Září 1, 201411 r Tak dnes som už musel zájsť do servisu (Ostrava), opäť ráno na druhý krát. Minulý týždeň úplne v pohode, ale od včera opäť štartujem na druhý krát. V servise o tomto problému vedia, majú tam jeden Roomster, ktorý je pripravený na odvoz do Škodovky, mňa objednali na budúci týždeň, aby stiahli data. Škodovka intenzívne pracuje na odstránení chyby. Tak som zvedavý ako to dopadne.
Září 2, 201411 r Zdravím, tak já od toho ochlazení co přišlo koncem srpna startuji relativně normálně. Píšu relativně, protože když to člověk takhle bedlivě sleduje, tak už si není jistý ničím, ale myslím že to je OK. Ze servisu mi volali, zda mám stále problém se startováním s tím, že od škodovky nedostali žádné další instrukce. No tak snad to tak je. Cpát do auta vysokooktanový benzín se mi moc nechce, máme v práci fabču s tímhle motorem r.v. 2009 a to auto startuje za všech okolností bez problémů a dává se do něj benzín jen „no name“ čerpacích stanic co tu mění majitele každý druhý rok. Možná jsou to výpary, možná fakt Euro5, starší motor a biosložka…snad to škoda vyřeší nějakým novým softwarem. Ovšem jestli to zas za rok přijde, servis v klidu nenechám. Upraveno Září 11, 201410 r od ranicek
Září 2, 201411 r zdravím, někdo sloučil témata a můj příspěvek tak zanikl, tak opakuju, že se přidávám k těm, kterým špatně startuje auto v létě. v servisu škoda nic nezjistili, v neuatorizovaném servisu mi řekli že jsou to hydroštely. auto máme rok a dělá to od začátku, výroba 2008 a 182 000km. nepozná někdo z videa jestli to má mít takový dieslový zvuk po startu? prý jsou ty špatné hydroštely slyšet po startu, říkali... https://www.youtube.com/watch?v=Wc-C36lDjAs
Říjen 17, 201410 r Dnes jsem si taky vyzvedl auto a mám obdobnou informaci. Škodovka to řeší, problémy má více aut a až na něco příjdou, zavolají a bude se opravovat Tak od srpna se ještě neozvali. A to mám stále "otevřenou" zakázku na garanční opravu
Říjen 17, 201410 r zdravím, někdo sloučil témata a můj příspěvek tak zanikl, tak opakuju, že se přidávám k těm, kterým špatně startuje auto v létě. v servisu škoda nic nezjistili, v neuatorizovaném servisu mi řekli že jsou to hydroštely. auto máme rok a dělá to od začátku, výroba 2008 a 182 000km. nepozná někdo z videa jestli to má mít takový dieslový zvuk po startu? prý jsou ty špatné hydroštely slyšet po startu, říkali... https://www.youtube.com/watch?v=Wc-C36lDjAs môj motor má presne taký istý zvuk. aký olej používaš ?? mňa trápi aj ten taký hrubší chod toho motora, keď sme kupovali fabiu tak motor nebolo skoro počuť a po tých 40tkm ten zvuk toho motoru zhrubol a ešte mám občas problém z dvojtým štartom. PS: zdvihatka idem vymeniť ale nemyslím si že by to zmenilo ten hrubý chod motora. https://www.youtube.com/watch?v=LL6SDqQb1-M#t=27
Říjen 17, 201410 r zdravim vas, sledujem toto tema pozorne a moc sa vam nedari podobne ako nam 1,4 BXW zle studene starty- menene vstrekovace, bez uspechu, pretesnene sanie, 4-,nova riadiaca jednotka, nic, skrtiaca klapka 0 bodov, cely palivovy system, nic, odvetranie klukovky mimo sania, ani ho...o,a vela ineho mozno uz zo zufalstva odveci ale nic, mame s kamosom rovnake motory moja slape ako hodinky(vdaka bohu dufam ze jej dobre zvyky zostanu) a jeho strajkuje vsetko v ordnungu a startuje na 3,4,5 krat....mate este nejake napady? budem vdacny
Říjen 17, 201410 r Není to veselé čtení, opakované starty v létě, hrubý zvuk motoru po 40 tis. km, uvidím, jak na tom bude má fabie tento měsíc vyrobená.
Říjen 17, 201410 r no dufam ze je rozdiel v 3.2008 /kamosova este nema kontrolu st. motora a pod./ a moja 12.2008/ uz ma kontrolku studeneho motora a niekolko malo vylepseni, dufam ze ma nikdy nepostihnu take problemy ako jeho/
Říjen 18, 201410 r mam tento motor, r.v. 2011, najeto 80000km, z toho 57t km na LPG a vse OK, startuje na 1krat.. kod je tusim CGGB ci jak..
Říjen 18, 201410 r Není to veselé čtení, opakované starty v létě, hrubý zvuk motoru po 40 tis. km, uvidím, jak na tom bude má fabie tento měsíc vyrobená. Hrubý dieslový zvuk to bude mít od začátku, ale to jsem myslel že už dávno víš po těch letech hledání.....
Říjen 18, 201410 r Není to veselé čtení, opakované starty v létě, hrubý zvuk motoru po 40 tis. km, uvidím, jak na tom bude má fabie tento měsíc vyrobená. Ten diesloví zvuk nemajú motory po 40tkm ale po 160tkm. Aj to len niektoré, napr čo máme druhú 1.4ku vo vozovom parku tak tá ide ticho a má skoro 170tkm. Podľa mňa má zvuk úplne normálny pravdaže keď je v poriadku, dovtedy čo tu nebola 1,2TSI by ste hovorili že diesel je tichý motor.
Říjen 18, 201410 r Tak já výroba 1/2010 a žádné problémy se startováním nemám. Co se týče zvuku, tyto motory mají mírně nahrublý zvuk.
Říjen 18, 201410 r lenže ty máš aj CHIP takže to môže zlepšovať tie štarty že mapa je optimalizovaná......s tým zvukom je pravda ale tak každý motor má nejaký typický zvuk...ALe stále mi nejde do hlavy ako je možné že na prvý krát to nenaštartuje žiadnu chybu to nezapíše a na druhý pokus ide ako nič..... froggy: menili ti aj ten odvzdušnovací ventil nádrže ??
Říjen 18, 201410 r No možná máš pravdu, může to mít pozitivní vliv, nicméně ani předtím se u mne tento projev nevyskytoval, ale to jsem měl i houby najeto.
Říjen 18, 201410 r tak já od konce srpna nemám žádný problém se startováním:-) a ako si to vyriesil, co to bolo u teba? odvetranie nadrze alebo.......?
Říjen 18, 201410 r a možno keby to niekto skúsil dať na chipovať takto blbnúce auta a ak by to pomohlo tak už vieme kde je celý problém
Říjen 18, 201410 r praveze toto blbnuce auto sa aj chipovalo neprinieslo to nic teda co sa tyka startov ale z vykonom to tiez neslo moc hore skor krutak, to je tazko uz sa vymenilo skontrolovalo vsetko ale... ako to niekedy byva vseko ok a aj tak je to v perdeli asi je to sosobene niecim nadprirodzenym
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.