zanzara2 Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Doplňují informaci o závěru případu. Celá výměna polomotoru trvalá 10 pracovní dní od poruchy. Celkem nás to stálo 8 098,- Kč- Po zkušenostech s předchozími motory jsem zvědav kolik bude oleje žrát ten nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 nový by mal byť v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 8k za novy motor po zaruce neni vubec spatne. Jeste ze se k tomu alespon Skodovka takhle celkem pozitivne stavi, kdyz uz neumeji v koncernu vyrobit motor na prvni pokus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 preto je treba mať prehliadky v servise a nešpekulovať , potom sa stavajú čelom aj k iným veciam , nie je to prvý ani posledný motor čo zhrkotal na totálku týždeň po záruke 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Celá výměna polomotoru trvalá 10 pracovní dní od poruchy. síce dosť dlho,ale budiš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Tak otazka kolik zabrala vlastni oprava a kolik schvaleni Skodovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaspi88 Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 (editace) Jsem na tom podobně s tím, že mě MB neuznala reklamaci a musím si vše hradit. Ještě zkouším komunikovat přímo s MB, ale myslím, že se to nepodaří. Sepsal jsem to do článku: http://blog.jankaspar.cz/skoda-superb-ii-motor-1-8-tsi-118-kw-cdaa-ma-vady-jiz-od-prvovyroby/ Abych řekl pravdu, jsem velmi zklamaný jaká je kvalita vozů škoda... Editováno: 1. Prosinec 2014, autor: Kaspi88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zadne a nic k tomu Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Honzo, ty si nejak velmi rychlo stiahol ten tvoj clanok - kazdy sikovny ho najde v pamati googla, len tak mimochodom. Pocuvaj, kupit novu Oktaviu za viac ako 1.000.000 Kc je proste chore, prepac ale sa jednoducho musite zrealnit chlapi. Ved nebudte blbci. Podruhe, mam dojem ze ten tvoj kram dosiel do servisu po vlastnych - nejako mi z tvojho clanku nevyplyvalo ze si ho musel nalozit na odtahovku lebo si mal streleny motor. Ze ti svietla kontrolka atd vidim, ale mal som dojem ze do servisu auto prislo s funkcnym motorom, i ked preskocenou retazou. Takze tam neexistuje ze vymena celeho motora za bratru primerenych 160.000 Kc, to je kolosalna sprostost. pozri, taka pekna oktavka co prdi olej z vyfuku, striela motory, no nekup to za SLABYCH MILION DVESTOTISIC aj s jednym motorom do rezervy pre istotu. S neschopnymi autorizakmi, neochotou postavit sa celom k problemu. Akoze chlapi sorry ale za milion musim mat trosicku ine auto ako je poondena Oktavia 1.8 téesí... ci este furt je to modla naroda a nic ine neexistuje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zadne a nic k tomu Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 (editace) jo a este jedna vec : ked zakaznik co mu prdne motor zahlasi ze Dají nám náhradní polo motor. Zaplatíme jen výměnu. Velká poklona tak to tiez nebude uplne v poriadku. Pocuvajte, automobilka sa ma klanat tri dni ako odtial odidete ze co za hnoj to skontruovali, co za srackove sluzby maju pre tych NESTASTNYCH majitelov, ked ani POSRATU zvolavaciu akciu nespravia na nieco co je imrverefest dosrane od novoty. Ty si vazis automobilku za to ze spravila takyto hnus ? Velka poklona ?! A nieze zaplatite robotu... vsetko vam mali dat zadarmo. V Amerike, kamarade, by mali na krku masovu zalobu od VSETKYCH majitelov motorov a VSETKYM by im tie posrate motory vymenili za uplne nove. Bez ohladu na to ci niekomu retaz preskocila alebo nie, bez ohladu na to ci ma auto 20.000 km alebo 260.000km, UPLNE VSETKYM by im tie motory namontovali uplne nove. Klanat sa bozstvu s napisom Skoda ? Neni nahodou Skoda ze si ten nepodarok kupil ? Ze zniem trosku negativne ? Tak mi povedzte ktory motor od Skodovky NEMAL problemy za poslednych 10 rokov. 