Září 22, 20159 r Bude tato sada ok rok vyroby 1/2010 Spojková sada SACHS 2289 000 280 Po pripade ak sa da neaky navod na vymenu by sa mi zisiel. Dakujem Upraveno Září 22, 20159 r od Janes360
Březen 10, 20169 r Ja jsem daval SACHS 2290 601 050 a byla naprosto stejná jako ta originál z výroby i vsechny čísla seděly,jen nemela uz loga VW. Jinak puvodni spojka najeto 261 000km lamela byla jeste ok,ložisko rosypané, a dvouhmota urvaná
Duben 7, 20169 r Čau, potřeboval bych poradit naposledy jsem couval s vozíkem do kopce a auto mě začlo vydávat podobný zvuk jako na tomto videu(nejedná se o moje auto na videu) .Nic ale nesmrdělo že by se pálila spojka nebo tak, normálně při rozjezdu na rovině či couvání to nedělá, ale stalo se mi dnes když sem se v práci rozjížděl na parkoviště na nájezdu tak sem zvuk zase uslyšel. Nevíte co by to mohlo být, jinak za jízdy se zvuk neprojevuje a spojka nijak neprokluzuje. Díky moc za info
Červenec 29, 20169 r Nedávno jsem nechával setrvačník taky opravovat komplet sadu. V servisu jsem si nechal předělat na jedno hmotu, bohužel mi tam pak nešla dát zpátečka, takže se musela dát zpátky dvouhmota a zase ok, máte s tím taky někdo zkušenosti ?
Červenec 29, 20169 r Z principu je to nesmysl. Dvouhmota/jednohmota nemuze mit na razeni vliv, protoze cely setrvacnik je pri razeni od prevodovky odpojeny. Zkusenost s tim ale nemam.
Srpen 1, 20169 r No řikal že je možná špatná sada nebo vadná, ale jako zlobilo to a bylo to určená přestavba na ten model auta co mám, taky je možné že mám prostě v hajzlu synchrony a ta dvouhmota to nedává tak najevo jako jednohmota, fakt nevim možná někdo zkušenější řekne proč mi to nešlo, každopádně mám tam zpět dvouhmotu... aspon mim tichý motor v kabině, ta jednohmota je znát připomíná to zase trochu 1.9 PD.... s tvou dvouhmotou na dálnici ve 130 nemáš šanci poznat jestli mám naftu nebo benzín... dokud na to teda nešlápnu, 1.6 TDi je sice líný motor ale furt živější než 1.6 MPi :-)
Srpen 1, 20169 r Zpatecka synchrony nema, takze synchronem to nebude. Kazdopadne s tou dvouhmotou jsi udelal dobre, jednohmotu bych si tam urcite nedaval.
Srpen 2, 20169 r Proč myslíš ? Máš špatné zkušenosti ? Měnil to člověk, co to dělá často, tvrdil mi že většinou tam dávají jednohmotu a žádné problémy s tím nejsou. K vzhledem tomu že tak dělají i svoje auta, tak mu docela věřím....
Srpen 2, 20169 r CR s jednohmotou je oka, to neni ako u PD, kde treba tie vibracie tlmit Mne tam podla etky ide jednohmota a mam pocit, ze ju mam uz aj od vyroby. Upraveno Srpen 2, 20169 r od Kyselinka
Srpen 2, 20169 r No tak pokud je tam jednohmota od vyroby (nebo tam muze byt), tak se neni o cem bavit. Ale pokud by to tak z vyroby nebo podle ETKY nebylo, tak bych to tam necpal. Podle me vyrobce vi, proc to tam dava. Tezko by tam daval drazsi dil kdyby nemusel.
