Jump to content
Quiksilver22

TDI 81 kW nestartuje

Recommended Posts

no jestli mužu měl jsem stejný problém ten jsem vyřešil ale tet mám problém že mi z motoru při vypnutí jakoby odfouklo ze sání nevíte co to muže být ??

jako klapa se zavře a jak se otevře tak v tom tak střelí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál.

ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více?

Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží.

Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší.

Udělal jsem běžné výměny a kontroly:

1.žhavící svíčky všechy vyměněny

2.zpětný ventil na palivovim filtu

3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček

4.kontrola čidla teploty motoru termostatu

5.kotrola přes pc vše OK

6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději)

Děkuji za jaký koli tip. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den mám malý problémek, Mám octavii TDI 1.9 81kw. Včera jsem ji startoval (asi -5'C), pak sem jí vypnul a když jsem chtel po minutě nastartovat, už nechytla. Startér točí, rozvodák taky, ale ani mála snaha chytit. jel okolo nějakej pán a když mi přimáčkl táhlo na EGR ventilu a já otočil klíčke, motor chytnul okamžitě. Daále bych ještě uvedl že jsem před 10tis. měnil menic tlaku zpetneho vedeni zplodin, a když vytočím turbo klesaji mu otačky divně v něm doslova zachrochta (nevím jestli to má na to vliv) prosím o radu čím to muže být. jinak auto ted 2x chytlo normálně...

post-59171-0-42845300-1292426613_thumb.j

post-59171-0-82826800-1292426632_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo, mrknul sem na to a kromě mejch omrzlin, jsem taky viděl, že se ta klapka ve vnitř nevrací pod nánosem karbonu a jiných nečistot takže jsem to tak nejak vyškrábal, vyčistil a je to

Share this post


Link to post
Share on other sites
:palec2: Až budou příznivější podmínky, tak ho oddělej a kompletně ho vyčisti. A nejlíp i sání. Když zaslepíš EGR budeš mít už krbonu pokoj na pořád ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo to asi udelam, dám tam záslevku do tý příruby mezi ventil a svod od výfuku, jen nevím co na to řidíci jednotka jestli ji to nebude vadit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje octavie 1.9tdi 81 kw z ničeho nic přestala startovat myslel jsem si že jde o zamrzlou naftu tak jsem dal auto do garáže a po 3 dnech skusil nastartovat ale nemá snahu chytit.V hadičce přívodu nafty do čerpadla neni nafta bojím se že by mohlo být něco s čerpadlem.Nebo seklá klapka na egr ventylu prosím o radu díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nafta zmrzla mola být. Respektive zrosolovatěla a ucpala filtr. Jestli to bylo tak, pak ani rozehříti auta už mu asi nic nepomůže, jen výměna.

Takže nejdřív zkus vyměnit ten filtr. Je to celkem jednoduchá operace, pravda ne úplně zadarmo :(

Apropo, co má společného EGR ventil s přívodem paliva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hojte lidi včera večer jsem chtěl odjet z práce a nemohl jsem nastartovat.Když chci tak jenom něco zacvaká,já si myslím že je to startér.Jestli tohle téma už tu je a nikde jsem ho tu nenašel.Poraďte prosíííím      

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle všeho je to startér.

Edited by Pawouk
Necituj předchozí příspěvek! A tuplem ne svůj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, chcem vas poprosit o rady co vsetko skontrolovat. Ide o to ze po vikende nemozem nastartovat. Baterka toci, pozeral som VAG, nie je tam ziadna chyba. Otacky mera, nejaku vsetrekovaciu davku som videl tiez v nameranych hodnotach, takze vyzera ze RJ sa "snazi" nastartovat. Skusal som merat solenoid na rotacke no neviem ci je to standartne spravanie ale po otoceni klucikom je na nom nieco okolo 10-11 V no po par sekundach 0. Nemal som moznost zmerat to za startovania, nemal som nikoho po ruke. Bude ten solenoid OK nemal by na nom trvale byt +12V? Priechodnost filtra skontrolujem tak ze tou priesvitnou hadickou budem vidiet bublinky ako prudi nafta? Je mozne ze nafta "zamrzla", tankoval som cca tyzden dva do zadu a mam este 1/4 nadrze, teda si myslim ze by mala byt zimna? Viete mi este nejako poradit co skusit kym zavolam nejakeho servisaka? Vdaka za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zdravím, octavia 1.9 tdi nestartuje, točí pomalu a batere vyměněna, vyzkoušen i jiný startér ten tedy nebyl nový a stále stejné, nevěděl by někdo co s tím díky.

Edited by Starinský Bertís

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...