únor 2012 Autor Vloženo 7. Únor 2012 ale ritpalovu... ja som to zistil, prevodovka je v prdeli... Citovat
Pavel 5 Vloženo 8. Únor 2012 Vloženo 8. Únor 2012 Jaký dát olej do převodovky u auta 2.0 TDI PD 16V 103 KW ?Je tento vhodný ? Castrol TAF-X 75W-90 (75W90) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.