aless Vloženo 16. Duben 2007 Vloženo 16. Duben 2007 Dieselpower čtu.Jinak děkuji za odpovědi :-) Citovat
Pavelka Vloženo 16. Duben 2007 Vloženo 16. Duben 2007 Mě to dělalo taky jen za tepla.když byl studenej tak stačilo jen cvrnknout o startér a jelo to Citovat
Palo Vloženo 16. Duben 2007 Vloženo 16. Duben 2007 Dieselpower čtu.Jinak děkuji za odpovědi :-) Napíšu ti jen tohle - věř Cosbymu, na 99,9% má vždy pravdu holomek jeden chytrej. To myslím vážně Citovat
sitic Vloženo 17. Duben 2007 Vloženo 17. Duben 2007 Octavie81 - mám rok 12/2001 .Cosby - starter toči uplně normálně.A pokud by v něm byl problém tak by to dělalo problemy i za studena ne??? Za tepla jinak než za studena. Při ohřátí se vinutí "roztáhne" a má větší odpor a menší otáčky. Citovat
malasorte Vloženo 18. Duben 2007 Vloženo 18. Duben 2007 Zdravím vás pánové,špatné starty tady už byli mnohokrát,ale už vážně nevím čím by to mohlo býti.Mám oktavku 1.9TDI.(81kw)Vyměněno teplotni čidlo motoru,vzduchovy filtr,udělane rozvody,olej ,všechny filtry,-veškere díly origo VW !Pořád mi to špatně startuje za teplého motoru(točím zhruba 7 sekund než naskočí.Studeny naskočí na poprvé během sekundy!!Poradte prosim,na počitači jsem nic nezjistil,vyměním cokoliv jen aby už to startovalo normálně. Jen doplním že auto ma najeto 85 tis.podstivých,jsem prvni majitel,a opravdu se oto staram,žadny čip,nic podobného.Díky za jakou koli radu :-((( Zkus relatko pod volantem, c. 109. cena je asi 160 kc Citovat
Jeneburg Vloženo 19. Duben 2007 Vloženo 19. Duben 2007 a co takhle vysokotlaka cast cerpadla ??? tepla nafta (ohrate cerpadlo od tepleho motoru artd..) je ridci a cerpadlo nedava dostatacny tlak do vstrikovace. Tohle resime dost casto, teda ne u aut ale u stab. motoru.. Citovat
Tunak Vloženo 19. Duben 2007 Vloženo 19. Duben 2007 Za tepla jinak než za studena. Při ohřátí se vinutí "roztáhne" a má větší odpor a menší otáčky. no tak podla tejto teorie by elektronika vonku fungovala pocas roka naozaj nevyspytatelne. myslim ze rozdiel teplot napr. aj 50C je pre tento fyzikalny jav zanedbatelny. napada mi hlaska "v zime mi hra radio hlasnejsie, lebo repraky maju nizsiu impedanciu co by ale na druhej strane mohlo sposobit znicenie radia" Citovat
cosby Vloženo 19. Duben 2007 Vloženo 19. Duben 2007 Hoši,nevím proč tak diskutujete.Těchto problému jsem opravdu řešil cca 20,vyměnil cca 20 startéru a vždy OK.Nevím,roč řešíte to,co je dávno známo. Citovat
sitic Vloženo 19. Duben 2007 Vloženo 19. Duben 2007 (editace) Za tepla jinak než za studena. Při ohřátí se vinutí "roztáhne" a má větší odpor a menší otáčky. no tak podla tejto teorie by elektronika vonku fungovala pocas roka naozaj nevyspytatelne. myslim ze rozdiel teplot napr. aj 50C je pre tento fyzikalny jav zanedbatelny. napada mi hlaska "v zime mi hra radio hlasnejsie, lebo repraky maju nizsiu impedanciu co by ale na druhej strane mohlo sposobit znicenie radia" ??? i když je teplota vzduchu 35°C, vozovka má třeba šedesát, tak startér je sice dole nad vozovkou, ale takoou teplotu nemá. Myslím tím, když motor dlouho nejel. Editováno: 19. Duben 2007, autor: sitic Citovat
Tunak Vloženo 19. Duben 2007 Vloženo 19. Duben 2007 cosby, my tu uz len tak kecame a filozofujeme taky bezny small talk Citovat
