Duben 25, 201510 r Pani, aktualne pouzivam Olej Shell Helix Ultra AV/L 5w30 s normou 504 00. menim kazdzch 15 000. Mozem zmenit na olej Shell helix ULTRA na 5w40 s normou 502 00 s pevnym intervalom 15 000 ? Aky to bude mat vplyv na motor?
Duben 25, 201510 r nevidim jeden duvod proc bys nemohl.... 504 je interval pro LL, 502 pro pevny... jestli das 5w30 a budes menit kazdych 15t km je jen tvoje vec.. motoru se nestane nic,.
Duben 25, 201510 r Tu "škebli" Helix Ultra 5W-40 ve specifikaci VW502 používám v BXW už čtvrtej rok - bez problémů. Pro motor CGGB to nebude jiný.
Červen 9, 201510 r Rozhoduji se nad znackou Millersoil a to bud plne syntetickem XF 5W 40 nebo nanocasticovym EE 5W-40. Mate nekdo zkusenosti s touto znackou?
Červen 9, 201510 r ak si prečítaš oleje.cz tak zistíš že obidva sú špičkové oleje , akurát možno trochu drahé a do 1,4 16V zbytočné ...
Červen 9, 201510 r Ahoj,ja jezdim na millers oils XF 5w 40 longlife už asi tři roky,je to špičkovy olej,ale jak piše suri,bohužel taky dost drahy.Předtim ježděno několik let na Shell a po přechodu na millers jsem nezaznamenal nějaky rozdil co se tyče "pocitu" z jízdy.Ten "nano" je do tveho auta uplně zbytečny.Byt tebou tak zkusim ten XF 5w 40,chybu s tím co se tyka kvality určitě neudělaš.Co se tyka opotřebeni motoru tak to bohužel nemužu sloužit,motor jsem rozebrany neměl.
Červen 9, 201510 r Na idnesu vysel clanek, jak dodatecne aditovace vc. nanotechnologii mohou byt skodlive, ale Millersoil aditivuje uz pri vyrobe, tak by to melo byt v poho. Kazdy den nyni jezdim trasu 5,5 km tam a zpet. Takze chci doprat motoru neco lepsiho.
Červen 9, 201510 r Při provozu 5,5 km tam a 5,5 km zpátky bych lepší a hlavně dražší olej nepoužíval. Výhody toho lepšího oleje na trase 5,5 km nevyužiješ. Motoru daleko víc prospěje levný olej splňující výkonovou kvalifikaci a měnit častěji, tom případě asi výrazně častěji. Jaký máš servisní interval? Po kolika km tě posílá PP na výměnu oleje?
Červen 9, 201510 r Zdar panové odborníci. Mám auto i motor rv. 4/15 a elektronickou servisní knížku a Qi6 tedy dlouhý a promněnlivý interval. Kde zjistím jaký olej tan je a jaký olej donést na mimořádnou výměnu při záběhu někdy při cca 3000km? Specifikace je jasná ta by měla býti VW 504 00.
Červen 9, 201510 r Jasně, ale tak je zajímávé, že vlastně já nevím a ani se nemám odnikud dozvědět co a jaký olej tam třeba zrovna v dubnu lila škodovka. Jinak prodejce se mmořádné výměně nějak nebrání, nic méně zápis v servisce bude "olej vlastní", tak nevím co koupit aby náhodou nebyl v budoucnu problém. Já tomu rozumím tak, že pokud dodržím long tedy VW 504 00, a originální balení tak nemohou mít problém. Ovšem v dnešní době si žádné iluze nedělám.
Červen 9, 201510 r podivej, je to uplne JEDNO co koupis za olej, dulezity je, abys dodrzel specifikaci, a to je 504 00, pokud chces jezdit na prodlouzeny interval a olej si kup jaky chces, mogul, castrol, shell, valvoline, total... proste JAKYKOLIV olej , ktery splnuje 504 00.. patrne budes stejne kupovat 5w30, ktery splnuje 504 00.. V budoucnu problem nebude a pokud si nejsi jisty, nech si tam po dobu zaruky dat original olej ze servisu a mas pokoj...
Červen 9, 201510 r Pandora, keď neriešiš cenu, tak od Millers Oils zober ten EE. Každopádne ako to už tu zaznelo, výhody toho oleja moc nevyužiješ. Pri tvojich krátkych jazdách by som určite bral 0W-40 alebo 0W-30 olej a menil ho každých max. 10 tisíc km.
Červen 9, 201510 r Ptal jsem se millersu, jaky olej na 5,5 km trasy, jesti XF 0W 40 nebo EE 5W 40 a pry mohu pouzit oba, diky nano dobre maze za studena i ta 5w. Dival jsem se na Mobil 1 0W 40, ale to uz neni PAO, millersove porad jo?
Červen 9, 201510 r Za cenu dvoch výmen XF oleja od Millers Oils, vymeníš Mobil 1 minimálne 3x aj s filtrom, a pri EE to je dokonca jedna výmena ku dvom výmenám Mobilu. Je to na tebe.
Červen 10, 201510 r Mám doma již nachystaný mobil 1 na výměnu, inspiroval jsem se zde na fóru a přesvědčily mě i jeho parametry. Plánuji ale měnit po 15 tisících a doufám že to vydrží.
Červen 10, 201510 r Přeci jen má větší teplotní rozsah - mohl by se proto rychleji opotřebit a hodně lidí mění dříve. Nyní trochu víc jezdím a tak normu 15T využívám na doraz.
Červen 10, 201510 r Vydržať vydrží,ak vymeníš skorej tak len prospoješ ...ale už tu kecám ako ostatní,stále dookola
Červen 21, 201510 r E1 - to mas pravdu, litr Mobil 1 0W-40 vyjde na 209,- a litr Millersu EE 5W-40 vyjde na 399,- a novinka jejich EE 5W-30 na 460,- Ochrana za studena i po trase 900 km v kuse bude doufam, ze vsech tri velmi dobra. Upraveno Červen 21, 201510 r od Pandora
Červen 21, 201510 r kuci,mam dilema. budu menit olej na Romikovi .Koupili jsem ho ted.najet 138 ... km Byl tam nejaky 5W-30 LL a zvazuju dat zase tento nebo 5W-40. Menit budu po roce a za rok se najede max 10000 km. Spis kratsi trate. diky
Červen 21, 201510 r Long Life nemá cenu, nevyužiješ ho - budeš jen vyhazovat prachy oknem. Dej mu škeblofku Helix Ultra 5W-40, bude spokojenej jak korytnačka. Pro výměnu počítanou co rok a s nájezdem pod 15 000 ročně je kupování dražších náplní doslova nedměrným hejřením - na co ti je Magnatec nebo Mobil za 300,- až 500,- kulatejch/litr, když jejich vlastnosti nevyužiješ? Přitom škebla za 125-130 Kč za litr učuní tu samou službu a za cenu jedný náplně Magnatecu ji pořídíš 2x ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.