Přejít na obsah

felicia 1,6 2000 nestartuje za studena


vlaii

Doporučené příspěvky

Na diagnostice to po výměně klapky zatím nebylo, to zkusím. ještě mám v plánu výměnu svíček, ovšem velkou naději tomu nedávám.

Tento problém se táhne už snad půl roku, klapku jsme dělali 2x, tenkrát to na diagnostice bylo, nevím to už jistě, ale myslím že to nevyhodilo nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to dnes zkusil na startovat, starter točil a nic. Až na druhý pokus motor naskočil. Když jsem to nechal chvilku klapat na volnoběh a pak přidal plyn, motor

zaškytal, jakoby byl přesycený, a pak až se roztočil do otáček. Fakt už nevím, co s tím. nemůže tam zlobit nějaký čidlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Chalani mám feliciu 1.6 rv.1996 55kw,a  mám taký problém že ked auto dlho stoji tak mi neštartuje normlne čiže naštartujem ale hned musím pridať plyn chvilu podržať a už ide,ale ked zastanem potom na daku pol hodku naštartujem a ide len ked nehám napriklad do rána tak musím s plynom neviete čo tam može byť?Lebo keď normalne naštartujem že pridem ráno k autu tak naštartujem ale hned zdochne furt musím ten plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teplá chytá bez problému, bez přidání plynu? Pokud je to jen tenhle problém, tak bych šel po čidlu teploty chladicí kapaliny. Vyměň ho, nezapomeň při koupi říct, že to máš do feliny 1,6 (POZOR, JE JINÝ než do 1,3 !!! i když se shoduje tvarem !!!) a pak sem napiš, jestli to pomohlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Nedavno som si aj ja pořídil jednu 1.6tku (mal som uz aj 1.3 aj 1.9D, tak som si povedal, ze este vyskusam tuto motorizaciu:)) na mensie cesty do mesta a v okoli, a mam presne tieto iste priznaky - pri studenom motore musim startovat s nohou na plyne, inak nechyti otacky. Pri teplom motore startuje v pohode. Dakujem za radu a skusim to tiez vymenit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim priznat, ze som celkom v uzase z jednoduchosti, ale zaroven aj z vykonu tohto motora - asi najslabsiu cast tam vidim remenovy rozvod, ktory v rukach neinformovaneho vodica moze sposobit katastrofu, ale holt vedemost neospravedlnuje. Vzhladom na pocet valcov o cisle 4 a relativne velky objem (ved aj dnesne cez tonu vaziace oktavie maju zakladny motor 1.2) je auto velmi svizne a hlavne sa s nim prijemnejsie jazdi ako s HTPckom, lebo clovek sa nemusi tolko hrat so spojkou.

 

Ale co uz, emisne normy a buzer regulacie nepustia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den,pánove já mám podobný problem se startovaním felicie1,6,ale mě to nenastartuje bez přidání plynu ani když je to teplé. Vyměnil jsem čidlo teploty a je to pořád stejné. Když to chytne,tak to drží otáčky max.do 600ot. A nepravidelně pracuje. Jinak jede a tah má taky dobrý. Četl jsem na internetu,že by to mohl být snímač otáček nebo ještě čidlo klepání motoru. Klapku mám vyčištěnou. Diagnostika nic neukazuje. Děkuji za radu.Vašek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co znamena ze diagnostika nic neukazuje? Diagnostika by mela ukazat, ze ridici jednotka spravne rozpoznava, ze je motor studeny a ze je sepnuty kontakt volnobehu. Staci takova hloupost jako spatne serizene lanko od plynoveho pedalu. Jestli identifikuje rezim motoru spravne, tak bude zavada v klapce, nebo zapalovani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za odpověď. Diagnostiku dělal kamarád v servisu a řekl mě,že diagnostika neukazuje žádnou chybu,jen čidlo teploty,že dává špatné hodnoty,tak jsem ho vyměnil a je to pořád stejné.Když jsem to zkoušel startovat na volnoběh a nechytlo to,tak jsem zkusil vyšroubovat svíčky a byly suché. Palivový filtr jsem měnil jako první. Má to více bodové vtrřikování s rozdělovačem.Když zapnu klíček,tak klapka se poutočí o něco.

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek - pravidla fora to nedovolují.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po výměně už čidlo ukazuje správné hodnoty?

 

Je problém jenom se startováním, nebo jsou problémy i s volnoběhem (kolísání, chcípání i při zahřátém motoru...)? Jestli ano, je potřeba klapku vyčistit a udělat základní nastavení. To u 1.6 AEE řeší většinu potíží.

 

Jinak je nutné projít všechny možnosti. Začal bych tím zda řídící jednotka ví, že je motor studený a že je sepnutý spínač volnoběhu. Pak bych rozebral klapku a vyčistil komutátor elektromotoru, případně zkusil jinou klapku. Po jakémkoli zásahu do klapky je nutné správně udělat základní nastavení.

 

Přes diagnostiku se dá načíst osmibitová proměnná. V dílenské příručce je tabulka co který bit představuje. Po zapnutí zapalování musí toto číslo správně prezentovat skutečný stav motoru. Dále se dá přes test funkčních členů vyzkoušet zda se klapka pohybuje. Není to ale úplně průkazné, protože jezdí rychle a od dorazu k dorazu. I klapka s poškozeným komutátorem klidně jezdí, ale má problém s jemnou regulací volnoběhu a s pootevřením klapky při startování. Rychlé pohyby jí jdou, ale malé korekce nezvládá.

Editováno: , autor: atnarfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...