Přejít na obsah

Těžké řazení .....


3TDI

Doporučené příspěvky

mám 5 kvalt , jenž mám čipováno takže mě servis pošle do háje.

Navíc auto je ještě v záruce, ale na spojku snad ani nikdo záruku nedá, stejně jako na destičky nebo kotouče.

Na teplotě nezáleží, dělá to jen trochu a jen někdy .......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máme stejnej problém, ale ložisko v obale se údajně uvolňuje jen na 6-kvaltu....

taky mi to nedělá furt, řekl bych, že to bude ten setrvák.........

No tak to odčipuj, reklamauj a pak načipuj..... jenže to dělal někdo kdo přepsal počet flash v jednotce takže ti to stejně asi nepomůže.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš úplnou pravdu, odčipovat se dá, ale počet "Flashů" v jednotce je důkaz.

Mám to čiplé cca na 96 kW a cca 300Nm, trochu se bojím o převodovku.

Měl jsem načipovanou fábku s TDI a po 150 tis. převodovka "zatuhla a zemřela"

Prý na to měl čip vliv čemu tedy fakt moc nevěřím.

Je fakt že cca v 15 tis. jsem spadnul mimo asfalt přes takový schůdek a dlouho sem se drápal a smrad byl "velký" a to byl asi první krok ke zkáze.

Jinak jezdím město ve špičce, takže noha stále na spojce.

Dá se udělat čip i bez toho aby se to v jednotce poznalo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, dá se udělat čip i bez toho, aby se to zapsalo, ale nebude stát 8000,-Kč ale spíš tak 20000,-Kč já to mám třeba od CIMBU (teď mají akci) tam se počítadlo flash nemění (asi to umí i jiní, ale já jezdím už léta k nim), ale jednotka musí ven, musí se rozdělat a napragramovat přímo programátorem ten integráč na desce, nejde to přes OBD, teda pokud vím.....

Já mám načipováno od 15000km mám najeto 153000km a je to OK. Teď asi odchází ta spojka, taky jsem z města takže spojka furt on-off......

Ten test s rozjetím na 5-ku platí jen pro 6 kvalty, pač tam se vymačkává to ložisko do obalu převodovky, u 5 kvaltu by to mělo být OK. (Samozřejmě i 5 kvalt se může pokazit, ale je to nepravděpodobné, teda rozhodně tato chyba)

Editováno: , autor: Jan155
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, děkuji to je zajímavý poznatek.

No nevím, spojka zatím funguje, ale to řazení je takové zvláštní. Nevím zda li pomůže nějaké odvzdušnění či co. Spojka neprokluzuje, ale mám vyzkoušeno, že třeba když podřazuji v zatáčce tak to má tendenci "škrtnout". Má čip nějaký podstatný vliv na životnost poloos či převodovky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud s tím nejezdíš jako dobytek tak si myslím, že to vliv nemá....

Rozjet se s tím autem dá slušně i když má 50kW a i když má 150kW ne? A za jízdy je to taky v pohodě (zas takovej nárůst to není) navíc VW ty stejný převodovky osazuje i do výkonějších motorů jestli se nepletu........ takže pohoda

Já jsem viděl převodovku kde to šlo taky blbě tak to rozdělali a ten setrvák byl úplně vylámanej, případně přitlačák měl na sobě dva zuby......

Podle mě, to bez rozhození nepoznáš........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemám radost, mám dojem, že zde bude v hlavní roli setrvák, ale po 70.000 mě to tedy dost krká ..... je fakt, že ty dvouhmoty zloběj.

Mám dojem, že ten 5 kvalt už jinam nedávaj, třeba 2.0 tdi/103 kW už má 6 kvalt a ten už je asi odolnější .... ale nevím třeba se pletu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mě napadla jedna věc, čistě teoreticky kdyby bylo vymlácený uložení převodovky a ta převodovka se pohla (i s motorem) tak by pak mohlo jít blbě řadit.......

Asi by to chtělo ještě zkontrolovat uložení motoru a převodovky a ty lůžka na nápravnici.......

Si myslím, že by to taky mohlo způsobovat......

Mě tak ještě napadlo.......

Hmm každopádně se to musí rozdělat a začít asi postupně... (nápravnice zkontrolovat všechny"gumy"

pak převodovka kouknout na spojku a zkusit vůli na tyčce.. a ak to musí být OK..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco by na tom mohlo být. Poněvadž právě se silentbloky na přední nápravě mám teď velké problémy. Čvachtá to jak prase a mám dojem, že ta vůle na přední nápravě nemůže mít vliv i na uložení motoru či převodovky.

Já to nenapsal moc dobře, ale auto prošlo štosem, kdy se mi po ráně o retardér otevřely páte dveře. Ale spojka asi vyhraje, protože ty rozjezdy jsou takové tvrdé ... Jdu překontrolovat prasátko jestli je v něm 20 na setrvák a spojku :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty někdo tu psal a komplet spojka setrvák (dvouhoma), lamaela přítlačák originál sach na 4x4´(je větší) za bratru neuvěřitelných 11500,-Kč včetněDPH plus 1200 ložisko plus práce... no dohromady to bude asi ta 20k, ale nejprv ať ti to rozdělaj, než to koupíš..... případně to pak vrátíš no.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale je fakt, že ty vozovky jsou čím dál tím víc hrozný a je to znát....

Schválně jsem zkoušel novou Octavii (jako fungl) a taky se mi zdálo že to plave stejně jako ta moje takže je to OK, před 4 roky to bylo podstatně lepší... on plave i otcův Superb mám pocit že se pobleju... a je to vozovkou.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono asi chyba k chybě :

Tahle ta díra tu byla i loni a letos je ten štos co od ní chytím jinej ..... ale otázkou je - není díra už 2x tak veliká ?

Co se týče nápravy tuhle něco na silentbloku, něco na tlumiči, něco na gumě a je to vývesledku katastrofa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...