Jump to content
Quiksilver22

TDI 81 kW nestartuje

Recommended Posts

Dieselpower čtu.Jinak děkuji za odpovědi :-)

Napíšu ti jen tohle - věř Cosbymu, na 99,9% má vždy pravdu holomek jeden chytrej. To myslím vážně :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Octavie81 - mám rok 12/2001 .

Cosby - starter toči uplně normálně.A pokud by v něm byl problém tak by to dělalo problemy i za studena ne???

Za tepla jinak než za studena. Při ohřátí se vinutí "roztáhne" a má větší odpor a menší otáčky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím vás pánové,špatné starty tady už byli mnohokrát,ale už vážně nevím čím by to mohlo býti.Mám oktavku 1.9TDI.(81kw)

Vyměněno teplotni čidlo motoru,vzduchovy filtr,udělane rozvody,olej ,všechny filtry,-veškere díly origo VW !Pořád mi to špatně startuje za teplého motoru(točím zhruba 7 sekund než naskočí.Studeny naskočí na poprvé během sekundy!!Poradte prosim,na počitači jsem nic nezjistil,vyměním cokoliv jen aby už to startovalo normálně.

Jen doplním že auto ma najeto 85 tis.podstivých,jsem prvni majitel,a opravdu se oto staram,žadny čip,nic podobného.Díky za jakou koli radu :-(((

Zkus relatko pod volantem, c. 109. cena je asi 160 kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co takhle vysokotlaka cast cerpadla ??? tepla nafta (ohrate cerpadlo od tepleho motoru artd..) je ridci a cerpadlo nedava dostatacny tlak do vstrikovace. Tohle resime dost casto, teda ne u aut ale u stab. motoru..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za tepla jinak než za studena. Při ohřátí se vinutí "roztáhne" a má větší odpor a menší otáčky.

no tak podla tejto teorie by elektronika vonku fungovala pocas roka naozaj nevyspytatelne. myslim ze rozdiel teplot napr. aj 50C je pre tento fyzikalny jav zanedbatelny. napada mi hlaska "v zime mi hra radio hlasnejsie, lebo repraky maju nizsiu impedanciu co by ale na druhej strane mohlo sposobit znicenie radia" :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoši,nevím proč tak diskutujete.Těchto problému jsem opravdu řešil cca 20,vyměnil cca 20 startéru a vždy OK.Nevím,roč řešíte to,co je dávno známo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za tepla jinak než za studena. Při ohřátí se vinutí "roztáhne" a má větší odpor a menší otáčky.

no tak podla tejto teorie by elektronika vonku fungovala pocas roka naozaj nevyspytatelne. myslim ze rozdiel teplot napr. aj 50C je pre tento fyzikalny jav zanedbatelny. napada mi hlaska "v zime mi hra radio hlasnejsie, lebo repraky maju nizsiu impedanciu co by ale na druhej strane mohlo sposobit znicenie radia" :p

???

i když je teplota vzduchu 35°C, vozovka má třeba šedesát, tak startér je sice dole nad vozovkou, ale takoou teplotu nemá. Myslím tím, když motor dlouho nejel.

Edited by sitic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Relé 109 se starty nemá nic společého.

Takze co teda podle tebe to relatko 109 dela ?

Bez nej nejde zhaveni, a pokud je trochu podelane tak to pri teplem startu blbne.

Tchanovi to ted take blbe startovalo a jednoho krasneho dne nenastartoval vubec a zhavici signalizace prestala svitit.

Vymena tohoto relatka to zpravila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už mě někdy opravdu nebaví ani odpovídat na dotazy.Je tady nějaký dotaz,člověk,který se s problémem osobně setkal a řešil cca 20 stejných případů poradí a vy tady potom píšete nesmysly.

Někdo plácne relé 109 a ani neví,na co je.Pokud by měl špatné relé 109,stalo by se to,že by mu zničeho nic chcípl motor,protože 109 dělá napájení ECU.Žhavení mají nastarost relátka v boxu na příčné stěně pod kapotou a délku řídí ECU podle informací od čidel.

Nechci dělat machra,protože spoustu věcí nevím,ale vcelku čtu a mám dobré informace ale ti,co o tom vědí prd,by se měli komentářů zdržet,nebo to opravdu ty,co tomu trochu rozumí odradí( už i jiné fóra takle dopadla) to zaprvé a zadruhé matou toho,kdo radu potřebuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapci už to neřešte,vyměním startér a uvidím.Pokud by to náhodou nepomohlo tak se zase ozvu :-))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak jsi dopadl?pomohlo ten startér vyměnit?mám ten sám problém.probíral jsem to se známým a moc se mu to nezdálo,tak napiš jak to dopadlo.díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkontroluj staticky predvstrik, ma to velky vliv prave na start...

zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zkontroluj staticky predvstrik, ma to velky vliv prave na start...
zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne?

statický předvstřik? máš na mysli klasický předvstřik že?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdravím já mám stejný problém ale jen za studena startuje mi to déle zhruba 3 až 4 otočky čím by to mohlo být...? palivo nepadá, může to být startovací dávka? to by ale dělalo i za tepla ne?

zkontroluj žhavící svíčky

zkontrolovat předvstřik

zkontrolovat, zda-li "nepadá" nafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusím ten předvstřik může mi někdo napsal jaká by měla být hodnota.. díky, nafta by padat neměla kvůli tomu jsem už měnil palivovej filtr....

Share this post


Link to post
Share on other sites
zkusím ten předvstřik může mi někdo napsal jaká by měla být hodnota.. díky, nafta by padat neměla kvůli tomu jsem už měnil palivovej filtr....

Měří se to VAGem . Je to tu na foru popisované pořád dokola . Popis je v DP vebo ve VISu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě mě docela mrzí, že Ales založil toto vlákno asi před měsícem. Odpověděl, že vymění starter. Uplynul měsíc a nic. Předpokládám, že by byla slušnost pokud už vyměnil starter tak říct ano pomohlo to.

Vím a mám to osobně vyzkoušeno tak jako to tu píše i Cosby, že tento problém je na 90% starterem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...