Srpen 2, 20169 r Nemůžu souhlasit. Když výrobce může dá tam díl s nižší životností co se musí měnit = dvouhmota. Proč si to myslím ? Protože EGR a chladič spalin je neskutečně blbě u CAYC řešený. Každý jiný motor má EGR zvlášt od chladiče spalin a je dostupný pro čištění, ale škodovka ? Ta musí mít spešl komplet řešení kde se zbytečně pak musí s vadným egrem vyhodit i chladič spalin a jako bonus se musí sundavat náprava a dělat geometrie prostě prasárna. Jinak nevim jak OIII ale OII s CAYC se dělali pouze s jednohmout, nicméně ty 1.6 v OIII jsou fyzicky stejné motory, jen tomu udělali nové divadlo kolem motoru (právě ten egr. atd) věřím že když tam narvali vlečnou nápravu tak tam možná dali i jednohmotu, snižuje to výrobní náklady a můžou nabídnout lepší cenu, hlavně u těch 66 KW verzí by to mohlo být. Ta dvouhmota je prostě sen servisů. životnost mezi 120 a 250 tisíci podle toho jak má řidič šetrnou nohu a samozřejmě většina rozumných lidí mění celou sadu. Když by tam dali jednohmotu tak se tam po celou životnost auta bude nejspíš měnit jen spojkové ložisko a lamela po 250 tisících... takže tak no... Upraveno Srpen 2, 20169 r od 15degren
Srpen 2, 20169 r Před hodinou, 15degren napsal: Když by tam dali jednohmotu tak se tam po celou životnost auta bude nejspíš měnit jen spojkové ložisko a lamela po 250 tisících... Takze kdyz nekomu po vymene dvouhmoty za jednohmotu praskne klika, tak bys to te jednohmote za vinu nedaval, jo? (Toto se, pokud vim, stavalo jen u PD, ale to je v podstate jedno. Proste kvuli necemu tam ta dvouhmota je. Ale nikoho premlouvat nebudu, kazdy at si tam samozrejme da co chce. )
Srpen 2, 20169 r Před hodinou, 15degren napsal: Každý jiný motor má EGR zvlášt od chladiče spalin a je dostupný pro čištění, ale škodovka ? Maju ho tak vsetky CR VW group, nie len skodovka. Před hodinou, 15degren napsal: jako bonus se musí sundavat náprava Nie nemusi, pokial to nie je 4x4 Před hodinou, 15degren napsal: OII s CAYC se dělali pouze s jednohmout Nie, nerobili. Praveze vacsina ma dvojhmotu. Upraveno Srpen 2, 20169 r od Kyselinka
Srpen 2, 20169 r kyselinko, když jsem řešil EGR, tak jsem právě objednával díl s chladičem spalin, ale dle seznamu dílu se na 66 KW TDI 1.6 v OIII nechá koupit jen samotný egr a vyměnit, tak nevim.
Srpen 2, 20169 r Ano na OIII je EGR uz zase oddeleny od chladica, ako to mali PD (zabudol som napisat 1. a 2. gen CR). Ale pisal si, ze to ma len skodovka...nie, ma to tak cely koncern Kazdopadne to patri uz do inej sekcie. Upraveno Srpen 2, 20169 r od Kyselinka
Říjen 23, 20168 r Zdravím páni, chcem poprosiť o radu. Mám octaviu 1.6TDI, 77kw, rok júl 2010, CAYC. Keď stlačím spojku tak truchu zachrapčí a keď je na podlahe, tak jemne klepe. Niekedy motor jemne trase. Auto chodí dobre. V škodovke mi z fleku povedali, že treba vymeniť zotrvačník + spojku, že to poznajú. Problém je to, že to bude stáť cez tisíc eúr. Máte s týmto už nejaké skúsenosti? Čo keď to je len ložisko v zotrvačníku? Nedá sa vymeniť len to?. Načo to všetko meniť celé a zbytočne platiť? Dík
Říjen 23, 20168 r Samostatne jde vymenit jen vypinaci lozisko spojky, ale podle toho co pises, ti vymena jen tohoto loziska nepomuze. Takze jedine cely setrvacnik. Urcite bys nasel nekoho, kdo ti to vymeni levneji.
