Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Čau. Takže. 1) přeskočení nebylo napínákem ale vytahaným řetězem. Napínák byl totiž už jednou měněn za model K. 2) v servisu prý po výměně a zajetí auta nechali změřit tlak ve válcích a je prý ve všech stejný. Nevíte jestli se to dá něčím doložit? 3) v autě jsem ujel asi 20 km a jede normálně takže ho asi koupím. Pokud má někdo nějakou poslední radu nebo důvod proč do toho nejít, sem s ní :-)

Jen technická, když byl měněn napínák, byl měněn i řetěz? Popřípadě jaký typ se takhle vytáhl.

Tenkrát měnili jen napínák a řetěz ne. Myslíš typ řetězu? To nevím.

Ono se právě mění napínak a řetěz a to právě z toho důvodu, že ten vadný napínák způsobuje natažení toho řetězu. Proto se 'motosman' ptal, zda-li byl měněn i řetěz.

Tak tak. Nicméně nový typ řetězu je od 02/2014. Takže už bys měl mít klid.

Otázka je, proč měnili napínák. Buď už to jednou skočilo, nebo je jiný motor.

Tak tato úvaha se asi logicky nabízí, ale nemusí to tak být. Já nechal měnit taky jen napínák a bylo to čistě z preventivních důvodů. Měl jsem najeto asi jen 15 tkm a řetěz mi jen zkontrolovail a nakonec vrátili.

tak to je ale pak pěkný nesmysl, ideálně vyměnit za ten nový řetěz, dyt je to pár korun.

Jasně, ale jestli jsem to pochopil správně, tak to auto bylo firemní. A že by firma něco měnila preventivně se mi nezdá.

V mém případě je auto je soukromé a bylo to v době, kdy jsem toto forum moc nenavštěvoval a o problémech s rozvodama ani moc nevěděl. Výměnu napínáku mi vlastně doporučil  v rámci dobrých vztahů  sám servis a řešení jsem nechal na nich. Vím, že měnili napínák a kryt rozvodů a když jsem se pak po nějaké době ptal na řetěz, tak mi řekli, že byl měřen a kontrolován a že to bylo po tak nízkém nájezdu zbytečné....o peníze nešlo. Jestli jejich rohodnutí bylo špatné už nemá cenu dnes řešit,ale psal jsem to jen jako info pro Lanďáka, že může být i tato varianta.

Bylo to firemní auto. Prodejce nepopřel, že k výměně mohlo dojít, ale říkal, že pokud to tak bylo, bylo to na záruku, protože to v systému jako opravu nevidí, takže nemůže potvrdit jestli to byl jen napínák, řetěz nebo celý motor :-). Dá se to zjistit ze škodováckého servisu? Poskytnou tyhle informace za nějakou úplatu, flašku, nebo jak to funguje? :-)

Pokud to bylo měněno v aut.servisu, tak to podle mě musí vidět a pokud ne, tak je to divný. Minulou prohlídku jsem dělal v jiném servisu v místě mého bydliště a technik mi četl vše co bylo na mém autě kdy děláno.

Hele nevim. Koukám do VTP a tam číslo motoru nevidim. Ale určitě o tom má záznam škodovka. V servisu by ti technik měl/ mohl tyto informace poskytnout.

Upraveno od motosman

@Lanďák....špatně jsem si přečetl Tvůj dotaz a zaměnil jsem si prodejce se servisem. Jinak souhlas s motosmanem a platí co jsem psal výše.Pokud byl napínák měněn v aut. servisu, tak  tyhle informace musí mít a nevidím důvod proč byTi je neměli říct...zvlášť když se ptáš na konkrétní věc. Alespoň má zkušenost.

  • 4 měsíce později...

Nevíte prosím, kolik stojí výměna rozvodů 1.8TSI (superb II), kód motoru CDAA? Děkuji

Záleží na tom, co se vymění a kde. Mě to stálo cca. 13.000,-

Napínák, řetěz a ložisková stěna. K tomu nějaké šrouby a pomocný matroš. Ceny jsou někde od 8tis.

Díky.

6500 kc komplet

Tak zrovna rozvody bych si za polovinu normalni ceny nekde s pochybnou zarukou menit fakt nenechal.

Normalni servis, pojisten a tim padem se zarukou...

Ahoj, Nema nekdo ke stazeni TPI 2025206 ? Diky

  • 1 měsíc později...
  • 2 týdny později...

Byls rychlejši, dík :-) z ELSY mužu uplodovat i DE verzi.

 

Na dieselpower foru mi zatím nikdo nereagoval, co si o tom myslíte vy tady na škoda foru? Jsem na vážkách, jesli měnit, nebo hlídat, jak napínak vyjíždí ...

 

Aktuálně jsme na tom takhle - kontroloval jsem OII 2010, CDAA, cca 68t km, a jsme na třetím zubu. Nechat vyměnit preventivně za poslední typ napínáku včetně řetězu? Motor je jinak OK, start bez cvakání/rachotu, olej měněn po 15t km. Dík za reakce wink.gif

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek - porušuješ tím pravidla froa.

Je to jak předpověď počasí. Za mě by new napínák mohl vydržet tak 90tis.

Pokud se včas mění olej a používá kvalitní palivo, mohli by vydržet i kroužky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.