cosby Vloženo 12. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2017 A co tak prasklá hadice ke Colleru?Včera jsem zrovna jednu měnil pánovi a táké pískot a auto nejelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Kohel Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 (editace) tak pánové mám tu problém s turbem, motor taky 1.9 TDI BKC najeto 225 xxx... poslední dobou řeším problém s kouřivostí při akceleraci ( černej kouř). Postupně se to zhoršuje a motor mi i občas přestane uplně tahnout ( otáčky i rychlost stojí) a pak najednou se rozjede... Měnil jsem váhu vzduchu, mám novej EGR, kontroloval sem korekci vstřiků a hadice, vše vypadá v pohLOG-01-011-turbo 2.CSVodě. Regulaci sem zkoušel rukou a stačil sem jí o tak +- cm dolu. Tak sem udělal pár logu turba a potřeboval bych to nějak posoudit. Jsou tam hrozný skoky, cca o 700 mbar . Pomohla by výměna regulace?? PS: ŽÁDNÁ chyba nevyskočila a do nouze mi to nepadá. LOG-01-011 turbo 3.CSV Editováno: 8. Červenec 2018, autor: Lukáš Kohel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Kohel Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 Tak problém vyřešen... Problém je v EGR..vadný EGR nebo chladič splodin.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HasičČR Vloženo 7. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2021 (editace) Ahoj, koupil jsem Octavii PD a má aktuálně 264000km. Před 20 000km byla údajně udělaná generálka motoru po prasklé klice (Doloženo pár fotkami od prodejce). Dělala se klika (dal tam z 2.0tdi) gufera na klice, šály, ojnice s pistama z 2.0tdi kvůli větší klice, pístní kroužky, rovnany blok, repas hlavy jako nová vodítka, přejete ventily a gufera na ventilech, nové hydroštely, nová vačka, pretesnene vstriky a vyfrezovana nová sedla, rozvody, spojka, olej v převodovce. A také bylo turbo na repasi. Auto mělo zaslepený egr. Nicméně auto pocitově moc netahne. Turbo znát je, ale ne tak, jak by mělo. V podstatě je trochu cítit mezi 2500 a 3000 otáčkami. Ten rozsah je dost malý. Turbo pískalo, dle majitele už od začátku od repase. Když jsme rozlepovali egr, všimli jsme si oleje na spoji egr/turbo, nicméně ve výfuku ani v sání olej žádný. A po rozlepeni se tam olej zatím neobjevil. Po rozlepeni egru je pískání turba podstatně menší, o hodně. S regulací se dalo pohodlně hýbat rukou, zatuhlá není. Jediná naše teorie je, těch 20 000km od generalky a repase s tím jezdila hlavně ženská s dětmi tak jestli to nepodtáčela a regulace není "líná" a neotvira jak by měla....? Ono to turbo tahá, ale žádné "kopnutí dopředu" při akceleraci není, auto zrychluje jen tak plynule jako silná atmosféra. Do nouzaku auto ani při prudké akceleraci nepadá Editováno: 7. Listopad 2021, autor: HasičČR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macech Vloženo 27. Duben 2023 Sdílet Vloženo 27. Duben 2023 Ahoj, mám prosbu, mám vyměněné turbo,ale začalo mi hrozně pískat, když jedu rovnoměrnou rychlostí,ale když na to šlápnu, tak turbo zabere a přestane pískat. nenapadá něhoho, co by to mohlo být? Děkuji moc za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.