malasorte Vloženo 21. Duben 2007 Vloženo 21. Duben 2007 Relé 109 se starty nemá nic společého. Takze co teda podle tebe to relatko 109 dela ? Bez nej nejde zhaveni, a pokud je trochu podelane tak to pri teplem startu blbne. Tchanovi to ted take blbe startovalo a jednoho krasneho dne nenastartoval vubec a zhavici signalizace prestala svitit. Vymena tohoto relatka to zpravila. Citovat
cosby Vloženo 21. Duben 2007 Vloženo 21. Duben 2007 Už mě někdy opravdu nebaví ani odpovídat na dotazy.Je tady nějaký dotaz,člověk,který se s problémem osobně setkal a řešil cca 20 stejných případů poradí a vy tady potom píšete nesmysly. Někdo plácne relé 109 a ani neví,na co je.Pokud by měl špatné relé 109,stalo by se to,že by mu zničeho nic chcípl motor,protože 109 dělá napájení ECU.Žhavení mají nastarost relátka v boxu na příčné stěně pod kapotou a délku řídí ECU podle informací od čidel. Nechci dělat machra,protože spoustu věcí nevím,ale vcelku čtu a mám dobré informace ale ti,co o tom vědí prd,by se měli komentářů zdržet,nebo to opravdu ty,co tomu trochu rozumí odradí( už i jiné fóra takle dopadla) to zaprvé a zadruhé matou toho,kdo radu potřebuje. Citovat
aless Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Chlapci už to neřešte,vyměním startér a uvidím.Pokud by to náhodou nepomohlo tak se zase ozvu :-)))) Citovat
chasspel Vloženo 1. Květen 2007 Vloženo 1. Květen 2007 Tak jak jsi dopadl?pomohlo ten startér vyměnit?mám ten sám problém.probíral jsem to se známým a moc se mu to nezdálo,tak napiš jak to dopadlo.díky Citovat
Píďa Vloženo 8. Květen 2007 Vloženo 8. Květen 2007 zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne? Citovat
Jeneburg Vloženo 9. Květen 2007 Vloženo 9. Květen 2007 zkontroluj staticky predvstrik, ma to velky vliv prave na start... zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne? Citovat
Píďa Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 zkontroluj staticky predvstrik, ma to velky vliv prave na start...zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne? statický předvstřik? máš na mysli klasický předvstřik že? Citovat
maros Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne? zkontroluj žhavící svíčky zkontrolovat předvstřik zkontrolovat, zda-li "nepadá" nafta Citovat
Píďa Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 zkusím ten předvstřik může mi někdo napsal jaká by měla být hodnota.. díky, nafta by padat neměla kvůli tomu jsem už měnil palivovej filtr.... Citovat
Pepa007 Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 zkusím ten předvstřik může mi někdo napsal jaká by měla být hodnota.. díky, nafta by padat neměla kvůli tomu jsem už měnil palivovej filtr.... Měří se to VAGem . Je to tu na foru popisované pořád dokola . Popis je v DP vebo ve VISu. Citovat
Pepa007 Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy. Citovat
Pepa007 Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 Ještě mě docela mrzí, že Ales založil toto vlákno asi před měsícem. Odpověděl, že vymění starter. Uplynul měsíc a nic. Předpokládám, že by byla slušnost pokud už vyměnil starter tak říct ano pomohlo to. Vím a mám to osobně vyzkoušeno tak jako to tu píše i Cosby, že tento problém je na 90% starterem. Citovat
colins Vloženo 14. Květen 2007 Vloženo 14. Květen 2007 aj benzinove Fabie startuju za tepla zle. starter ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.