peti_o Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Pani, aktualne pouzivam Olej Shell Helix Ultra AV/L 5w30 s normou 504 00. menim kazdzch 15 000. Mozem zmenit na olej Shell helix ULTRA na 5w40 s normou 502 00 s pevnym intervalom 15 000 ? Aky to bude mat vplyv na motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 nevidim jeden duvod proc bys nemohl.... 504 je interval pro LL, 502 pro pevny... jestli das 5w30 a budes menit kazdych 15t km je jen tvoje vec.. motoru se nestane nic,. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Tu "škebli" Helix Ultra 5W-40 ve specifikaci VW502 používám v BXW už čtvrtej rok - bez problémů. Pro motor CGGB to nebude jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Rozhoduji se nad znackou Millersoil a to bud plne syntetickem XF 5W 40 nebo nanocasticovym EE 5W-40. Mate nekdo zkusenosti s touto znackou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 ak si prečítaš oleje.cz tak zistíš že obidva sú špičkové oleje , akurát možno trochu drahé a do 1,4 16V zbytočné ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Ahoj,ja jezdim na millers oils XF 5w 40 longlife už asi tři roky,je to špičkovy olej,ale jak piše suri,bohužel taky dost drahy.Předtim ježděno několik let na Shell a po přechodu na millers jsem nezaznamenal nějaky rozdil co se tyče "pocitu" z jízdy.Ten "nano" je do tveho auta uplně zbytečny.Byt tebou tak zkusim ten XF 5w 40,chybu s tím co se tyka kvality určitě neudělaš.Co se tyka opotřebeni motoru tak to bohužel nemužu sloužit,motor jsem rozebrany neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Na idnesu vysel clanek, jak dodatecne aditovace vc. nanotechnologii mohou byt skodlive, ale Millersoil aditivuje uz pri vyrobe, tak by to melo byt v poho. Kazdy den nyni jezdim trasu 5,5 km tam a zpet. Takze chci doprat motoru neco lepsiho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 já bych dal každopádně to nano od toho milera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Při provozu 5,5 km tam a 5,5 km zpátky bych lepší a hlavně dražší olej nepoužíval. Výhody toho lepšího oleje na trase 5,5 km nevyužiješ. Motoru daleko víc prospěje levný olej splňující výkonovou kvalifikaci a měnit častěji, tom případě asi výrazně častěji. Jaký máš servisní interval? Po kolika km tě posílá PP na výměnu oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Zdar panové odborníci. Mám auto i motor rv. 4/15 a elektronickou servisní knížku a Qi6 tedy dlouhý a promněnlivý interval. Kde zjistím jaký olej tan je a jaký olej donést na mimořádnou výměnu při záběhu někdy při cca 3000km? Specifikace je jasná ta by měla býti VW 504 00. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 no tak kup jakýkoliv olej této specifikace, který se ti bude libít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Jasně, ale tak je zajímávé, že vlastně já nevím a ani se nemám odnikud dozvědět co a jaký olej tam třeba zrovna v dubnu lila škodovka. Jinak prodejce se mmořádné výměně nějak nebrání, nic méně zápis v servisce bude "olej vlastní", tak nevím co koupit aby náhodou nebyl v budoucnu problém. Já tomu rozumím tak, že pokud dodržím long tedy VW 504 00, a originální balení tak nemohou mít problém. Ovšem v dnešní době si žádné iluze nedělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 podivej, je to uplne JEDNO co koupis za olej, dulezity je, abys dodrzel specifikaci, a to je 504 00, pokud chces jezdit na prodlouzeny interval a olej si kup jaky chces, mogul, castrol, shell, valvoline, total... proste JAKYKOLIV olej , ktery splnuje 504 00.. patrne budes stejne kupovat 5w30, ktery splnuje 504 00.. V budoucnu problem nebude a pokud si nejsi jisty, nech si tam po dobu zaruky dat original olej ze servisu a mas pokoj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Pandora, keď neriešiš cenu, tak od Millers Oils zober ten EE. Každopádne ako to už tu zaznelo, výhody toho oleja moc nevyužiješ. Pri tvojich krátkych jazdách by som určite bral 0W-40 alebo 0W-30 olej a menil ho každých max. 10 tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Ptal jsem se millersu, jaky olej na 5,5 km trasy, jesti XF 0W 40 nebo EE 5W 40 a pry mohu pouzit oba, diky nano dobre maze za studena i ta 5w. Dival jsem se na Mobil 1 0W 40, ale to uz neni PAO, millersove porad jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Za cenu dvoch výmen XF oleja od Millers Oils, vymeníš Mobil 1 minimálne 3x aj s filtrom, a pri EE to je dokonca jedna výmena ku dvom výmenám Mobilu. Je to na tebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Mám doma již nachystaný mobil 1 na výměnu, inspiroval jsem se zde na fóru a přesvědčily mě i jeho parametry. Plánuji ale měnit po 15 tisících a doufám že to vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 A prečo by nemal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Přeci jen má větší teplotní rozsah - mohl by se proto rychleji opotřebit a hodně lidí mění dříve. Nyní trochu víc jezdím a tak normu 15T využívám na doraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Vydržať vydrží,ak vymeníš skorej tak len prospoješ ...ale už tu kecám ako ostatní,stále dookola 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Taky na to spoléhám, musí to vydržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 21. Červen 2015 Sdílet Vloženo 21. Červen 2015 (editace) E1 - to mas pravdu, litr Mobil 1 0W-40 vyjde na 209,- a litr Millersu EE 5W-40 vyjde na 399,- a novinka jejich EE 5W-30 na 460,- Ochrana za studena i po trase 900 km v kuse bude doufam, ze vsech tri velmi dobra. Editováno: 21. Červen 2015, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 21. Červen 2015 Sdílet Vloženo 21. Červen 2015 kuci,mam dilema. budu menit olej na Romikovi .Koupili jsem ho ted.najet 138 ... km Byl tam nejaky 5W-30 LL a zvazuju dat zase tento nebo 5W-40. Menit budu po roce a za rok se najede max 10000 km. Spis kratsi trate. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 21. Červen 2015 Sdílet Vloženo 21. Červen 2015 Na tenhle provoz bych dal 5W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Červen 2015 Sdílet Vloženo 21. Červen 2015 Long Life nemá cenu, nevyužiješ ho - budeš jen vyhazovat prachy oknem. Dej mu škeblofku Helix Ultra 5W-40, bude spokojenej jak korytnačka. Pro výměnu počítanou co rok a s nájezdem pod 15 000 ročně je kupování dražších náplní doslova nedměrným hejřením - na co ti je Magnatec nebo Mobil za 300,- až 500,- kulatejch/litr, když jejich vlastnosti nevyužiješ? Přitom škebla za 125-130 Kč za litr učuní tu samou službu a za cenu jedný náplně Magnatecu ji pořídíš 2x ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.