Publikováno Duben 8, 201213 r Zdravím,mám 1.2 tsi 77 kw a zjistil jsem,že z výfuku za jízdy jde černý kouř a motor při jízdě vynechává na 4-5 převodový stupen. Máte někdo s tímto jevem nějakou zkušenost??????
Duben 8, 201213 r Nejhorší je, že s tak málo informacemi ti tu opravdu asi neporadím Možností máš hodně: 1) bohatá směs (nebyl si ve škoda servisu na dílenský akci přehrání SW? nebo nenechal sis dělat chiptuning?) 2) špatná lambda sonda 3) špatný benzín (JZD závody, ono) 4) výrobní vada motoru (sice nepravděpodobné, ale stát se to může) atd. Za sebe doporučuji buď návštěvu servisu nebo to tu víc rozepsat (počet ujetých km,kdy sis problému všiml,při zahřátém nebo studeném motoru,ztráta "ne moc" je u tebe 1 deci na 10,000 km?,klepe se auto na volnoběh?)
Duben 8, 201213 r Jednoznačně nic nezkoušet, i kdyby se jednalo o motor z první fáze výroby, je pořád ještě v záruce - takže směr servis a uplatnit garanci.
Duben 9, 201213 r Jak píše Ekkar, šup s tím do servisu, tady to stejně nevyřešíš. Takový problém s TSI tady zatím nikdo neměl.
Duben 7, 20205 r Zdravím mám stejný problém akorád mám motorizaci 1.4 tsi twincharger 118 kW ano nejsem škodovák ale stejnej motor byl u RS Fabie 132kw. Auto mě dost kouří, olej se neztrácí ale za studena jde volnoběh skákavě od 500 až 750 otáček zároveň potmavuji i světla v kabině vozu až poté co sešlápnu plyn tak se motor ustálí děkuji předem za odpovědi a baterku jsem dobyl
Červenec 22, 20214 r Zdravím, mám jiný problém a to že při stejné jízdě co jsem od koupě projel už víckrát cca 60km tam a 60 zpět bylo v pohodě a tento týden poprvé ,cesta domů a dvakrát mi z výfuku šel bílý kouř , jednou po rovince okresky a mírný kopec a kouř ,zastavil přešlo to , další jízda městem přes kruháč trochu kopec a zase to samé . Pak už do místa bydliště bylo 5km a už nic . Auto mám 14 dní koupené v bazaru, najeto má 139000km rok výroby 2012 a modelový rok 2013 Fabia 2 1.2 TSI . Nevíte kde je problém??
Červenec 22, 20214 r Bílý kouř sem asi nepatří, ale bude to těsnění pod hlavou, nebo jiný průnik chladicí kapaliny do spalovacího prostoru. Roli může hrát i teplota motoru, tedy vůle. Stejně s tím nejde vymyslet nic jiného, než jet do servisu, tipnul bych hlava dolů a vidělo by se. Min. přebroušení a nové značkové těsnění. A dál bych s tím nejezdil. Předchozí majitel to možná uvařil a zalepil.
Červenec 22, 20214 r Omlouvám se za vložení otázky do špatného tématu a děkuji za odpověď. Zítra jedu do servisu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.