Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Olej jsem bral od autorizaku.

Ale ani s mym by nemeli problemy. Zase co jsem po nich chtel, udelali k me spokojenosti.

 

Výměna oleje je totiž to jediné, na čem oni nic nezkazí. 

Vloženo

Froggy to je hovadina. Niektorý mechanici by o autorizákoch vedeli básniť čo vedia vyviesť :D Napr olejový filter starší ako auto a 90tkm tam bol pôvodný olej resp. vazelina. Alebo tam buchli olejový filter ktorý tam nepatril ale pasoval, motor sa pridrel.

 

Je fakt že je to malé percento ale je. :-)

Vloženo (editace)

Pred tydnem stejna trasa s LL a spotreba 5,3. Dnes na 5w40 spotreba 5,6 (hustsim olejem?) Motor prestal mit ten kraplavy zvuk pri akceleraci, ted ma hlubsi.

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

Rezonanci dveri odstranili, bylo to gratis, nic neposkrabaly, neupatlaly, kdyz se mi mirne pohla pricka volantu, vyrovnali a ze jsem velky perfekcionalista.

jak vyrovnali?

Vloženo

Tu spotřebu nemůžeš takhle brát, stačí aby si někde musel jet jinak, nebo někoho předjet, jiná váha auta, víc paliva v nádrži a máš desetinku sem desetinku tam. Spotřebu poznáš až po delší době. Důležitý je, že si dal motoru to co si zaslouží ;-)

Vloženo (editace)

Tak to abys ho vyměnil...Nebo tě to auto sežere,když to žere i trávu u cesty.Myslíš,že 7-10 stupňů nehraje roli?O trochu delší zahřívání motoru,zvlášť,jestli jsi měl puštěné topení,větší jízdní odpory(olej v převodovce,vazelína v ložiskách).Měl jsem v autě po poslední výměně v autorizáku 5w30,spotřeba 5,6,vyměnil jsem ho za 5w40 a spotřeba.....chvíle napětí.....5,6....Krátkodobou spotřebu nemůžeš brát vůbec v potaz,tam je tolik proměnných,třeba vítr Máchale,že dosáhnout za různých podmínek stejné prakticky skoro nejde.Mluvím o cestách do 15-20 km.

Editováno: , autor: standavfr
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Hele, na tom foru se táže, jestli už může vyměnit a tady už nedávno psal, že už vyměnil. Tak buď kecá a nebo mění olej častěji než tankuje :-D A to je teda diagnoza...

 

Hele pandoro, nechceš prodávat ten tvůj lehce jetý olej? Já bych ho i bral do fazola.

Vloženo (editace)

Ve velkém očekávání jsem otevíral tu přílohu, co tam asi bude? Pak jsem jen v tichosti se zatajeným dechem četl, a nakonec vyprskl smíchy :-) Na to už snad není ani diagnóza :-)

Editováno: , autor: dick
Vloženo (editace)

Zdravím

 

V prípade prechodu z variabilného 504/507 na pevný ročný interval je možné používať oleje špecifikácie 504/507? Ja myslím že áno a prechod intervalu je len zmena spôsobu zobrazovania termínu ďalšej servisnej prehliadky...

 

ďakujem

Editováno: , autor: robo_27
Vloženo

Olej so schválením VW 504.00 je povinný pri premenlivom intervale, pri pevnom je voliteľný.
Ak ako to tu odzenlo VW 507.00 je schválenie pre naftové motory, ale zase treba dodať, že čo som doteraz videl oleje so schválením VW 504.00, všetky mali zároveň aj VW 507.00. Dokonca čo som doteraz zistil, tak tieto dve schválenia sú asi aj identické (zatiaľ som v ich verejne dostpuných parametroch rozdiel nenašiel).

Vloženo (editace)

Toto téma je nejen vyčerpané, ale už asi jen pro otrlé, opravdové fajšmekry a fetišisty, nebo pro naprosté zhulence. Nejdřív se tu zasvěceně řeší viskozity, Nano kokotiny od Millerse a pod. a nakonec se prohlásí, že je vlastně jedno jestli VW502,504 nebo 507 :kol-28: A přitom stačí to nejjednoduší, jak to udělal Ekkar koupit Škebli Helix Ultra 5w40 a auto si bude za mrzký peníz blahem chrochtat :kol-24:

Editováno: , autor: dick

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...