Listopad 24, 20168 r Zdravím, můžete mi prosím poradit, jaká spojková sada by měla být do Octavie II Combi 1,6tdi 77kw výroba 9/2012? Původně jsem myslel, že tato s dvouhmotovým setrvačníkem ale bylo mi řečeno, že u tohoto vozu nelze díl jednoznačně určit ani dle zaslaného VIN a pravděpodobně je tam tato, ale s ??? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105269dsad-spojka-se-setrvacnikem-valeo-28606.html Děkuji
Leden 12, 20178 r Nikdo nic? Nevíte prosím čím by to mohlo být že při rozjezdu pod větším plynem, třeba do kopce nebo na křižovatce, slyším písknutí?(nejde o zvuk od pneumatik :)) Při normalním rozjdezdu to nedělá a během jízdy také ne Upraveno Leden 12, 20178 r od poweron
Únor 5, 20178 r Zdravím vie mi niekto napísať číslo dielu spojkovej sady dvojhmota s lamelou a tanierom? Nikde na nete neviem nájsť spojkovú sadu pre moje auto (Octavia 1,6 TDI CAYC) je to rok výroby 4/2012 a všetky sady s dvojmotou su určene pre motory vyrobene do 11/2010. Po 11/2010 sa začalo vyrábať niečo iné kvôli čomu by to nepasovalo, alebo bude pasovať aj tá sada pre octavie vyrobene do 11/2010? https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/2290601050-spojka-so-zotrvacnikom-1-6tdi-77kw-2-0tdi-81kw-sachs-27620.html Ďakujem Upraveno Únor 9, 20178 r od mato-2301
Duben 25, 20178 r Od 11. 2010 nema tento motor dvojhmotu, ale klasicky jednohmotny zotrvak, takze iny zotrvak a aj ina lamela.
Únor 11, 20187 r Tak ako to je? Vieme jednoznacne povedat, ze ked mam 4/2011 je tam jednohmota? Auto je stare 7 rokov a stale malo info okolo toho... Takisto neviem co objednat, zotrvacnik mi nerobi problem, len spojka vysoko zabera a na jednotke trosku trasie (ked nepridam poriadne plyn). Upraveno Únor 11, 20187 r od Host
Únor 12, 20187 r máš tam na 90 % jednohmotu, kterou měnit nemusíš, jen spojkovou sadu v autorizáku v programu ekonomy to můžeš mít za desítku, nicméně měníš to zbytečně, není mi jasné z popisu co ti to vlastně dělá, to že zabírá vysoko je normální, to že se třese bych neřešil, utrácíš zbytečně peníze... Já jsem musel řešit dvouhmoty a vždy po výměně zabíraly až úplně na konci a vydrželo to déle než setrvačník samotný...
Únor 13, 20187 r No trasie to na jednotke vibruje cele auto a mam veľmi maly priestor na plynulý rozjazd.
Únor 17, 20187 r Ahojte, podelim sa s mojou skusenostou s vymenou spojky. Mam 1,6 tdi r.v. 2012. Niekedy pri rozjazde do kopca mi pri pustani spojky zapiskala, cim dalej to bolo castejsie, ale nic dramaticke, robilo to uz od kedy som auto kupil pred 1,5 rokom so 177000km. Teraz pri 210000km som sa rozhodol dat spojku vymenit. Po rozobrati v servise zisitli ze mam jednohmotu. Objednala sa presne taka ista sada. Po zlozeni isla spojka pekne hladko, nic nepiskalo ale pri nezosliapnutom spojkovom pedali bolo pocut take hucanie/hrkanie. Ked sa pedal stlacil prestalo to. Auto islo znova do servisu a ze je to prevodovka. Poslala sa na repas. Som zvedavy ako to dopadne, ci to pomoze. Dam potom vediet
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.