1.4tsi, hroza, 1.8tsi, hroza, 2.0tsi, hroza, 2.0tdi hroza, 2.5tdi, hroza, 3.2v6 ci co to mali 3.6v6 v superboch hroza, vsetko dorazu katastrofa. 1.2 radsej ani nespominame, proti tomu je tvoja 1.8tsi konstrukcny zazrak a vrchol spolahlivosti. A ty sa budes klanat !! Clovece PREBER SA uz konecne. Editováno: 12. Prosinec 2014, autor: zadne a nic k tomu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 hod nam sem ten clanek, at si poctem.. a propo, tady nejsi v amerike, kazda zem ma svoje zakony.. mozna proto skodofka neprodava v Ju Es.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Asi tak, a dopředu upozorňuji, že tady jsme v odborné sekci a má se zde řešit problém s rozvody, takže nějaké spekulace coby kdyby někde v Americe, kolik stojí jaké auto a podobně, tady už dále nechci vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Zdravím. Potřeboval bych poradit. Vyhlédl jsem si Oktávku 2, 1.8 TSI, výroba 6/2011 nájezd 200000 km a dohodl se s prodejcem (leasingovka) na ceně. Když dneska prodejce vezl auto na evidenčku, tak mu to chcíplo a už nenastartovalo. Nechal to odvést do autorizovaného servisu kde mu řekli že přeskočil řetěz. Nechá zítra vyměnit řetěz a napínák a prý když to auto nastartuje, bude to dobrý. To auto bych docela chtěl, ale když sem si pročetl tohle fórum tak si říkám jestli není lepší se na to vykašlat. Riziko že se tam něco hnulo je asi dost velký. Co byste poradili? Dá se nějak odhalit že s motorem něco je (i když třeba normálně po výměně řetězu nastartuje)? Má smysl takový riziko vůbec postupovat? Díky. Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 ak tomu nič nie je tak to po výmene pôjde , ak je to skočené - ohnuté ventily - nepôjde to alebo to nepôjde na všetky valce , pri skúsenostiach z 1,2 nepôjde vôbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 (editace) jak se pozná že to nejede na všechny válce? Diagnostikou nebo jen poslechem? Editováno: 8. leden 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Bude svítit kontrolka motoru a ukáže to i diagnostika. Domluv se potají se servisem, kde to budou dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Dík za odpovědi. Ještě pár zvědavých dotazů. Jak servis pozná o kolik zubů to přeskočilo? Dá se říct že když to přeskočilo jen třeba o pár zubů, že to nemohlo poškodit motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Teď z hlavy nevím. Je to tady někde popsáno. Tuším že 2-3 zuby jsou v poho. Ale přesně už nevím. Spíš pak dej typ napínáku, ktrrý nepodržel. ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 nastavíš si ho do základu a hore medzi vačkami sú rysky a má tam byť tuším 20 čepov reťaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Servis říká, že to skočilo o jeden zub. Vymění řetěz a napínák a udělají zkušební jízdu a pak to píchnou na diagnostiku a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Tak to by mělo být v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Tak jsem si četl tohle fórum ještě jednou a někdo tam psal o výměně ložiskové stěny kvůli možnému zlomení zpětného ventilu. Myslíte, že když servis dělá výměnu řetězu, napínáku a vodící lišty, že bych měl trvat i na výměně tý stěny? Když už to mají otevřený.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Mě ji vyměnili automaticky. A to jsem rozvody měnil preventivně za své. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Ta ložisková stěna byla problémová i u motorů z 2011 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Na některé byla tuším svolávačka a pak jsou tam problémy se sítkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 1.8 TSI nemal žiadnu zvolávačku (bohužiaľ pre nás majiteľov). Výmena prestavovača vačky (ložisková stena) bola len dielenská akcia v Škodovke pod číslom 15D7. Rozsah dotknutých VIN je TMB___1Z_A2006008 - 066799. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.