Publikováno Březen 3, 201213 r ahoj vespolek, -odeslo horni ulozeni tlumice na prave strane, aspon si myslim, pri vypnutem motoru a otaceni volantem lupe u tlumice a kdyz mam nastartovano, tak to tam zacina vrzat, mohl by se mi nekdo podivat do dilenske prirucky, jestli se musi delat geometrie a jestli by se melo udelat rovnou i druhy ulozeni, povezu to do skodovky na garanci, tak aby ze me zase nedelali noumu, -tece mi olej pod tandemovym cerpadlem, dle infa by tam melo byt kovove tesneni, sundaval jste uz nekdo tandem? jestli je to nejaky vopruz na pul dne -menil jsem napinak + klinovy remen, po case se ted stava, ze pri startu si remen piskne, ale ne vzdy, je tam ten s gumovym povrchem, znacku nevim, zkusil bych sehnat ten s tim latkovym povrchem, jestli by to pomohlo, napinak je tam original a remen s sebou nijak neskube, jedine co jsem zjistil pri vymene remene, ze volnobezka na altiku sice funguje dobre, ale pri toceni rukou lehce piska, tak nevim, jestli je na odchodu, diky tak si odpovim sam horni ulozeni vymeneno na obou stranach, geometrie se nedelala tesneni pod tandemem vymeneno volnobezka na alternatoru vymenena diky vsem za ucast Upraveno Duben 1, 201213 r od dalas
Září 18, 201311 r Horní uložení na Škoda Superb II je takovýhle cajk viz ten odkaz. Dává se nahoru nad tlumič a s řízením se nic nedělá, takže geoška být nemusí. Prostě se to jen vytáhne a vymění nic víc nic míň. Obecně se to projevuje tak, že to při točení volantem lupe jak skáče pružina. Vždycky je lepší to vyměnit, protože může prdnout pružina a škoda je pak následně ještě o pružinu větší. Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Duben 23, 201411 r Nevíte někdo jaký je imbus na přidržení pístnice a velikost matice na ní? Myslím, že matice je na klič 21 mm, ale imbus nevím. Díky
Duben 23, 201411 r Ja myslim 7 nebo 8 mm imbus.. Kdo to ví na 100%??? :-) Potřebuju to vědět na 100% před demontaží, aby jsem pak nebyl překvapenej že nemám spravnej imbus diky
Duben 5, 20169 r asi pred mesicem,jsem obcas zacal slyset pri otoceni volantem,v nizkych rychlostech,nebo na miste,jak kdyby malinko vydavalo nejaky zvuk servo.Dnes jsem pri parkovani zasechl cvaknuti,lupnuti,zkusil jsem to vickrat a delalo to z leve strany,tak uz jsem tusil to ulozeni,nebo tedy spis lozisko,nevim jak to tam je pohromade. No zastavil jsem cestou ve Skodovce a pan si to poslech,servo rikal ok,pak to luplo a uz mi to potvrdil,rikal,ze i to servo co ja predtim slysel se zacalo ozyvat uz asi jak zacal trosku odpor pri zataceni.Rikam auto 90tis/km celkem brzy..,ale pry odchazi.Uz jsem mimo zaruku,stari necele 3,5roku. Ptal jsem se na cenu,za obe strany a na pripadnou kulanci. Dopredu neslibi,zada se az pri zakazce,tak nevim komplet ocenil na cca 6,3tis. To se mi zda dost.Z meho laickeho nazoru je asi suche lozisko,tak myslim,ze staci obe vymenit. Nebo se pletu a na vymenu toho byva vic? Na kolik tak vidite realnou cenu v beznem kvalitnim servise,je to stejne? Ja jeste nez mi rekl cenu,odhadl tak 4tis tech 6 a neco uz mi proste prislo dost.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.