Publikováno Leden 11, 201213 r Zdravím, když ráno nastartuju, tak mi nefunguje turbo(cca po kilometru, dvou - se normálně chytne) motor samozdřejmě tahá co může ale nejede a papá jak ruský panzer.. teď dotaz, může to dělat váha vzduchu nebo je problém někde jinde? Všiml jsem si když nastartuju, auto stojí cca 5minut nastartované tak pak jede OK. Díky za rady
Leden 12, 201213 r A to si jak poznal,že ti nefunguje? Měřil jsi tlak,nebo jen neslyšíš jak píská? Třeba je přidřený a tím že se motor ohřeje se vůle zvětší a už běhá
Leden 12, 201213 r Autor motor nejede a řve jak by mi vyfuk upadnul a vůbec netahá a po chvilce tradá a jede, tata říkal že to je turbo. myslíte ,že ne? uhm jinak turbo mi nepíská vůbec.. Upraveno Leden 12, 201213 r od Honza Kovi
Leden 12, 201213 r No to je tedy zajímavé....Já si o tomhle problému radši nic myslet nebudu a počkám co napíšou ostatní.
Leden 13, 201213 r Zkoukl jsem to video a to ti tak rychle klesají otáčky pořád nebo jen teď při té závadě? Protože ty ani nestihneš zařadit a máš otáčky na 800, letí ti to strašně rychle dolů... Nebo to tak dělá každému?
Leden 13, 201213 r Neumím se vyjádřit k původně dotazované závadě, ale na dotaz Luke.Krtaut-a: Na spojkovém pedálu je spínač a pokud je spojka sešlápnutá a spínač v pořádku, pak otáčky by měly klesat pomaleji. Je to právě kvůliva přeřazování aby otáčky nepadaly tak rychle. Někde se to tu řešilo, byl to sice širší problém i s tempomatem, ale dotyčnému po výměně toho spínače to pomohlo. To rychlé padání otáček.
Leden 13, 201213 r Autor tak ty otáčky nevím, zjistím po škole jak pojedu, jinak dneska ráno mi to udělalo jen na 300metrů.. nevím no, jeden borec mi říká že mám blbě zaslepený egr, druhý zase že mi to jede na 3 válce, další zase trysky zasrané, a ja už nevím co..a je to děs.. osobně si myslím že to je turbo, když tátovi pleskla pojistka od N75 tak jel přesně tak jak já..
Leden 13, 201213 r Dík Wojnare takže by to takhle dělat nemělo. Mi to chodí znatelně pomaleji dolů a je to teda dobře Honzo tobě přeji ať se ti to podaří co nejdříve vyřešit a ať tě to moc nestojí
Leden 13, 201213 r Díky za ujasnění na co je ten spínač na spojce A to auto na videu se chová opravdu zvláštně.Akorát já s nafťákem neporadim.... EDIT: A to když zrychluješ ,tak máš plnej plyn?To jede jak diesel bez turba Upraveno Leden 13, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!
Leden 13, 201213 r Autor né vždy, ale většinou ano, ty ručičky toho sem si ani nevšiml, dneska mi to udělalo jen na cca 500metrů max. takže tipuju ventin N75, nebo váha, trysky jsou asi blbost..
Leden 13, 201213 r Já myslel na tom videu.Takové poruchy jsou nejhorší,když to semtam jde,pak zase ne...
Leden 14, 201213 r Autor převážně plný dávám, no právě, ono to podle mně bez turba jede, jenže než dojedu na VAG tak mi to přestane...
Leden 14, 201213 r Z toho videa to vypadá příšerně.Bez výkonu a ještě si myslím, že máš někde díru na výfuku.Hroznej zvuk.
Leden 14, 201213 r No u mě je úplně jiný zvuk,jen takové tlumené hučení,které ještě přehlušuje svištění pneu.Tohle je hrozně syrový zvuk a ktomu ten výfuk.
Leden 14, 201213 r Na tom videu to znie vazne ako traktor ked taha drevo z lesa. Inak to vzdy tak vytacas za studena, alebo iba teraz na ukazku? Lebo studeny motor a vysoke otacky moc dokopy nejdu, teda pokial mas rad svoje auto (studeny olej sa nestiha dostat vsade kam treba kvoli horsej viskozite a potom trpi napr. prave turbo).
Leden 14, 201213 r Autor jen studené starty, auto studené nehoním, po chvilce se z traktoru stane normalní dízl, nevim čim to je zpusobeno
Leden 16, 201213 r Autor hned ze začátku to je, já pak stal na křižovatce a už jde poznat že to není traktor
Leden 16, 201213 r mne ten zvuk príde strašne akoby ostrý...neboli tam menené rozvody??...čo tak zmerať TDI graf (predvstrek)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.