Lanďák Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Čau. Takže. 1) přeskočení nebylo napínákem ale vytahaným řetězem. Napínák byl totiž už jednou měněn za model K. 2) v servisu prý po výměně a zajetí auta nechali změřit tlak ve válcích a je prý ve všech stejný. Nevíte jestli se to dá něčím doložit? 3) v autě jsem ujel asi 20 km a jede normálně takže ho asi koupím. Pokud má někdo nějakou poslední radu nebo důvod proč do toho nejít, sem s ní :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Jen technická, když byl měněn napínák, byl měněn i řetěz? Popřípadě jaký typ se takhle vytáhl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Tenkrát měnili jen napínák a řetěz ne. Myslíš typ řetězu? To nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radim84 Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Ono se právě mění napínak a řetěz a to právě z toho důvodu, že ten vadný napínák způsobuje natažení toho řetězu. Proto se 'motosman' ptal, zda-li byl měněn i řetěz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Tak tak. Nicméně nový typ řetězu je od 02/2014. Takže už bys měl mít klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 Otázka je, proč měnili napínák. Buď už to jednou skočilo, nebo je jiný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 Tak tato úvaha se asi logicky nabízí, ale nemusí to tak být. Já nechal měnit taky jen napínák a bylo to čistě z preventivních důvodů. Měl jsem najeto asi jen 15 tkm a řetěz mi jen zkontrolovail a nakonec vrátili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 tak to je ale pak pěkný nesmysl, ideálně vyměnit za ten nový řetěz, dyt je to pár korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 Jasně, ale jestli jsem to pochopil správně, tak to auto bylo firemní. A že by firma něco měnila preventivně se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 V mém případě je auto je soukromé a bylo to v době, kdy jsem toto forum moc nenavštěvoval a o problémech s rozvodama ani moc nevěděl. Výměnu napínáku mi vlastně doporučil v rámci dobrých vztahů sám servis a řešení jsem nechal na nich. Vím, že měnili napínák a kryt rozvodů a když jsem se pak po nějaké době ptal na řetěz, tak mi řekli, že byl měřen a kontrolován a že to bylo po tak nízkém nájezdu zbytečné....o peníze nešlo. Jestli jejich rohodnutí bylo špatné už nemá cenu dnes řešit,ale psal jsem to jen jako info pro Lanďáka, že může být i tato varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanďák Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Bylo to firemní auto. Prodejce nepopřel, že k výměně mohlo dojít, ale říkal, že pokud to tak bylo, bylo to na záruku, protože to v systému jako opravu nevidí, takže nemůže potvrdit jestli to byl jen napínák, řetěz nebo celý motor :-). Dá se to zjistit ze škodováckého servisu? Poskytnou tyhle informace za nějakou úplatu, flašku, nebo jak to funguje? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Pokud to bylo měněno v aut.servisu, tak to podle mě musí vidět a pokud ne, tak je to divný. Minulou prohlídku jsem dělal v jiném servisu v místě mého bydliště a technik mi četl vše co bylo na mém autě kdy děláno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 (editace) Hele nevim. Koukám do VTP a tam číslo motoru nevidim. Ale určitě o tom má záznam škodovka. V servisu by ti technik měl/ mohl tyto informace poskytnout. Editováno: 16. leden 2015, autor: motosman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 @Lanďák....špatně jsem si přečetl Tvůj dotaz a zaměnil jsem si prodejce se servisem. Jinak souhlas s motosmanem a platí co jsem psal výše.Pokud byl napínák měněn v aut. servisu, tak tyhle informace musí mít a nevidím důvod proč byTi je neměli říct...zvlášť když se ptáš na konkrétní věc. Alespoň má zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allon1 Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Nevíte prosím, kolik stojí výměna rozvodů 1.8TSI (superb II), kód motoru CDAA? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Záleží na tom, co se vymění a kde. Mě to stálo cca. 13.000,- Napínák, řetěz a ložisková stěna. K tomu nějaké šrouby a pomocný matroš. Ceny jsou někde od 8tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allon1 Vloženo 24. Květen 2015 Sdílet Vloženo 24. Květen 2015 Díky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Květen 2015 Sdílet Vloženo 24. Květen 2015 6500 kc komplet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Květen 2015 Sdílet Vloženo 24. Květen 2015 Tak zrovna rozvody bych si za polovinu normalni ceny nekde s pochybnou zarukou menit fakt nenechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Normalni servis, pojisten a tim padem se zarukou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_SII Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Ahoj, Nema nekdo ke stazeni TPI 2025206 ? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Pouze rusky. TPI VW 2025206-6 (Проверка цепи ГРМ).pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 A konečně česky. TPI 2025206/7 Technická-produktová-informace 2025206_7.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 (editace) Byls rychlejši, dík :-) z ELSY mužu uplodovat i DE verzi. Na dieselpower foru mi zatím nikdo nereagoval, co si o tom myslíte vy tady na škoda foru? Jsem na vážkách, jesli měnit, nebo hlídat, jak napínak vyjíždí ... Aktuálně jsme na tom takhle - kontroloval jsem OII 2010, CDAA, cca 68t km, a jsme na třetím zubu. Nechat vyměnit preventivně za poslední typ napínáku včetně řetězu? Motor je jinak OK, start bez cvakání/rachotu, olej měněn po 15t km. Dík za reakce Editováno: 18. Červenec 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek - porušuješ tím pravidla froa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 Je to jak předpověď počasí. Za mě by new napínák mohl vydržet tak 90tis. Pokud se včas mění olej a používá kvalitní palivo, mohli by vydržet i kroužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.