Publikováno Únor 9, 201213 r Zdravím. Chci se zeptat jak poznám, když jsou u naftového auta nízké kompresní tlaky ve válcích. Mám OCT1 1,9/96kW a starty teď v těch mrazech jsou přímo hrozné. I když nechávám třeba 3x žhavit, auto chytý až třeba na čtvrtý pokus, zezačátku dost kouří a běh motoru je nepravidelný. Vím že je to teď normální že jsou starty problémové, ale toto mi připadá až dost...ještě jsem tedy neměnil žhavičky.... Díky
Únor 10, 201213 r Autor VAG BoBo : Díky. Palivový, vzduchový, kabinový i olejový filtr jsem měnil začátkem prosince společně s olejem. Jediné ty žhaviče... vyměním. Díky za reakci
Únor 10, 201213 r Ještě kontrola předvstřiku VAGem Nebo pokud to máš PD (asi ano) tak kontrola synchronizace vačky .
Únor 11, 201213 r Změř nebo si nech změřit kompresní tlaky.Jak jsou pod 1.9MPa tak to je na hranici opotřebení.Ale hlavně musí být rozdíl mezi válci max.500kPa,jinak to je na GO.
Únor 11, 201213 r Já jsem mu odpovídal na otázku ( jak poznám, když jsou u naftového auta nízké kompresní tlaky ve válcích.)O žhavičkách jsem nic nepsal. Upraveno Únor 12, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky!!
Únor 11, 201213 r Proč cituješ předchozí příspěvek???????? Jinak v poho, ale píše že mu to špatně startuje a neví v jakém stavu jsou žhaviče.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.